De kunst van het weg laten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef bwt het volgende:
't is niet veel
maar ach
't komt uit een oged hart
ja baasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Zet jij eens wat leuks neer, alles beter dan niks
Tijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, deed F5 in mijn active topics en wou al iets over het Gelredome zeggen
Gelredome verzamelen, Maasvlakte rijden
![]()
Dat gaat niet lukken, ik heb het advies van Dokter Raus opgevolgdquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef bwt het volgende:
[..]
Linker pols???
dat ken ik - komt door het schakelen
ff een paar dagen niet te veel rijden.
In Venlo 3 halfum en een schnitzelquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker wat dachts dich dan ?
Hoeveel kost dat zo ongeveer motorrijbewijs halen ?
Jaja jij begint als een wijf vrouw te postenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wist dat je niet kieskeurig was, maar dat het zo erg was ..
Eerst meningen pollen, dan afspreken. Er zijn er tot nu toe meerdere die niet kunnen dus verwacht nietsquote:
(http://www.phatzak.nl/~fokmc/op/openingspost.txt)quote:Openingspost staat niet meer op Phatzak.nl![]()
Foto's staan nog even op http://www.phatzak.nl/backup_fokmc.
Dat jij Najib Amhali niet kent is niet mijn probleem, n00bquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jaja jij begint als een wijf vrouw te posten
Wat heeft hoiiii met Najib te maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat jij Najib Amhali niet kent is niet mijn probleem, n00b
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat heeft hoiiii met Najib te maken?
quote:
De uitzwaaiclownquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Omschrijf "flappert" eens, zodat wij het ook begijpen![]()
cliniclouwns die mensen het land uit zetten of zo was het tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"Hoiii, jij gaat naar een lekker warm landje ! Ja ! Sapperdeflappie !!"
[..]
Hè hè, eindelijk iets wat je wel kent ... Zo begon hij steeds hoor ... "Oh even ander kindje .. Hoiii!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De uitzwaaiclown![]()
Ken het wel maar alleen dat hoiiiii is toch wel iets te weinig
Nee... ik had de uitleg echt nodigquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat weet je wel!
![]()
Crashen, maar dan in het nederlands!
quote:
Ze modderen ook maar wat aan de modderfokkersquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef bwt het volgende:
Ik zal maar alvast zeggen dat ik deze TT neit gemaakt heb
ik heb zo'n vermoeden dat een of andere mod dat zo gedaan heeft
en omdat een mod heeft zitten modden kan ik niet meer de OP aanpassen
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Ik had ook zoiets gelezen maar ineens ging het over worsten, borsten, paaldansenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:09 schreef bwt het volgende:
Hey, ik dacht dat ik in het vorige topic ietas had gelezen van faithy over de BBQ en mails die gestuurd zouden worden.
Klopt dat?
Het is ook altijd feest als ik weg ben..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets gelezen maar ineens ging het over worsten, borsten, paaldansen![]()
![]()
Waarom oranje als we roze hebben!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Jij met je roze.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
WTF!
vet lang gedaan over een smiley met roze wangen,![]()
DOETIE HET NIET!![]()
Heb je wel gelezen over de mogelijke meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Het is ook altijd feest als ik weg ben..![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen over de mogelijke meet![]()
Zwart heeft toch altijd iets betoverends
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zwart heeft toch altijd iets betoverends
[afbeelding]
Ja, maar zondag ga ik F1 en voetbal kijken ..quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar zondag ga ik F1 en voetbal kijken ..![]()
Gebruik dan ook photobucket, niet zo een brakke imagehost als xs.toquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
WTF!
vet lang gedaan over een smiley met roze wangen,![]()
DOETIE HET NIET!![]()
Vrouwquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
voetbal
![]()
Je word er ook overal mee plat gegooit![]()
"een beetje voetbal ben ik niet vies van, maar je moet er niet constant aan herinnert worden?![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET HET!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruik dan ook photobucket, niet zo een brakke imagehost als xs.to>> [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
Ik snap dat hele voetbal niet.We hebben toch handen gekregen om dingen op te pakken en vervolgens te verplaatsen.Nee,we gaan naar een stel idioten zitten kijken die dat niet kunnen en dat vervolgens met hun voeten gaan doen
.In de dierentuin is er een aparte straat voor,hier zitten meerdere soorten zoals gorillas,chimpansees etc.,die precies het zelfde doen.
Inderdaad richardgie is gek op voetbal![]()
Eensz.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:
voetbal
![]()
Je word er ook overal mee plat gegooit![]()
"een beetje voetbal ben ik niet vies van, maar je moet er niet constant aan herinnert worden?![]()
Fok is gewoon traag als poppestront door een theeseef!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eensz.![]()
Mijn computer wordt momenteel kort gehouden door Bill Gates.
Berichtje tikken duurt 30 seconden.F5@Fok! 2 minuten.
![]()
M-a-ar e-e-n-s e-ve-n i-n d-e o-p-s-t-ar-t-p-r-o-g-r-a-m-m-a-'-s d-u-i-k-e-n.![]()
Wel grappig die ani smileys in slowmotion.![]()
Nou ja,die bal vangen kan je natuurlijk altijd doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd als ik mee doe aan voetballen, ga ik altijd de bal vangen!krijg ik te horen dat het hands is ?
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb geen probs met Fok.. gewoon snel hiero. Even een bak thee gezet en nu aan de studie
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schietenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:47 schreef richardgie het volgende:
Ik snap dat hele voetbal niet.We hebben toch handen gekregen om dingen op te pakken en vervolgens te verplaatsen.Nee,we gaan naar een stel idioten zitten kijken die dat niet kunnen en dat vervolgens met hun voeten gaan doen
.In de dierentuin is er een aparte straat voor,hier zitten meerdere soorten zoals gorillas,chimpansees etc.,die precies het zelfde doen.
Inderdaad richardgie is gek op voetbal![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schieten
jups, dat was ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:40 schreef bwt het volgende:
Ik zal maar alvast zeggen dat ik deze TT neit gemaakt heb
ik heb zo'n vermoeden dat een of andere mod dat zo gedaan heeft
en omdat een mod heeft zitten modden kan ik niet meer de OP aanpassen
Scherp opgemerktquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch ook vuisten gekregen om iemand een knal te verkopen, waarom moet je dan met een wapen gaan schieten
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soort reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat een wapen een verlengstuk van je handen is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
Niet serieus nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
Jij maakt een denkfout in het lezen van mijn reactiequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij maakt dus de zelfde denkfout die heel Nederland maakt die geen idee heeft wat schietsport inhoud.Ik gebruik een wapen om op een afstand tot 100 meter met 5 schoten een gaatje ter grote van een 2 cent stukje te maken,en niet om andere aan te vallen of mezelf te verdedigen.En om dit soor reacties te voorkomen wilde ik er uit me zelf dus niet over beginnen.Valt me een klein beetje van je tegen Hicham.
En in zekere zin ook van je penis.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat een wapen een verlengstuk van je handen is.
Of heb jij telescopische armen.![]()
![]()
Leg uit.quote:
Nope hij is nu al lang genoeg.quote:Of heb jij een telescopische penis.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.![]()
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt anstaanjagend serieus soms.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tijd![]()
[..]
Dat gaat niet lukken, ik heb het advies van Dokter Raus opgevolgd![]()
![]()
[..]
In Venlo 3 halfum en een schnitzel![]()
Niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.
Hij maakte maar een geintje net als jij over dat voetballenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:18 schreef richardgie het volgende:
[..]
Omdat er in dit geval weer een complete groep mensen naar beneden wordt gehaald,die één voor één,wel plezier aan hun sport beleven.Ik heb er per defenitie een hekel aan om mensen vanwege een geloof,uiterlijk kenmerk,sexuele geaardheid of wat dan ook,te ver of beoordelen,en zal dat dan ook ten alletijden vededigen.Ja,ook ik kan soms serieus zijn.
Om stoer mee te doen en sterke verhalen te vertellen op fora.quote:
3x om mijn middel gewikkeld, dat geslinger is ook alleen maar lastigquote:[..]
Nope hij is nu al lang genoeg.
Hoe zit dat bij de lims eigenlijk, hangt ie in de mottenballen zolang je niet getrouwd bent?![]()
![]()
Laat 'm ff bijlezen, hij is nog niet bij mijn uitlegpost gekomen denk ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij maakte maar een geintje net als jij over dat voetballen![]()
* BazzieK backs away slowly now......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |