De kunst van het weg laten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef bwt het volgende:
't is niet veel
maar ach
't komt uit een oged hart
ja baasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Zet jij eens wat leuks neer, alles beter dan niks
Tijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, deed F5 in mijn active topics en wou al iets over het Gelredome zeggen
Gelredome verzamelen, Maasvlakte rijden
![]()
Dat gaat niet lukken, ik heb het advies van Dokter Raus opgevolgdquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Linker pols???
dat ken ik - komt door het schakelen
ff een paar dagen niet te veel rijden.
In Venlo 3 halfum en een schnitzelquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker wat dachts dich dan ?
Hoeveel kost dat zo ongeveer motorrijbewijs halen ?
Jaja jij begint als een wijf vrouw te postenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wist dat je niet kieskeurig was, maar dat het zo erg was ..
Eerst meningen pollen, dan afspreken. Er zijn er tot nu toe meerdere die niet kunnen dus verwacht nietsquote:
(http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt)quote:Openingspost staat niet meer op Phatzak.nl![]()
Foto's staan nog even op http://www.phatzak.nl/backup_fokmc.
Dat jij Najib Amhali niet kent is niet mijn probleem, n00bquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja jij begint als een wijf vrouw te posten
Wat heeft hoiiii met Najib te maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat jij Najib Amhali niet kent is niet mijn probleem, n00b
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat heeft hoiiii met Najib te maken?
quote:
De uitzwaaiclownquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omschrijf "flappert" eens, zodat wij het ook begijpen![]()
cliniclouwns die mensen het land uit zetten of zo was het tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"
[..]
Hè hè, eindelijk iets wat je wel kent ... Zo begon hij steeds hoor ... "Oh even ander kindje .. Hoiii!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De uitzwaaiclown![]()
Ken het wel maar alleen dat hoiiiii is toch wel iets te weinig
Nee... ik had de uitleg echt nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat weet je wel!
![]()
Crashen, maar dan in het nederlands!
quote:
Ze modderen ook maar wat aan de modderfokkersquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef bwt het volgende:
Ik zal maar alvast zeggen dat ik deze TT neit gemaakt heb
ik heb zo'n vermoeden dat een of andere mod dat zo gedaan heeft
en omdat een mod heeft zitten modden kan ik niet meer de OP aanpassen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Ik had ook zoiets gelezen maar ineens ging het over worsten, borsten, paaldansenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:09 schreef bwt het volgende:
Hey, ik dacht dat ik in het vorige topic ietas had gelezen van faithy over de BBQ en mails die gestuurd zouden worden.
Klopt dat?
Het is ook altijd feest als ik weg ben..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets gelezen maar ineens ging het over worsten, borsten, paaldansen![]()
![]()
Waarom oranje als we roze hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Jij met je roze.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
WTF!
vet lang gedaan over een smiley met roze wangen,![]()
DOETIE HET NIET!![]()
Heb je wel gelezen over de mogelijke meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is ook altijd feest als ik weg ben..![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen over de mogelijke meet![]()
Zwart heeft toch altijd iets betoverends
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zwart heeft toch altijd iets betoverends
[afbeelding]
Ja, maar zondag ga ik F1 en voetbal kijken ..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar zondag ga ik F1 en voetbal kijken ..![]()
Gebruik dan ook photobucket, niet zo een brakke imagehost als xs.toquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
WTF!
vet lang gedaan over een smiley met roze wangen,![]()
DOETIE HET NIET!![]()
Vrouwquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
voetbal
![]()
Je word er ook overal mee plat gegooit![]()
"een beetje voetbal ben ik niet vies van, maar je moet er niet constant aan herinnert worden?![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET HET!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruik dan ook photobucket, niet zo een brakke imagehost als xs.to>> [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
Ik snap dat hele voetbal niet.We hebben toch handen gekregen om dingen op te pakken en vervolgens te verplaatsen.Nee,we gaan naar een stel idioten zitten kijken die dat niet kunnen en dat vervolgens met hun voeten gaan doen
.In de dierentuin is er een aparte straat voor,hier zitten meerdere soorten zoals gorillas,chimpansees etc.,die precies het zelfde doen.
Inderdaad richardgie is gek op voetbal![]()
Eensz.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:
voetbal
![]()
Je word er ook overal mee plat gegooit![]()
"een beetje voetbal ben ik niet vies van, maar je moet er niet constant aan herinnert worden?![]()
Fok is gewoon traag als poppestront door een theeseef!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eensz.![]()
Mijn computer wordt momenteel kort gehouden door Bill Gates.
Berichtje tikken duurt 30 seconden.F5@Fok! 2 minuten.
![]()
M-a-ar e-e-n-s e-ve-n i-n d-e o-p-s-t-ar-t-p-r-o-g-r-a-m-m-a-'-s d-u-i-k-e-n.![]()
Wel grappig die ani smileys in slowmotion.![]()
Nou ja,die bal vangen kan je natuurlijk altijd doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd als ik mee doe aan voetballen, ga ik altijd de bal vangen!krijg ik te horen dat het hands is ?
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb geen probs met Fok.. gewoon snel hiero. Even een bak thee gezet en nu aan de studie
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schietenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
Ik snap dat hele voetbal niet.We hebben toch handen gekregen om dingen op te pakken en vervolgens te verplaatsen.Nee,we gaan naar een stel idioten zitten kijken die dat niet kunnen en dat vervolgens met hun voeten gaan doen
.In de dierentuin is er een aparte straat voor,hier zitten meerdere soorten zoals gorillas,chimpansees etc.,die precies het zelfde doen.
Inderdaad richardgie is gek op voetbal![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schieten
jups, dat was ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef bwt het volgende:
Ik zal maar alvast zeggen dat ik deze TT neit gemaakt heb
ik heb zo'n vermoeden dat een of andere mod dat zo gedaan heeft
en omdat een mod heeft zitten modden kan ik niet meer de OP aanpassen
Scherp opgemerktquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schieten
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soort reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat een wapen een verlengstuk van je handen is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
Niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
Jij maakt een denkfout in het lezen van mijn reactiequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
En in zekere zin ook van je penis.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat een wapen een verlengstuk van je handen is.
Of heb jij telescopische armen.![]()
![]()
Leg uit.quote:
Nope hij is nu al lang genoeg.quote:Of heb jij een telescopische penis.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.![]()
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tijd![]()
[..]
Dat gaat niet lukken, ik heb het advies van Dokter Raus opgevolgd![]()
![]()
[..]
In Venlo 3 halfum en een schnitzel![]()
Niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.
Hij maakte maar een geintje net als jij over dat voetballenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.
Om stoer mee te doen en sterke verhalen te vertellen op fora.quote:
3x om mijn middel gewikkeld, dat geslinger is ook alleen maar lastigquote:[..]
Nope hij is nu al lang genoeg.
Hoe zit dat bij de lims eigenlijk, hangt ie in de mottenballen zolang je niet getrouwd bent?![]()
![]()
Laat 'm ff bijlezen, hij is nog niet bij mijn uitlegpost gekomen denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij maakte maar een geintje net als jij over dat voetballen![]()
* BazzieK backs away slowly now......
Als jij dat stoer vind zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef hicham het volgende:
Om stoer mee te doen en sterke verhalen te vertellen op fora.
Daar let ik in jouw geval al lang niet meer op.quote:Uiteraard moet je dan wel eerst de posticon hebben gezien die bij de post hoorde [afbeelding]
Dat neukt knap kut.quote:3x om mijn middel gewikkeld, dat geslinger is ook alleen maar lastig![]()
Als dat het geval is kan ik er goed vrede mee hebben,alleen lag het er bij mij wat dikker bovenop,dat het een geintje was dacht ik zo.Hoewel ik Hicham nog steeds een aardige vent vindt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij maakte maar een geintje net als jij over dat voetballen![]()
* BazzieK backs away slowly now......
Jij begint nu net zo serieus als richardgie te wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als jij dat stoer vind zegt dat meer over jou dan over mij.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
Jij begint nu net zo serieus als richardgie te worden![]()
Apart dat je het zo opvat, zal vast met jouw associatie met het onderwerp te maken hebben.quote:Het gaat er niet om of ik het stoer vind, maar of je stoer doet. Die blingbling 50 cent wannabe negers op Centraal Station zijn ook niet stoer, maar ze proberen wel stoer te doen
Nope, enlighten me.quote:Does 'Sterk verhaal #87' ring a bell?Dat is de terugkoppeling van mijn eerste post
Je weet wel, vroegah dat we je konden quoten en de sterke verhalen konden nummeren zoveel bla dat er uit je mond kwamquote:
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:29 schreef richardgie het volgende:
Wat mij betreft is dit onderwerp nu trouwens afgesloten![]()
Er kan mij in dit geval qua stoer doen niets verweten worden,omdat ik er uit me zelf op een openbaar toegankelijk forum,niet over zou beginnen,heb ik dus ook niet gedaan.Maar als ik jou prive een mail stuur en jij zou dat op welk forum dan ook plaatsen zou ik je dat zeer kwalijk nemen,en dat is dus wat er hier gebeurd is.Alleen was jij de boosdoener in dit geval nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij begint nu net zo serieus als richardgie te wordenHet gaat er niet om of ik het stoer vind, maar of je stoer doet. Die blingbling 50 cent wannabe negers op Centraal Station zijn ook niet stoer, maar ze proberen wel stoer te doen
Does 'Sterk verhaal #87' ring a bell?Dat is de terugkoppeling van mijn eerste post
Zwak.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Je weet wel, vroegah dat we je konden quoten en de sterke verhalen konden nummeren zoveel bla dat er uit je mond kwam [afbeelding] En geen zin om er verder op in te gaan want ik ga zo pitten
ècht vroeger was het nog een schepje meer, en heb ik er ook wel eens iets over gezegd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
Je weet wel, vroegah dat we je konden quoten en de sterke verhalen konden nummeren zoveel bla dat er uit je mond kwam [afbeelding] En geen zin om er verder op in te gaan want ik ga zo pitten
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Dubbele MIVV carbon opendempers voor een lekkere roffel (of tering herrie wat je wilt) en stalenleidingen en korter achterkantje
![]()
De mods komen er nog wel aan
Thanks;)quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ècht vroeger was het nog een schepje meer, en heb ik er ook wel eens iets over gezegd.![]()
[..]
Nice, en dat groene pakkie staat idd helemaal niet verkeerd.
![]()
Nicequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Vandaag om 19:00 uur bij Motoport Breda de Raptor opgehaaldInclusief nieuwe Pilot sport, vloeistoffen vers en klaar om te gaan.
Gelijk 180 km op de klok erbij gezet en flink geprobeerd het "gevoel" terug te winnen, en het is aardig gelukt![]()
Toen de grote frustatie om de motor door de poort naar binnen te krijgen. Sowieso is de toegang (tussen 2 huizen) niet breed, 93 cm en had aan alle twee de kanten dus 2 cm over![]()
En dan nog de draai de poort in, ging NET met mijn zelf gemaakte motoboyuMaar goed, poort klap ik er dus uit en daar komt een bredere voor en alles valt dus op zijn plaats
![]()
Hier wat pics, en dat groen staat zo gek niet eens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de motoboy ( 12 euro totale kosten en het werkt)
[afbeelding]
Richard fuck it, je hoeft je niet te verantwoorden voor een hobby?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er kan mij in dit geval qua stoer doen niets verweten worden,omdat ik er uit me zelf op een openbaar toegankelijk forum,niet over zou beginnen,heb ik dus ook niet gedaan.
Heb die hele kwestie gemist maar goed dat is idd wel lullig.quote:Maar als ik jou prive een mail stuur en jij zou dat op welk forum dan ook plaatsen zou ik je dat zeer kwalijk nemen,en dat is dus wat er hier gebeurd is.Alleen was jij de boosdoener in dit geval niet.
En nu defitief einde wat dit onderwerp betreft.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
ècht vroeger was het nog een schepje meer, en heb ik er ook wel eens iets over gezegd.![]()
Motorracen is zo snel mogelijk rijden, terwijl de race toch altijd 24 rondjes duurt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb eens ooit over voetbal het volgende gehoord 'ze doen er alles aan om die bal te krijgen en als ze 'm dan eindelijk hebben dan schoppen ze 'm meteen weer weg'.
![]()
Kortom: voetbal is een raar spel!Doe dan maar motorrijden.
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Richard fuck it, je hoeft je niet te verantwoorden voor een hobby?Als ik of een ander er iets over wil melden dan staat ons dat vrij, openbaar forum enzo.
![]()
[..]
Heb die hele kwestie gemist maar goed dat is idd wel lullig.
Feliquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Vandaag om 19:00 uur bij Motoport Breda de Raptor opgehaaldInclusief nieuwe Pilot sport, vloeistoffen vers en klaar om te gaan.
Gelijk 180 km op de klok erbij gezet en flink geprobeerd het "gevoel" terug te winnen, en het is aardig gelukt![]()
Toen de grote frustatie om de motor door de poort naar binnen te krijgen. Sowieso is de toegang (tussen 2 huizen) niet breed, 93 cm en had aan alle twee de kanten dus 2 cm over![]()
En dan nog de draai de poort in, ging NET met mijn zelf gemaakte motoboyuMaar goed, poort klap ik er dus uit en daar komt een bredere voor en alles valt dus op zijn plaats
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Heb die hele kwestie gemist maar goed dat is idd wel lullig.
Hicham zegt al vroegah.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:45 schreef hollander172 het volgende:Dat heb ik dan helemaal gemist maar goed, enlighten me.
Nouzeg wat een lelijke helmenquote:
Ik kan het begrijpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik had er nog aan gedacht om naar Motoport Breda te rijden maar 2 gegrilde kippen, frietjes en een pot appelmoes hielden me tegen![]()
Nogmaals de vraag,maar nu aan jou:welke?Die twee gele in het midden of........quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die droegen ze met fietscross altijd!!!!!!
Wie draagt er nu 2 helmen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag,maar nu aan jou:welke?Die twee gele in het midden of.........
Ik volg hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
Hicham zegt al vroegah.
Dr. Phil is weg, en de echt sterke verhalen ook. Je wordt oud.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef -XX- het volgende:
Die droegen ze met fietscross altijd!!!!!!
Poser!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:39 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oi.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Nerds [afbeelding]
@ pistolen paultje discussie![]()
Wat een schattig hoofd met die oortjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
@de mannen, uit dezelfde serie.![]()
[afbeelding]
Bijbehorende tekst naar keuze.![]()
Piccie dan nog voor -XX-![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Nerds [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Nerds [afbeelding]
Wat is OMFG nou weerquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] OMFG!! [afbeelding] [afbeelding]
Waarom, geen idee. Ik maak ze klein met paintquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Poser!!
Maar waarom zijn jouw plaatjes altijd .bmp's als ik ze wil opslaan?
How bout zondag Maasvlakte raggen? Zelfde @ popijn
Mailen en chatten haalt vaak veel onduidelijkheden weg.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] OMFG!! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
Hey Worldpimber, alles goed?
Dan is de cache van je browser vol noobquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Poser!!
Maar waarom zijn jouw plaatjes altijd .bmp's als ik ze wil opslaan?
Een kreetquote:
Oh, dat verklaart veelquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom, geen idee. Ik maak ze klein met painten sla ze op als JPG. Weet het verder ook niet
Zondag moet Nederland spelen manWaarom geen zaterdag
Houd je muil noob en test het zelf, met die van Makster is het altijd zoquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dan is de cache van je browser vol noob![]()
Ik vraag me af met welke FAquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
Mailen en chatten haalt vaak veel onduidelijkheden weg.![]()
Daar overleg ik alleen mee als er weer eens wat mis is gegaan met de andere usernamequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef hollander172 het volgende:
Ik vraag me af met welke FAYvonne?
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej beeb.![]()
![]()
Lekker weer om te raggen he...
+ Dat je binnen een uur de FBI op je dak hebt waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar overleg ik alleen mee als er weer eens wat mis is gegaan met de andere username![]()
Maar ff serieus... op een schietsport zitten zou ik dus nooit doen. Straks schiet ik mezelf nog eens dood![]()
O..dank je wel.Zal me toch maar eens wat meer in de jongeren taal gaan verdiepen danquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een kreetnet als Amaaaii
Of, Arghhh
Of, MAAAHH!
Ik vond dat smiley geweldig![]()
Vast.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Daar overleg ik alleen mee als er weer eens wat mis is gegaan met de andere username![]()
Dat zou heeeeeeel knap zijn.quote:
DANSEN!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
O..dank je wel.Zal me toch maar eens wat meer in de jongeren taal gaan verdiepen dan.
Mischien toch maar weer eens keertje naar de disco gaan.
Eh dikzakquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:23 schreef BazzieK het volgende:
+ Dat je binnen een uur de FBI op je dak hebt waarschijnlijk
Even in jou beleving vertaald: het is dus de afkorting voor:quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
O..dank je wel.Zal me toch maar eens wat meer in de jongeren taal gaan verdiepen dan.
Mischien toch maar weer eens keertje naar de disco gaan.
Nee joh, gewoon Belgische Jump en die 2 opperhoofden van hier die het geen probleem vonden ofzoquote:
Thanksquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh ja feli Makker met je vet coole bike![]()
![]()
Tja geen Adobe op mijn "internet" pcquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart veel![]()
Waarschijnlijk zijn het dan geen "echte JPG's".
Krijg je telkens dat je ze als naamloos opslaat en dan is het veel moeite om de archieven bij te houden![]()
Zaterdag werk ik, Hicham kon ook niet. Ergo, een meet is dan geen FokMC meet.
Opzich kan zondag ochtend wel ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:19 schreef worldpimber het volgende:
We kunnen toch gewoon van 11 tot 14 ofzo raggen.
Anders komt het een ander keertje wel![]()
Nederland speelt toch niet ook 18 juni he?
De newbie-FA en twee simpele modjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon Belgische Jump en die 2 opperhoofden van hier die het geen probleem vonden ofzo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Houd je muil noob en test het zelf, met die van Makster is het altijd zo![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Even in jou beleving vertaald: het is dus de afkorting voor:
"Grutjes Mijn Liefde Bedrijvende God"
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie hier de test wannabee nerd![]()
Zondag wordt ik wakker in een vreemd bed, en moet op verjaardagsvisite bij een vriendin van mijn nieuwe vriendin. Dat gaat hard met de verplichtingen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
Mannen met flaporen zijn expressief en passievol.quote:
With stupid.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dan is de cache van je browser vol noob![]()
Dè grote is ook het enige mooie..quote:
Maasvlakte is gewoon lekker sprinten en gedragen als mongolenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Makster het volgende:
Opzich kan zondag ochtend wel ofzoIk wil, naja, MOET veel km gaan maken
Heb alleen nu al door dat ik het rijden weer aardig bij moet schaven
In een jaar misschien 1000 gemaakt ofzo
Ik wilde het net niet zo stellen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
De newbie-FA en twee simpele modjesJe word ouder en volwassener
quote:Op woensdag 07 juni 2006 23:14 schreef Phatzak het volgende:
[...]
Als we nou gewoon afspreken dat er bij 500 gewoon geen topic meer komt.
En dan Alexxxxx zo van, hej waar zijn al die motorrijders.
En wij zo van AjhahahahaHAhahahH!! !!`1`1 eins l0llerpwnd (Afbeelding)
En dan Danny zo van: Ja sorry ThaFreak, er wordt amper gepost in PTA dus we sluiten het forum maar (Afbeelding) (Afbeelding) (Afbeelding)
Grutjes, gepwnd door een l0ller40+'ers wannabe ICT'er.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie hier de test wannabee nerd![]()
Zéér jammerrr.. even wachten..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
Maasvlakte is gewoon lekker sprinten en gedragen als mongolen![]()
![]()
Maarjah, moet er wel meer animo voor zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als het nodig is kom ik wel voor je op hoor![]()
Thanksquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Gringo: nicebike
staat niet eens zo heel gek, met dat pak
heb trouwens een mail ontvangen voor me 7
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondag wordt ik wakker in een vreemd bed, en moet op verjaardagsvisite bij een vriendin van mijn nieuwe vriendin. Dat gaat hard met de verplichtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben dan trouwens op een steenworp afstand van Faithy.![]()
[..]
Mannen met flaporen zijn expressief en passievol.![]()
[..]
With stupid.![]()
[..]
Dè grote is ook het enige mooie..![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag wordt ik wakker in een vreemd bed, en moet op verjaardagsvisite bij een vriendin van mijn nieuwe vriendin. Dat gaat hard met de verplichtingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben dan trouwens op een steenworp afstand van Faithy.![]()
Moet ik daar nog gaan lezen ook zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wilde het net niet zo stellen.![]()
P.S.
[..]
quote:
:^quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wilde het net niet zo stellen.![]()
P.S.
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zéér jammerrr.. even wachten..Oh ja... maar ja... ik sta te trappelen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pcies, zaterdag kan ik wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Makster het volgende:
:^
Zaterdag moet je gewoon niet gaan werken![]()
Dè grote is ook het enige mooie --> Dè maatvoering is ook het enige mooie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zelfs dat niet eensvoor plastic voetballetjes ga ik wel naar Intertoyz ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar, wat hoe heb je het er over gehad?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
Ik heb het nog gehad over de motor die in de soep was gelopen van KGMW
Het schijnt dat grote 1-cylinders die lang stilgestaan hebben last kunnen hebben van olie dat terugzakt naar het laagste punt.
Als je de motor na lange tijd weer wil starten beweegt de zuiger in een droge cylinder. Het is een bekend probleem bij de oudere Suzuki Savage. Mooi weer rijders zouden een grote 1-cylinder in de 5de versnelling moeten duwen om de olie eerst rond te gooien alvorens te starten.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welk deel is deze post van toepassing.
![]()
Pimber heeft trouwens gelijk met die plaatjes.![]()
Paint................................................................![]()
Starten zonder bougie, minder moeite zelfde resultaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
Het schijnt dat grote 1-cylinders die lang stilgestaan hebben last kunnen hebben van olie dat terugzakt naar het laagste punt.
Als je de motor na lange tijd weer wil starten beweegt de zuiger in een droge cylinder. Het is een bekend probleem bij de oudere Suzuki Savage. Mooi weer rijders zouden een grote 1-cylinder in de 5de versnelling moeten duwen om de olie eerst rond te gooien alvorens te starten.
Gewoon Makster trappen geven zoals bij een CR500. Niet trappen om te starten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef Makster het volgende:
Starten zonder bougie, minder moeite zelfde resultaat
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pcies, zaterdag kan ik wel.![]()
![]()
[..]
Dè grote is ook het enige mooie --> Dè maatvoering is ook het enige mooie.
..........zo goed?
Maatvoering is k** werk.Casco in casco uit,streepje hier streepje daar,1 hoog,2 hoog,3 hoog,4 hoog,tering het zal maar een flat worden.Ik heb het dus over maatvoering in de bouw.Heb ik 3 jaar gedaan,maar neem aan dat jij een andere maatvoering bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon Makster trappen geven zoals bij een CR500. Niet trappen om te starten.![]()
Net iets te zacht trappen dus. Desnoods met de startonderbreker ingedrukt.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:55 schreef richardgie het volgende:
Maatvoering is k** werk.Casco in casco uit,streepje hier streepje daar,1 hoog,2 hoog,3 hoog,4 hoog,tering het zal maar een flat worden.Ik heb het dus over maatvoering in de bouw.Heb ik 3 jaar gedaan,maar neem aan dat jij wat anders bedoeld.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:59 schreef Makster het volgende:
![]()
The horror, de tering, dat was echt niet aan mij besteedKLX is 2 keer trappen en gaan, die CR dat was een heel ander niveau van trappen
![]()
quote:Die gast die mijn KLX heeft gekocht komt donderdag weer terug, dit keer voor de KTM van mijn buurjongenVoor zijn broer, en hij mailde met mijn buurjongen zonder dat hij wist dat het mijn buurjongen was
![]()
![]()
De monteur waar ik het weleens over heb gehad is hoofdmonteur geweest voor verschillende merken. Omdat ie nu met pensioen is en het nog steeds leuk vind om te sleutelen ondersteunt hij me bij het repareren van mijn motor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar, wat hoe heb je het er over gehad?
Bij je dealer?
Ik heb nog met haar gemaild, wilde nog voorstellen om 250 euro bij te dragen in een reparatie.
Maar hij is nu ineens verkocht......... en ze neemt het mij nog steeds kwalijk..![]()
Mijn eigen dealer zei al dat het ding gewoon goed was.
De zuiger had amper slijtage, zag er allemaal nog als nieuw uit.
Een kennis van KMGW zei dat de zuiger diep en diep zwart was, en dat de hele afstelling niet klopte, al heeel lang niet.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
Kan ik me iets bij voorstellen ja,een bouwkundig ing. kijkt alleen maar of het technisch mogelijk is,terwijl een stedebouwkundig ing. alleen maar kijkt of het mooi is.Is het zelfde als ontwerpers,komen soms met prachtige dingen,maar om het te drukken is af en toe onmogelijk.Of het kan wel,maar de prijs wordt twee keer zo hoog.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
Vandaag met een bouwkundig ingenieur gesproken, en met een collega stedebouwkundig ingenieur.
Wat had eerstgenoemde de pik op nummer 2 toen die weg was... amateur die nergens verstand van heeft.. stedebouwkundig ingenieur is nèt niks. Om zijn woorden te gebruiken.![]()
Daarna liep hij weg zonder echt afscheid te nemen of om te kijken. Blaaskaak.![]()
Wel leuk zo'n bouwoverleg.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar werkte ik in de rubbertechniek, waaronder O-ringen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb 12 stofringen à 4.69 gehaald, + 4 kleine pakingkjes voor een remrevisie. Ben ik nou genaaid? (80 euro totaal voor wat "O-ringen") Volgens mij kon je dat altijd goedkoper halen toch Pepijn
?
Ik heb natuurlijk alleen dat kunnen vertellen wat hier gecommuniceerd werdquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waar, wat hoe heb je het er over gehad?
Bij je dealer?
Ik heb nog met haar gemaild, wilde nog voorstellen om 250 euro bij te dragen in een reparatie.
Maar hij is nu ineens verkocht......... en ze neemt het mij nog steeds kwalijk..![]()
Mijn eigen dealer zei al dat het ding gewoon goed was.
De zuiger had amper slijtage, zag er allemaal nog als nieuw uit.
Een kennis van KMGW zei dat de zuiger diep en diep zwart was, en dat de hele afstelling niet klopte, al heeel lang niet.![]()
Geen geld voor wat rubberquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hopelijk kan je 's ochtends bijlezen... tjek deze artistiek verantwoorde foto![]()
[afbeelding]
Da's wel erg veul voor rubberringetjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hopelijk kan je 's ochtends bijlezen... tjek deze artistiek verantwoorde foto![]()
[afbeelding]
Dat is ook de grootste reden dat bij mij bij 2 van die savages die ik gehad heb na 30.000 KM de cylinder een revisie nodig had. echt waanzin.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Rib-i het volgende:
@ Worldbeater
In deze harde wereld wordt je bijna continu in je kontje gebonkt zoals jij dat mooi zou zeggenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In deze harde wereld wordt je bijna continu in je kontje gebonkt zoals jij dat mooi zou zeggen![]()
![]()
Die van jou rijden toch altijd?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste reden dat bij mij bij 2 van die savages die ik gehad heb na 30.000 KM de cylinder een revisie nodig had. echt waanzin.![]()
Ach, je bent tenminste Oranjefan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef kratjuh het volgende:
Samenvatting:
Lam, chagrijnig, moe, morgen veel te vroeg op, en tot 4 uur werken, morgenavond: ZUIPEN
En nu slapen voor ik verkeerde dingen ga zeggen
Da's knap kl*te, zijn aardige kostenpostenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste reden dat bij mij bij 2 van die savages die ik gehad heb na 30.000 KM de cylinder een revisie nodig had. echt waanzin.![]()
Geef me de onderdeelnr's en aantal eens door, ga ik morgen voor je kijken of je teveel hebt betaaldquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In deze harde wereld wordt je bijna continu in je kontje gebonkt zoals jij dat mooi zou zeggen![]()
![]()
hey, look who's backquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Nerds [afbeelding]
[..]
helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Makster het volgende:
[..]
:^
Zaterdag moet je gewoon niet gaan werken![]()
Uuhm, ik weet niet of je wat met die artikelnummers kan maar hier zijn zequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
Geef me de onderdeelnr's en aantal eens door, ga ik morgen voor je kijken of je teveel hebt betaald
Trusten peepz die slapen gaan
quote:
Ik heb het al naar me toe gemaild, ga ik morgen in de db kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef worldpimber het volgende:
Dat zomerweer bericht is bijna onwerkelijk![]()
[..]
Uuhm, ik weet niet of je wat met die artikelnummers kan maar hier zijn ze
KAW 43049-1055 (12x) à 4.69 excl. btw.
KAW 43049-1004 (4x) à 2.35 excl. btw.
En als ze nix aan die nummers hebben: 12 x stofringen voor de kawa (omschrijving = Pakking brandstoftan ?) en 4 x pakkingkjes voor als je de remklauw deelt.
Ik heb het misschien gemist, maar waar werk je dan??quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb het al naar me toe gemaild, ga ik morgen in de db kijken.
Nieuws uit Jordaniequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb het misschien gemist, maar waar werk je dan??
Ik lees het morgenochtend wel
quote:
What the fuck is er ineens met mijn avatar gebeurdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:37 schreef Makster het volgende:
[..]![]()
![]()
Mogguh
Heb ineens hooikoorts, wat een tering zegNooit loast van gehad en ineens al 2 dagen de sjaak
![]()
Ze hebben alleen oranje voor je en die kun je hier aanvragen ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:32 schreef -XX- het volgende:
Hoe doen jullie dat kleurtje bij je naam
Mag ik het in het roze![]()
Hihihihi!
Of licht gruneeee!
:^quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Je kunt beter er beter voor kiezen onze langetermijn vriendschap te onderhouden ipv zo een scharrel... Ik geef je twee weken met haar.Daarna slaat ze je ruiten in en komt de buurman met zijn vlaggenmast naar buiten om die chick van je af te slaan
... jammer dat je niet kan
dam'n wat ben jij genaaid zegquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ze hebben alleen oranje voor je en die kun je hier aanvragen ...
je bent wel een beetje een mutsie he?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:32 schreef -XX- het volgende:
Hoe doen jullie dat kleurtje bij je naam
Mag ik het in het roze![]()
Hihihihi!
Of licht gruneeee!
Prijzen zijn redelijk normaal als je dat rubber bij een dealer gehaald hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Eg niehet is vrijdag
zometeen komt
lang en dan gaan we lol maken
![]()
Nog even doorzetten, nog maar 7.5 uur!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:37 schreef Faithy het volgende:
[..]ik moet hier tot 5 uur zitten
iemand die me wil komen oprvrolijken?
ik ook van jou jaquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
oh, wacht...
ik ben het hele weekend vrij
en ik mag morgen weer rijlessen
wat moest jij het hele weekend ookalweer doen![]()
![]()
![]()
Ach, lieverd..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef -XX- het volgende:
[..]DIE IS pas vuil!
![]()
PuH!![]()
Ik ga geld verdienen voor een uber vette motor! ja!![]()
met mijn schamele loon
![]()
Doe maar zo dun mogelijke kleding onder je pak aan.Het wordt echt warmquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
oh, wacht...
ik ben het hele weekend vrij
en ik mag morgen weer rijlessen
wat moest jij het hele weekend ookalweer doen![]()
![]()
![]()
Examen ga je toch wel in 1x halen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ach, lieverd..
ik heb er dan weer een 40 urige werkweek opzitten, ook voor een schamel loon.. zo schamel dat ik mn motor nog niet eens heb.. of beter: mn examens![]()
Vandaar dat ik er nog een baantje bij ga nemen
Nou ja,je merkt het vanzelf wel als je je pak uitdrijft.En natte kleding onder een motorpak is echt niet lekker,maar goed dat merk je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Faithy het volgende:
nee, joh, echt?misschien kan ik m overhalen een eindje te gaan touren
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie !!
zet een paar vrouwen bij elkaar en het is binnen de kortste keren hommeles![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie !!
zet een paar vrouwen bij elkaar en het is binnen de kortste keren hommeles![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
You can be my catwoman anytime, baby ...![]()
![]()
![]()
Zorg maar es dat je je rijbewijs haalt schatquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ook van jou ja
ik ga straks eens even ECHT kijken hoe 't met de BBQ zit
lijkt het alsof ik nog wat doe hier, met dat Excel bestandje![]()
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie, altijd hetzelfde .. Wel geile pakjes aantrekken maar als puntje bij putje komt ...
*gniffel*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Zorg maar es dat je je rijbewijs haalt schat![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zie, altijd hetzelfde .. Wel geile pakjes aantrekken maar als puntje bij putje komt ...
Kijk buiten!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
* BazzieK] kijkt naar de klok[/me]
[me=BazzieK gaat weer slapen![]()
![]()
![]()
![]()
:^quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
er zijn nog mensen die moeten werken hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk buiten!![]()
WAT DOET MEN EIGENLIJK ALLEN HIER?
HET is verdomme hartje zomer, gaan ze een beetje achter de pc zitten!![]()
[afbeelding]
Ja, wat doe jij hier.. ga fietsen ofzoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk buiten!![]()
[afbeelding]
Shitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er zijn nog mensen die moeten werken hooren daar bedoel ik dan geen paaldansen mee
![]()
ehm..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk buiten!![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, wat doe jij hier.. ga fietsen ofzo [afbeelding]
Omdat we daar centjes voor krijgen die we dan weer aan vrouwen kunnen uitgeven zodat het puntje wel bij het putje komt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk buiten!![]()
[afbeelding]
ehm.. werkontwijkend gedrag vertonen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shit [afbeelding] het is natuurlijk vrijdag![]()
WAT DOET MEN ALLEN HIER! als men moet werken?! !!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat we daar centjes voor krijgen die we dan weer aan vrouwen kunnen uitgeven zodat het puntje wel bij het putje komt.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat we daar centjes voor krijgen die we dan weer aan vrouwen kunnen uitgeven zodat het puntje wel bij het putje komt.![]()
Kan, vriendin is toch pleitte.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef Faithy het volgende:
kan ik vanavond niemand verleidien een glaasje rose bij mij te komen drinken op Scheveningen?![]()
Neuh, misschien als ik een kleuter van 17 was geweest wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:20 schreef -XX- het volgende:
Hahaha, die kwam hard aan hé hollander172 [afbeelding]
ja.. nu we het daar toch over hebben..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, misschien als ik een kleuter van 17 was geweest wel.
Net zo oud als kratjuh en redneck.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja.. nu we het daar toch over hebben..
hoe oud bén je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |