quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Danny het volgende:
Start net m'n xbox op en hij gaat meteen een update downloaden. Iemand enig idee wat er veranderd is ?
Bron: Xboxicquote:If you turn on your Xbox 360 today, you will receive another dashboard update. You’ll get prompted for this mandatory update the next time you connect to Xbox Live. This update is just a bugfix for character recognition for those users that are using the localized Chinese language version of the dashboard on their Xbox 360. So no new functions or other bugfixes, and it’s not the rumoured BC updates for this week.
I wanted to give everyone a heads up that there is dash update that will start to roll out around 0200 (am) PT today. There are no new features in this update. There is one, small fix that improves character recognition for those users that are using the localized Chinese language version of the dashboard on their Xbox 360. You’ll get prompted for this mandatory update the next time you connect to Xbox Live. (Yes, you need to take the update even if you don’t use the Chinese language version of the dash keyboard.) I wanted to let you guys know what’s in the update, since I was sure you’d ask anyway.
nix speciaals!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:36 schreef Danny het volgende:
Start net m'n xbox op en hij gaat meteen een update downloaden. Iemand enig idee wat er veranderd is ?
Inderdaad, bij het laden van levels heb ik regelmatig gezeik dat ik m'n xbox uit moet zetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Oblivion is ook zo buggerig als de pest. Heb nu weer aan de lopende band vastloppers. Ok, het spel is super uitgebreid en het meeste werkt wel. Maar toch...
Ik krijg af en toe zo'n melding dat mijn disk vuil is. En dan loopt hij vast.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
Inderdaad, bij het laden van levels heb ik regelmatig gezeik dat ik m'n xbox uit moet zetten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef Strolie75 het volgende:
Oblivion is ook zo buggerig als de pest. Heb nu weer aan de lopende band vastloppers. Ok, het spel is super uitgebreid en het meeste werkt wel. Maar toch...
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, bij het laden van levels heb ik regelmatig gezeik dat ik m'n xbox uit moet zetten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
Mijne nog nooit. In tegenstelling tot GR:AW, daarbij heb ik al zoo vaak stuck gezeten
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef masterdave het volgende:
Mijne slaat continu vast in de lobby van Fight Night 3, lijkt wel of geeneen developer het live gedeelte vlekkeloos voor elkaar krijgt...
Ja lekker, meld zulke dingen ff net op de dag dat ik m;n 360 krijg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe zo'n melding dat mijn disk vuil is. En dan loopt hij vast.![]()
Dat heb ik ook reglematig met Oblivion, rete irritant. Vaak heb ik het na een half uur spelen al, en daarna, na reboot, gaat ie gewoon 4 a 5 uur doorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe zo'n melding dat mijn disk vuil is. En dan loopt hij vast.![]()
Zijn gewoon bugs in games. Die heb je op iedere console hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja lekker, meld zulke dingen ff net op de dag dat ik m;n 360 krijg!
Ik heb werkelijk waar nog NOOIT ergens last van gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja lekker, meld zulke dingen ff net op de dag dat ik m;n 360 krijg!
Ik vond de SP helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:53 schreef BMH het volgende:
Misschien maakt Halo 3 de Halo 2 E3 03 belofte wel waar.
Man, wat was dat een geweldige demo... En wat was halo 2's single player een teleurstelling na het zien van die demo.
Misschien helpt het als je hem eens aan zet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog NOOIT ergens last van gehad..
en ik heb em binnen, best snel, prima service van MS 14.gifquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
ben benieuwt of ik mijn headset sneller binnen heb dan wessiej zijn xbox terug heeft
hij is bij mij 1 keer vast gelopen tijdens de bekende bug in PGR3quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog NOOIT ergens last van gehad..
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt me tof!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik speel best vaak hoor, alleen 9 van de 10x ben ik niet op LIVE aangesloten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je hem eens aan zet.
precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef twi het volgende:
Probeer 'm es in je PC.
Flapdrol, je batterij was gewoon leegquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
precies hetzelfde.
heb net maar ff die quick shit besteld. gewoon erin, opladen, klaar
Ziet er tof en Japans uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef Tain het volgende:
Culdcept Saga
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over dat spel gesproken trouwens.. ben ik in de MQ bezig gisteren.. ergens in een dungeon met irritante spoken, enfin kom een kist tegen kan ik hem niet openen... blijkt dat ik mijn skeleton key gewoon kwijt ben!!!quote:Quote:
Features:
A fully-featured quest takes you deep into the fringes of the Niben.
Earn the fearsome Mehrunes Razor, with the ability to kill foes instantly.
17 new magic items to discover!
Conquer the largest dungeon in all Cyrodiil.
Thwart a plot to overthrow Imperial rule in Tamriel.
12 new books, notes, and journals to help you unravel the mystery.
Hidden treasures await!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |