Ja.. Op store.nintendo.com verkopen ze em: Stylus (DS lite) - Set of 2 $6.99quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef Marble het volgende:
Gaan ze die nieuwe, grotere stylussen van de Lite ook los verkopen? Zijn echt veel lekkerder in het gebruik dan die oude tandenstokers.
En toch is ie nog mooiquote:
Heb je deel 1 gespeeld? Het spel lijkt absoluut niet op lemmings. De lemmings moet je dingen laten bouwen en bij Mario en Donkey Kong moet je enkel als grote Mario een veilige route zoeken voor jezelf en de mini-mario's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef BMH het volgende:
Ik vind de focus op de minis een beetje fout. Begint teveel op lemmings te lijken
Ik heb deel 1 zelfs uitgespeeld. Ik zeg dat deel 2 op lemmings lijkt (zie trailer).quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je deel 1 gespeeld? Het spel lijkt absoluut niet op lemmings. De lemmings moet je dingen laten bouwen en bij Mario en Donkey Kong moet je enkel als grote Mario een veilige route zoeken voor jezelf en de mini-mario's.
Ik vond deel 1 wel een erg leuk spel, hoewel ik ergens halverwege wereld 6 vast kwam te zitten en niet meer verder kon. Ik hoop dat ze in dit tweede deel wat nieuwe elementen erin stoppen, dan wordt het vast ook een leuke game!
Ja, echt heel anders.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef koei het volgende:
De originele Donkey Kong? Dat is een heel ander soort spel!
Ik heb 'm hier wel liggen, ooit eens 2e hands gekocht voor 5 euro, maar ik vond er niet zoveel aan en heb hem redelijk snel alweer weggelegd. Waarschijnlijk omdat ik 'm vroeger nooit gespeeld had ofzo, en het spel niet zoveel meer voorstelt in vergelijking met de huidige spellen. Ik zal 'm binnenkort nogwel een keertje uit de kast pakken om te kijken of ik het misschien toch met je eens benquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, echt heel anders.. NOT.
De makers hebben zelf ook gezegd dat MvsDK gewoon een vervolg was op de GB-versie van Donkey Kong hoor, en dat zie je ook duidelijk terug. Heb jij de GB-Donkey Kong wel gespeeld? Is heel anders dan de NES-versie en duidelijk de voorloper van MvsDK.
Mja, het is niet echt een kwestie van eens of niet eens hoor, maar gewoon een feit. En algemeen bekend bovendien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef koei het volgende:
Ik zal 'm binnenkort nogwel een keertje uit de kast pakken om te kijken of ik het misschien toch met je eens ben
Stom spelquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:49 schreef Marble het volgende:
Wat zeg ik nou koei, dat is dus deel2. Je doet het erom.
DIT is deel 1:
[afbeelding]
Wel waar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef BMH het volgende:
Fire flower op bowser heeft geen effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |