Die wilt niks met deze oranje teletoeters te doen hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met de banner van Mateja loos?
Lees ik tussen de regels door dat jij bij zoiets nog graag je blauwe kleurtje had?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Hey Borisz, hou eens op met het alleen maar elke keer volposten van een Hools om een nieuwe te kunnen openen?
Dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Een unban voor Voetbal-users tijdens het WK ?
PB hier ook. Van the Man op video.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb Prison Break opstaan, dan maar geen Ruud
Welke aflevering van PB ben ik nu weer aan het missen ?quote:
Nederland 2quote:
Tuurlijk zijn eerste doelpunt en niemand feliciteerde hemquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoop ik dan maar, kwam de FC er nog in voor?
Genoeg, maar je weet best wel dat zo'n topic gewoon op slot gaat/moet. Dat moet je onderhand wel wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Bos waarom nou dat slotje ?
Had je niks te doen ?
Nee weet ik niet ik vond het een leuk initiatief. Jammer dat je er niet in mee ging. Ik verwacht dus ook niet dat je achter de schermen je best zal doen om mijn initiatief te steunen. Jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg, maar je weet best wel dat zo'n topic gewoon op slot gaat/moet. Dat moet je onderhand wel weten
en genoeg hierover
Ja zag het ook in beeld hij rende hard tjuichend terug wilde de gever van de voorzewt bedanken maar die keek niet naar die 17jarige snotaap.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Werd dat zo gebracht?
Ja sorry, mijn internet lag er uit. Het doet het nu weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niets![]()
Blij dat je er weer bent hoor.
Kut, ook gemistquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt, heb ik toch nog de laatste 30 seconden kunnen zien![]()
Komt er nog een herhaling?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol WTF, Jensen hele week lopen roepen dat er een acteur uit Friends zou komen. Komt die barman Gunther
Welkom terug alvast.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mijn laatste blauwe uurtjes...minuutjes....
Je hebt een oranje kleurtje aangevraagdquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mijn laatste blauwe uurtjes...minuutjes....
Ik dacht dat ik het gehad had, een week of 2/3 gaat het redelijk nu, daarvoor was het verschrikkelijk, maar nu begint het weer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Tering wat heb ik een last van hooikoorts, vanavond naar schatting al 40 keer m'n neus gesnoten.
quote:
Ik ook nietquote:
Welkom alvastquote:
ik zal dr op letten maar als we op 298 zitten vind ik het wel mooi geweestquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Hey Borisz, hou eens op met het alleen maar elke keer volposten van een Hools om een nieuwe te kunnen openen?
Ik zie dat je ondertussen ook oranje bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:45 schreef VoreG het volgende:
Mooi. Steeds minder blauw in Hools, of Oranje-mods
even tegen een admin zeggen dat je zijn kruis wel wilt aaien doet vast en zeker wonderen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:57 schreef Bluezz het volgende:
tis alleen lullig dat ik mijn tagje verlies
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Superheld het volgende:
even tegen een admin zeggen dat je zijn kruis wel wilt aaien doet vast en zeker wonderen.![]()
Hè, je hoeft het alleen maar te zeggen hoor!quote:
slaap lekker lieverdquote:
ik lig er over 2 minuten ook inquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook nog esNu kan ik heulemaal heerlijk slapen
quote:
Ik denk een oranje-allergie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Hatsjeeee
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef AirRaid het volgende:
leuk zeg, (bijna) alle hools in oranje
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef AirRaid het volgende:
Plak dan ook es :quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Wat heb ik nou net opgenomen en wat stond er nou vopor waar ikl het achter opnom
Ik wil mijn naam in het wit met een rood kruis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:23 schreef Suijk het volgende:
Behalve die gastjes die zogenaamd een statement willen maken.
Joodquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam in het wit met een rood kruis.
Das blaauwquote:
Ik neem het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wil mijn naam in het wit met een rood kruis.
teletoeterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:14 schreef AirRaid het volgende:
Een rood kruisquote:
Geef es toe,stiekem zou je dat ook wel willen zeggen toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat vind ik altijd zo mooi eh, als de modjes dat zeggen.
Hij zegt het nu al elke dag, in de spiegelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geef es toe,stiekem zou je dat ook wel willen zeggen toch?
Ik zie hem er idd voor aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hij zegt het nu al elke dag, in de spiegel
't Is meer dat je op die manier de indruk wekt iets te gaan doen, maar in feite geen ruk uitvoert. Maar DG weet dat ook wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat vind ik altijd zo mooi eh, als de modjes dat zeggen.
Tuurlijk voert een mod geen ene kut uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is meer dat je op die manier de indruk wekt iets te gaan doen, maar in feite geen ruk uitvoert. Maar DG weet dat ook wel.
Klopt, en meestal als de mods in kwestie uitgeluld zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is meer dat je op die manier de indruk wekt iets te gaan doen, maar in feite geen ruk uitvoert. Maar DG weet dat ook wel.
Nee, dan gebruiken wequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en meestal als de mods in kwestie uitgeluld zijn.
Jazeker ik heb al een heel repertoire:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hij zegt het nu al elke dag, in de spiegel
"CMT verdiend wel een ban"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jazeker ik heb al een heel repertoire:
"Bans worden niet besproken op het forum"
"VBL is voor iedereen"
"Dát nemen we mee naar achteren"
Wie weet er nog meer?
Je bent nog steeds mod.quote:
Superheld heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jazeker ik heb al een heel repertoire:
"Bans worden niet besproken op het forum"
"VBL is voor iedereen"
"Dát nemen we mee naar achteren"
Wie weet er nog meer?
Jij zou het in elk topic zetten toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dat zeggen ze niet zo vaak hoorOf er moeten al meer dan 5 topics van zijn. Dan gaat er wel ergens een belletje rinkelen.
Wie moet ik schoppen?quote:
Logisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles wat niet met FC Den Bosch te maken heeft zou ik sowieso meteen sluiten.
'Wegens faillisement gesloten' ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles wat niet met FC Den Bosch te maken heeft zou ik sowieso meteen sluiten.
SCH, ben jij het?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrouwen zouden zonder opgaaf van reden gebanned worden. En nee bans worden niet besproken op het forum!
Vrouwschuw? De eeuwige maagd?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrouwen zouden zonder opgaaf van reden gebanned worden. En nee bans worden niet besproken op het forum!
Sorry, ik raak inderdaad niet opgewonden van een vrouwen op een voetbalforumpje waarvan 1 de 2e wereldoorlog nog heeft meegemaakt en de ander een Groningse Danny Buys addict met hooikoorts is.quote:
Ik raak zowiezo niet opgewonden op internet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry, ik raak inderdaad niet opgewonden van een vrouwen op een voetbalforumpje waarvan 1 de 2e wereldoorlog nog heeft meegemaakt en de ander een Groningse Danny Buys addict met hooikoorts is.
Maargoed smaken verschillen.
Dacht dat jullie alleen bier voor niks haddenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie hebben al onze frisdrank op![]()
Gefeliciteerd Dioonquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:53 schreef Dione-de-Graaff het volgende:![]()
Er kan gekust worden
Ik wil wel een 24 uurs topic ook.
http://fotoboek.fok.nl/user/Dione-de-Graaff
Kan niks van voor de match zeggen, kwam met spelersopkomst pas aan bij het stadion. Eerst flink gezopen in een of ander saai studentencafé...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, jullie gooiden er maar 2 blikken voor terug dat was niet helemaal eerlijk.![]()
Maak Bluezz mod afquote:
[Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe is het trouwens met Roda? Ze hebben zich nog niet echt geroerd op de transfermarkt is het wel?
Was het geen kinder-cola?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff, dan had jij helemaal nergens recht op vuile profiteur. En ik maar steeds betalen als ik voor mij en mn maten en blad Punica ga halen.
Gehuurd, maar volgens mij mag hij weg van Stevens... Oweland is een aankoop van Hendriks/Vloet...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, die hadden julie dus opgemaaktPS Ouweland is toch niet overgenomen door Zwolle?
Het contract van Stevens loopt nog 1 jaar. En KVM heeft Peter Maes als opvolger van Kanacki...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:05 schreef Superheld het volgende:
Een echte club heeft nog geen trainer!
Vitesse Delft staat toch echt op de site van de KNVBquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Hmm.. Vitesse is nou niet wat je noemt een echte club... Wie bedoel je dan
Die hadden wel verstand van zaken ja. Maar wordt weer een kleurloos middenmoot seizoen als ik de selectie zo zie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gehuurd, maar volgens mij mag hij weg van Stevens... Oweland is een aankoop van Hendriks/Vloet...
Tja, saaie club he dat rodaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hadden wel verstand van zaken ja. Maar wordt weer een kleurloos middenmoot seizoen als ik de selectie zo zie.
Ja, hij moest toch ergens in.quote:
Volgens mij is Roda de 2de seizoenshelft toch aardig naar boven geklommen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hadden wel verstand van zaken ja. Maar wordt weer een kleurloos middenmoot seizoen als ik de selectie zo zie.
Om degradatie voetballen he? Jullie overleven dat, kunnen ze in Den Bosch niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:10 schreef Superheld het volgende:
[..]
Tja, saaie club he dat roda
Wij maken nog eens wat mee
BWAHHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, straks nog een tentamen.
En die andere 10 liepen voor niks op het veld rond? De laatste wedstrijden was Cziommer W A A R D E L O O S.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, maar degene die daar verantwoordelijk voor was gaat naar AZ.
Krijg je dat ook al op de creche?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga slapen, straks nog een tentamen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Om degradatie voetballen he? Jullie overleven dat, kunnen ze in Den Bosch niet zeggen.
Intertotoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Degradatie en europees en dat in zo'n korte tijd.
Hebben de brasjes nu al een keer europees gespeeld met jullie?
Ook mooi!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Intertoto
Schijnt dat Cris weg mag...
Zit nog steeds diep daar he?quote:
Veel? Een flinke blessure...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ook mooi!
Veel geblesseerd he, was het niet?
Mwah, valt wel mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zit nog steeds diep daar he?
De laatste Roda-NAC waarbij Cris en Sergio voor NAC speelden met een Braziliaanse sambaband als optreden in de rust...
Zou ik omgekeerd ook hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee.
Vind het alleen wel mooi dat waar ze zogenaamd voor gingen nooit behaald hebben..
Sergio is te wisselvallig. Cris speelde aardig onder Vloet maar heeft dit seizoen nog geen echte kans gehad (ook vanwege zijn blessure).quote:Verder vind ik het wel zonde dat ze het uiteindelijk niet hebben gered en niet de grote voetballers zijn geworden die veel mensen in hun zagen.
Sta eens niet zo vroeg opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:02 schreef Bos81 het volgende:
goedemorgen
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 06:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sta eens niet zo vroeg op... ik moet nog gaan slapen!
We hebben het geprobeerd, met oranje verf. Maar je naam stootte het af, op de een of andere manier.quote:
Vakantiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:22 schreef Againzender het volgende:
goedemorgen
Prachtig weer, laatste werkdag voor de vakantie
Staat je goedquote:
Mis je het al?quote:
Zuid Frankrijkquote:
moet ik meteen aan Hans Teeuwen denken, dat hij gezellig een wijntje ging drinken met de plaatselijke bevolking van Zuid Frankrijkquote:
ik denk gelukkig zelden aan Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet ik meteen aan Hans Teeuwen denken, dat hij gezellig een wijntje ging drinken met de plaatselijke bevolking van Zuid Frankrijk
Gaaf... op naar mooi weer... gelukkig dat het weer hier ook beter wordtquote:
!quote:Hittegolf verwacht in Nederland
Uitgegeven: 9 juni 2006 08:50
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 08:53
AMSTERDAM - Nederland krijgt begin volgende week hoogstwaarschijnlijk een hittegolf. Meteo Consult voorspelt dat het 'heel goed mogelijk is' dat er een officiële hittegolf nadert.
De komende vijf dagen voorspellen zowel Meteo Consult als het KNMI warm zomerweer met temperaturen van 25 graden of warmer. Bij een officiële hittegolf moet het in De Bilt daarnaast ook nog drie dagen warmer zijn dan 30 graden.
Het zomerse weer komt door een krachtig hogedrukgebied boven het zuiden van de Noordzee en Scandinavië. Door een oostelijke wind komt droge en warme lucht naar Nederland. Zolang het hogedrukgebied op zijn plaats blijft, houdt het warme weer volgens Meteo Cosult aan. In de berekeningen van de weermodellen blijkt dit het geval.
Een hittegolf komt niet vaak voor in Nederland. Sinds 1901 heeft Nederland 36 keer te maken gehad met een hittegolf. De langste was in 1975 en duurde achttien dagen: van 29 juli tot en met 15 augustus.
Mooi ik moet mijn werk nog inplannen voor volgende week.. ik denk dat ik maar ff wat minder ga werkenquote:
Allebei Bjoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef Bjoro het volgende:
Zijn het nou zomerkriebels die ik voel of komt het gewoon door het WK
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie, Black Beauty! Robbie kan niet opgewonden van ons wordenBeetje een domper op de feestvreugde van vandaag
![]()
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het begint nu allemaal wel een beetje te kriebelen!
Gelukkig heb ik nog genoeg afleiding door tentamens![]()
zomerkriebels?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:12 schreef Bjoro het volgende:
Zijn het nou lentekriebels die ik voel of komt het gewoon door het WK
die zijn helemaal lekker !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
zomerkriebels?
ik heb last van vakantiekriebels
16.00 uur ofzo al dacht ik!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat is de opening?
maar die zitten zeker iets lager dan je onderbuikquote:
Zullen we dan weer eens afsprekenquote:
dat doe je goed !quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:43 schreef Suijk het volgende:
Een hittegolf, mooi dat ik een nieuwe tv heb besteld, die hang ik dan op het balkon.
Hmm dat haal ik niet. Tentamen tot 16.00 uur en dan nog ff pilzen. 18.00 uur begint de wedstrijd eh?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanaf 16.20 uur.
Stimmt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm dat haal ik niet. Tentamen tot 16.00 uur en dan nog ff pilzen. 18.00 uur begint de wedstrijd eh?
oei da's minder inderdaad...daar krijg ik geen kriebels van zeg maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef just me het volgende:
mogguh![]()
ik weet niet hoe te zeggen
zoiets is toch onbegrijpelijk, zo oneerlijk, zo aangrijpend
kindje opgenomen in ziekenhuis met terugkerende koortsstuipenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oei da's minder inderdaad...daar krijg ik geen kriebels van zeg maar
Ik heb dat hele verhaal niet gevolgd, maar wat was er ?
hhhhmmmmm....dat wil je echt niet meemaken volgens mij, dat wens je ook echt niemand toe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
kindje opgenomen in ziekenhuis met terugkerende koortsstuipen
wtf...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef just me het volgende:
mogguh![]()
Idd, dat WK wacht maar even, ik ga dit weekend lekker ringtones maken!quote:
Naar verhaal, erg naar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
kindje opgenomen in ziekenhuis met terugkerende koortsstuipen
Vraag hier je WK-ringtone aan #1quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef Suijk het volgende:
Idd, dat WK wacht maar even, ik ga dit weekend lekker ringtones maken!
Als je die nou eens beschikbaar steltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, dat WK wacht maar even, ik ga dit weekend lekker ringtones maken!
je kunt niet slapen van de zenuwen ?quote:
Jee wat ergquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef just me het volgende:
mogguh![]()
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je kunt niet slapen van de zenuwen ?
WK-kriebels, denk ik
het Utregs inburgeringstentamenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef VoreG het volgende:
Mogguh, straks een ontzettend belangrijk tentamen dat bepaald of ik in Utrecht kan blijven...
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
het Utregs inburgeringstentamen
Succes
Wat erg van Thijs
Je kan je er altijd onderuit lullen en je hebt altijd nog een her in de zomer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Staats en Bestuursrecht, hier moet ik een voldoende voor hebben anders moet ikhier met de studie stoppen, maar dat kan ik me met deze kamer niet veroorloven
Wheheh een her. Daar doen wij hier niet aanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan je er altijd onderuit lullen en je hebt altijd nog een her in de zomer.
30 van de 60.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen hers? Wat is dat voor onzin
Maar je moet toch waarschijnlijk 40 punten van de 60 halen?
Ik had er vorig jaar 44. Nu moet ik nog twee vakken van vorig jaar halen, anders zou ik ook moeten stoppen. Maar ach, dat komt wel goed
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef just me het volgende:
mogguh![]()
De studienerdjes dus!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef VoreG het volgende:
En zo houd je alleen de uiterste gemotiveerde en de beste juristen over
wie jij ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:22 schreef VoreG het volgende:
En zo houd je alleen de uiterste gemotiveerde en de beste juristen over
Jij wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hallo, niet iedereen doet maar wat.
het werkt dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef DarkShine het volgende:
Draai nu Wincrap Vista op stage...
quote:
quote:
Welcome back!quote:
Draait hier vrij goed ook al is het een beta.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vista ziet er erg gaaf uit.
Ga hem na mijn tentamens ook maar installeren
Ik ben een racist die blij is dat ie zwart zietquote:
Eeehhhhhhhhhhhh succes?quote:
Goed dat ik zwart blijf (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben een racist die blij is dat ie zwart ziet
Veel plezier in hellevoetsluis volgend jaarquote:
Succes dan maar!quote:
Doe geen moeite, ga je niet halen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Damn ik moet ook zo.
Ik heb ineens andere plannen morgenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben een racist die blij is dat ie zwart ziet
Hopelijk doe je het net zo goed als ik gisteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Damn ik moet ook zo.
Drink er ook 1 op mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef Superheld het volgende:
Ik ben ook altijd goed voor een opbeurend woordje, ik ga nu zelf maar naar een terrasje.![]()
Ik heb er gisteren ook al 1 verneuktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hopelijk doe je het net zo goed als ik gisteren.![]()
Als ik een 1,5 heb gehaald is het al een wonder!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren ook al 1 verneukt
ICT Systeembeheer. MBO Niveau 4.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:27 schreef Suijk het volgende:
Wat voor studie doe je eigenlijk DS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |