en ik heb em binnen, best snel, prima service van MS 14.gifquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
ben benieuwt of ik mijn headset sneller binnen heb dan wessiej zijn xbox terug heeft
hij is bij mij 1 keer vast gelopen tijdens de bekende bug in PGR3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog NOOIT ergens last van gehad..
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt me tof!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik speel best vaak hoor, alleen 9 van de 10x ben ik niet op LIVE aangesloten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je hem eens aan zet.
precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef twi het volgende:
Probeer 'm es in je PC.
Flapdrol, je batterij was gewoon leegquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
precies hetzelfde.
heb net maar ff die quick shit besteld. gewoon erin, opladen, klaar
Ziet er tof en Japans uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over dat spel gesproken trouwens.. ben ik in de MQ bezig gisteren.. ergens in een dungeon met irritante spoken, enfin kom een kist tegen kan ik hem niet openen... blijkt dat ik mijn skeleton key gewoon kwijt ben!!!quote:Quote:
Features:
A fully-featured quest takes you deep into the fringes of the Niben.
Earn the fearsome Mehrunes Razor, with the ability to kill foes instantly.
17 new magic items to discover!
Conquer the largest dungeon in all Cyrodiil.
Thwart a plot to overthrow Imperial rule in Tamriel.
12 new books, notes, and journals to help you unravel the mystery.
Hidden treasures await!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |