Die wilt niks met deze oranje teletoeters te doen hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met de banner van Mateja loos?
Lees ik tussen de regels door dat jij bij zoiets nog graag je blauwe kleurtje had?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Hey Borisz, hou eens op met het alleen maar elke keer volposten van een Hools om een nieuwe te kunnen openen?
Dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Een unban voor Voetbal-users tijdens het WK ?
PB hier ook. Van the Man op video.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef VoreG het volgende:
Ik heb Prison Break opstaan, dan maar geen Ruud
Welke aflevering van PB ben ik nu weer aan het missen ?quote:
Nederland 2quote:
Tuurlijk zijn eerste doelpunt en niemand feliciteerde hemquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoop ik dan maar, kwam de FC er nog in voor?
Genoeg, maar je weet best wel dat zo'n topic gewoon op slot gaat/moet. Dat moet je onderhand wel wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Bos waarom nou dat slotje ?
Had je niks te doen ?
Nee weet ik niet ik vond het een leuk initiatief. Jammer dat je er niet in mee ging. Ik verwacht dus ook niet dat je achter de schermen je best zal doen om mijn initiatief te steunen. Jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Genoeg, maar je weet best wel dat zo'n topic gewoon op slot gaat/moet. Dat moet je onderhand wel weten
en genoeg hierover
Ja zag het ook in beeld hij rende hard tjuichend terug wilde de gever van de voorzewt bedanken maar die keek niet naar die 17jarige snotaap.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Werd dat zo gebracht?
Ja sorry, mijn internet lag er uit. Het doet het nu weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niets![]()
Blij dat je er weer bent hoor.
Kut, ook gemistquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt, heb ik toch nog de laatste 30 seconden kunnen zien![]()
Komt er nog een herhaling?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol WTF, Jensen hele week lopen roepen dat er een acteur uit Friends zou komen. Komt die barman Gunther
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |