Ja, maar als ze hem willen inruilen moeten ze toch ook bijbetalenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nou,dan heb ik bv die imitatie delen,wie gaat dat betalen dan? Er is hier geen 2000 euro,en die is er helemaaaal niet bij mn zus![]()
Bouwjaar is 97. En om in te gaan op je volgende post : Ja,met dat inruilen kost ook geld. Dus daar hebben we nu ook een probleem meequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Lijkt me erg weinig, al hangt het ook van de nieuwe aankoop af. Wat is het bouwjaar?.
Die firma die ik noemde heeft de onderdelen trouwens vrijwel zeker.
Maargoed, als ze zo enorm weinig geld heeft dan heeft het idd sowieso weinig nu daar geld van proberen te plukken.
edit: gekruist
Dan is het dus zaak om de schade te minimaliseren door hem met geleend geld te repareren en dan te verkopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Bouwjaar is 97. En om in te gaan op je volgende post : Ja,met dat inruilen kost ook geld. Dus daar hebben we nu ook een probleem mee
Weet je wat uitdeuken en spuiten kost?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mss kan je die motorkap gewoon uitdeuken..... t is maar net hoe belangrijk je het vindt hoe het eruit ziet hè..... als t technisch gezien maar oké en veilig is.
Ligt eraan hoe grondig je het wilt laten doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Weet je wat uitdeuken en spuiten kost?
als daarmee verondersteld wordt dat het risico op schade bij de uitlener ligt dan zeg ik bullshit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
Schade is het risico van uitlenen.
Ik heb ook niet zo een bedrag op de plank liggen om een nieuwe auto te kopen. Daarom issie ook all risk verzekerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:15 schreef MikeyMo het volgende:
eigenlijk als je gewoon een simpele conclusie trekt is er geen budget in het gezin van je zus en jouw gezin om een auto te rijden. Zodra er iets gebeurt met dat ding moeten er leningen worden afgesloten om het te repareren.
Vriendelijke mensen, dat welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:25 schreef Zwaffel het volgende:
Nou,ik heb die van deyne gebelt. Omdat het een 97'er is,en dus is het een nieuw type,heeft hij er niks van liggen. En hij wenst me veel succes met het vinden van iets,want dat zal lastig worden.
Nope,ook geen imitatie. helemaal niks noppes nadaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vriendelijke mensen, dat wel
edit: hij heeft dus ook geen imitatie? Dat had ik niet verwacht, dat gebruikt moeilijk zou worden zie ik idd ook wel
het gaat ook niet om een complete auto natuurlijk, maar je moet rekening houden met het feit dat er zoals nu, altijd schade kan ontstaan. En natuurlijk slijtage. Nu is het een ongeluk, over een half jaar is het een uit de hand gelopen APK omdat er een nieuwe uitlaat onder moest, en de banden versleten waren. Een auto rijden kost geld, benzine, verzekering, onderhoud en eventuele schade zoals nu. Mjah, een auto rijden terwijl je nauwelijks de eindjes aan elkaar kan knopen is gewoon stom imho.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:30 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo een bedrag op de plank liggen om een nieuwe auto te kopen. Daarom issie ook all risk verzekerd.
Maar in dit geval is er gegokt op geen schade door hem niet all risk te verzekeren en de gok is verloren.
Anderszijds krijg je ineens een heerlijke ruimte in je budget als het ding weg is, heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het gaat ook niet om een complete auto natuurlijk, maar je moet rekening houden met het feit dat er zoals nu, altijd schade kan ontstaan. En natuurlijk slijtage. Nu is het een ongeluk, over een half jaar is het een uit de hand gelopen APK omdat er een nieuwe uitlaat onder moest, en de banden versleten waren. Een auto rijden kost geld, benzine, verzekering, onderhoud en eventuele schade zoals nu. Mjah, een auto rijden terwijl je nauwelijks de eindjes aan elkaar kan knopen is gewoon stom imho.
diezelfde zus is in het bezit van 2(!) auto'squote:Mn zus mag blij zijn als ze 40 euro per week heeft om van te eten e.d
Nou, dan lijkt de oplossing me voor de hand liggen. Even wat afleveringen van "The A-Team" en "McGuyver" kijken en van die 3 auto's (waaronder dus 2 kapotte als ik het goed begrijp) tenminste 1 werkende klussen en die aan de vader geven.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:25 schreef MikeyMo het volgende:
diezelfde zus is in het bezit van 2(!) auto's
moet je dat maar eens tegen die zus zeggen dat ze voortaan naar het winkelcentrum (wat 500m verderop is) moet lopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:46 schreef rameijer het volgende:
Kan je zus haar auto niet aan je pa geven als ie weer gemaakt is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |