precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef twi het volgende:
Probeer 'm es in je PC.
Flapdrol, je batterij was gewoon leegquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
precies hetzelfde.
heb net maar ff die quick shit besteld. gewoon erin, opladen, klaar
Ziet er tof en Japans uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over dat spel gesproken trouwens.. ben ik in de MQ bezig gisteren.. ergens in een dungeon met irritante spoken, enfin kom een kist tegen kan ik hem niet openen... blijkt dat ik mijn skeleton key gewoon kwijt ben!!!quote:Quote:
Features:
A fully-featured quest takes you deep into the fringes of the Niben.
Earn the fearsome Mehrunes Razor, with the ability to kill foes instantly.
17 new magic items to discover!
Conquer the largest dungeon in all Cyrodiil.
Thwart a plot to overthrow Imperial rule in Tamriel.
12 new books, notes, and journals to help you unravel the mystery.
Hidden treasures await!
Maar is je skill ondertussen niet zo hoog dat je er nog maar heel weinig lockpicks doorheen jaagt?quote:
Nee.. ik gebruik altijd een spell tot en met Average locks...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Maar is je skill ondertussen niet zo hoog dat je er nog maar heel weinig lockpicks doorheen jaagt?
RalliSport Challenge 2 heb ik bewaard in de hoop dat ie ooit op de BC lijst zou komen. Maken ze nu gvd alleen deel 1 BC.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
BC update is er inmiddels. Onder andere Doom 3, Silent Hill 4 en RalliSport Challengen zijn nu speelbaar op 360. Zijn er nog originele Xbox titels die de moeite waard zijn? Silent Hill 2 vond ik bijvoorbeeld wel heel vet op de PS2 en RalliSport Challenge ziet er in HD bijna net zo mooi uit als een normale 360 racegame.
Aanraders?
Denk je dat er ooit een Midtown Madness 4 (voor de Xbox 360) komt?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef twi het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op BC update voor Midtown Madness 3
Ja dat spel was cool op de xbox inderdaad.. lekker tikkertje spelen met zn allenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:53 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Denk je dat er ooit een Midtown Madness 4 (voor de Xbox 360) komt?
Ik zou hem meteen willen hebben! Ik wil wel weer eens met een Mini door een stad scheuren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duh hij was leegquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:25 schreef masterdave het volgende:
[..]
Flapdrol, je batterij was gewoon leeg![]()
Die *klak* als hij zijn tanden op dat steen legtquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef twi het volgende:
Auw. Met stip de goorste scene die ik heb gezien qua 'zelf raden hoe het eruit zou zien'
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:11 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Je kan in de Multiplayer btw mensen "American History X-style" afmakenJe weet wel, die stoeprand scene
Daar hoort een scene uit Scarface ook wel bijquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:14 schreef twi het volgende:
Auw. Met stip de goorste scene die ik heb gezien qua 'zelf raden hoe het eruit zou zien'
Die met die kettingzaag?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar hoort een scene uit Scarface ook wel bij
Dat zijn games vaker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
GoW, Mass Effect en HALO 3 gaan echt mega-system sellers worden.
Dat KAN niet anders..
Daar weten we al van hoe het eruit gaat zienquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar hoort een scene uit Scarface ook wel bij
Ik snap het echt niet, hang jij hier nu de irritante zuurpruim uit op FOK! of ben je dat ook in het dagelijks leven?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:58 schreef twi het volgende:
BastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Aangezien RC2 dezelfde opgefokte engine gebruikt lijkt het me niet al te lastig om het vervolg ook BC te maken... mischien over een maand of 3?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
RalliSport Challenge 2 heb ik bewaard in de hoop dat ie ooit op de BC lijst zou komen. Maken ze nu gvd alleen deel 1 BC.![]()
Nouja, ik houd hoop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:18 schreef twi het volgende:Die Martin krijgt last met mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
waarschijnlijk kan je hem alleen knock out hoekenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef twi het volgende:
Ik zou em vermoorden.
Alleen punt 1 is boeiend. Massive-Multiplayer-Online Burnoutquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Wessiej het volgende:
- EA heeft een Massive-Multiplayer-Online Burnout gepland.
- Tecmos Ninja Gaiden: Black zal ook op de Playstation 3 verschijnen.
- Star Wars Battlefront is in ontwikkeling voor de next-gen consoles.
- Auto Assault verschijnt ook op de Xbox 360.
Volgens EGM.
Dat kan, een remake....Maar eigenlijk verwacht ik dan dat het niet klopt, óf dat NG2 ook multiplatform is. Anders wordt het een prijzige aangelegenheid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Misschien bedoelen ze ook omdat het op de xbox 1 kwam?
Wij krijgen deel 2, hun deel 1.
Hij krijgt iig geen backup meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef twi het volgende:
Ik zou em vermoorden.
Paar weken geledenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weet iemand wanneer hitman 3 uitkomt op de 360 want ik probeer er al een week aan te komen maar niemand heeft het spel.
waar dan ik heb bij de mediamarkt en bij de frs gekeken (eindhoven) en beide hadden hem nog niet.quote:
Dat had ik dus ook.quote:
Dan koop je toch gewoon lockpicks bij zo'n heler? Ik snap het probleem niet, heb nooit zo'n skeleton key gehad maar heb dat ook nooit vervelend gevonden. Eens in de zoveel tijd ff nieuwe halen, na verloop van tijd maakte ik er toch nauwelijk meer stuk....quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Moet nu alleen nog de Thieves Guild en de Fighters Guild afmaken.
Voor die Thieves Guild is een Skeleton Key wel een must have, zeker als je ook nog es vampier bent.
Dus ben wel klaar met het spel.
Ik ken iemand die de wapens gewoon weggooide als ze op warenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind die skeleton key net zo'n non-argument als dat je wapens stuk gaan. Je stopt toch ook niet met die game omdat je je wapens moet laten repareren van tijd tot tijd?
Vind die opdrachten ook weinig aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon lockpicks bij zo'n heler? Ik snap het probleem niet, heb nooit zo'n skeleton key gehad maar heb dat ook nooit vervelend gevonden. Eens in de zoveel tijd ff nieuwe halen, na verloop van tijd maakte ik er toch nauwelijk meer stuk....
Ik vind die skeleton key net zo'n non-argument als dat je wapens stuk gaan. Je stopt toch ook niet met die game omdat je je wapens moet laten repareren van tijd tot tijd?
Dat doe/deed ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de wapens gewoon weggooide als ze op waren
Ja... maar dat is alles in het spel.. veel het gevoel van "been there done that" blijf die dungeons in gaan en iets ophalen net als een hond apporterenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind die opdrachten ook weinig aan.
En zeker voor die Thieves Guild kost allemaal ook een hoop tijd.
Router ff rebooten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:00 schreef Egamer het volgende:
OMG, m'n Xbox Live doet het niet meer.Vind opeens mijn IP niet meer. :|
Besteldquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:13 schreef twi het volgende:
Replay zal 'm wel hebben. Anders bestel je 'm toch wel bij Dimension Plus of GCShop ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |