Ja.. Op store.nintendo.com verkopen ze em: Stylus (DS lite) - Set of 2 $6.99quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef Marble het volgende:
Gaan ze die nieuwe, grotere stylussen van de Lite ook los verkopen? Zijn echt veel lekkerder in het gebruik dan die oude tandenstokers.
En toch is ie nog mooiquote:
Heb je deel 1 gespeeld? Het spel lijkt absoluut niet op lemmings. De lemmings moet je dingen laten bouwen en bij Mario en Donkey Kong moet je enkel als grote Mario een veilige route zoeken voor jezelf en de mini-mario's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:29 schreef BMH het volgende:
Ik vind de focus op de minis een beetje fout. Begint teveel op lemmings te lijken
Ik heb deel 1 zelfs uitgespeeld. Ik zeg dat deel 2 op lemmings lijkt (zie trailer).quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:46 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je deel 1 gespeeld? Het spel lijkt absoluut niet op lemmings. De lemmings moet je dingen laten bouwen en bij Mario en Donkey Kong moet je enkel als grote Mario een veilige route zoeken voor jezelf en de mini-mario's.
Ik vond deel 1 wel een erg leuk spel, hoewel ik ergens halverwege wereld 6 vast kwam te zitten en niet meer verder kon. Ik hoop dat ze in dit tweede deel wat nieuwe elementen erin stoppen, dan wordt het vast ook een leuke game!
Ja, echt heel anders.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:55 schreef koei het volgende:
De originele Donkey Kong? Dat is een heel ander soort spel!
Ik heb 'm hier wel liggen, ooit eens 2e hands gekocht voor 5 euro, maar ik vond er niet zoveel aan en heb hem redelijk snel alweer weggelegd. Waarschijnlijk omdat ik 'm vroeger nooit gespeeld had ofzo, en het spel niet zoveel meer voorstelt in vergelijking met de huidige spellen. Ik zal 'm binnenkort nogwel een keertje uit de kast pakken om te kijken of ik het misschien toch met je eens benquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:00 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, echt heel anders.. NOT.
De makers hebben zelf ook gezegd dat MvsDK gewoon een vervolg was op de GB-versie van Donkey Kong hoor, en dat zie je ook duidelijk terug. Heb jij de GB-Donkey Kong wel gespeeld? Is heel anders dan de NES-versie en duidelijk de voorloper van MvsDK.
Mja, het is niet echt een kwestie van eens of niet eens hoor, maar gewoon een feit. En algemeen bekend bovendien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:06 schreef koei het volgende:
Ik zal 'm binnenkort nogwel een keertje uit de kast pakken om te kijken of ik het misschien toch met je eens ben
Stom spelquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:49 schreef Marble het volgende:
Wat zeg ik nou koei, dat is dus deel2. Je doet het erom.
DIT is deel 1:
[afbeelding]
Wel waar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef BMH het volgende:
Fire flower op bowser heeft geen effect.
Die moest ik klein doen, maar Bowser van lvl 1 kan iig wel met vuurballen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow. Heb ik bij de eindbaas van NSMB niets van gemerkt.
quote:I knew there was something special about the Nintendo DS when I first cradled one in my hands last holiday season: The allure of the handheld game platform with two screens (including a PDA-like touchscreen) plus built-in microphone and wireless connectivity wasn’t Mario’s mushroom-fueled mayhem; instead, it was a puppy. A golden labrador retriever, in fact, that I could call to aloud and pet with a stylus. With Nintendogs, the quirky videogame pioneer decided to attract people like myself who reside outside the hard core of the gaming world. Now, with the introduction of the DS Lite and the Touch Generations series of games, Nintendo has amplified its efforts to lure non-gamers. - TIME writer Wilson Rothman
De Lite is kleiner, minder dik, heeft een ander design, een kleiner GBA slot waardoor GBA-games uitsteken, en vier instelbare lichtniveaus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:56 schreef Mad-Matt het volgende:
wat is nou exact het verschil tussen de lite en de gewone?
(ik ben een noob)
Ik wil een DS aanschaffen (voornamelijk voor de nieuwe Mario) maar weet niet welke ik moet nemen.
Mario 64 DS en New Super Mario Bros zijn de enige toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef Maraca het volgende:
Welke Mario is trouwens aan te raden? Er zijn er zoveel voor de DS![]()
mits je vrienden hebt natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mario 64 DS en New Super Mario Bros zijn de enige toch?Het is heel simpel: wil je een 3D-platformer dan neem je Mario 64 (wat wel een port is, dus niks als je het origineel al speelde), wil je 2D dan neem je New Super Mario Bros.
Zijn er ook nog Mario & Luigi: Partners in Time voor als je een RPG wilt, en Mario Kart DS als je wil karten met vrienden.
Dat zeg ik toch meidquote:
16+7=23.. ja dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef ASSpirine het volgende:
dus volgende week komt de DS lite uit?
Animal crossing kan niet cross-regio... De rest wel d8 ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:24 schreef JK het volgende:
Maakt het uit voor ONLINE gameplay of je een USA of EUR versie hebt ?
Bij de PSP is het namelijk zo dat GTA USA niet kan verbinden met een GTA EUR.
Ben benieuwd of dat ook zo is voor Tetris en Metroid DS.
Dus of het WiFi gebeuren geen problemen oplevert.. zowel adhoc als via internet.
Animal Crossing USA - EU kan wel cross volgens mij. Via NWC iig welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Animal crossing kan niet cross-regio... De rest wel d8 ik.
Ook als de EU gebruiker em niet op engels heeft staan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Animal Crossing USA - EU kan wel cross volgens mij. Via NWC iig wel
Had je maar de Lite moeten kopenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik heb er vanmiddag 1 gehaald, Mario Kart DS Pak.
(vond de lite niet interessant genoeg om er meer geld voor neer te leggen)
Maar ik heb 1 fel groene pixel en een blauwige (die kleiner lijkt) op m'n scherm zitten, valt dit onder garantie of is dit binnen de acceptabele marge? (ik vind het irritant)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |