Alleen punt 1 is boeiend. Massive-Multiplayer-Online Burnoutquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Wessiej het volgende:
- EA heeft een Massive-Multiplayer-Online Burnout gepland.
- Tecmos Ninja Gaiden: Black zal ook op de Playstation 3 verschijnen.
- Star Wars Battlefront is in ontwikkeling voor de next-gen consoles.
- Auto Assault verschijnt ook op de Xbox 360.
Volgens EGM.
Dat kan, een remake....Maar eigenlijk verwacht ik dan dat het niet klopt, óf dat NG2 ook multiplatform is. Anders wordt het een prijzige aangelegenheid.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Misschien bedoelen ze ook omdat het op de xbox 1 kwam?
Wij krijgen deel 2, hun deel 1.
Hij krijgt iig geen backup meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef twi het volgende:
Ik zou em vermoorden.
Paar weken geledenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weet iemand wanneer hitman 3 uitkomt op de 360 want ik probeer er al een week aan te komen maar niemand heeft het spel.
waar dan ik heb bij de mediamarkt en bij de frs gekeken (eindhoven) en beide hadden hem nog niet.quote:
Dat had ik dus ook.quote:
Dan koop je toch gewoon lockpicks bij zo'n heler? Ik snap het probleem niet, heb nooit zo'n skeleton key gehad maar heb dat ook nooit vervelend gevonden. Eens in de zoveel tijd ff nieuwe halen, na verloop van tijd maakte ik er toch nauwelijk meer stuk....quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook.
Moet nu alleen nog de Thieves Guild en de Fighters Guild afmaken.
Voor die Thieves Guild is een Skeleton Key wel een must have, zeker als je ook nog es vampier bent.
Dus ben wel klaar met het spel.
Ik ken iemand die de wapens gewoon weggooide als ze op warenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind die skeleton key net zo'n non-argument als dat je wapens stuk gaan. Je stopt toch ook niet met die game omdat je je wapens moet laten repareren van tijd tot tijd?
Vind die opdrachten ook weinig aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon lockpicks bij zo'n heler? Ik snap het probleem niet, heb nooit zo'n skeleton key gehad maar heb dat ook nooit vervelend gevonden. Eens in de zoveel tijd ff nieuwe halen, na verloop van tijd maakte ik er toch nauwelijk meer stuk....
Ik vind die skeleton key net zo'n non-argument als dat je wapens stuk gaan. Je stopt toch ook niet met die game omdat je je wapens moet laten repareren van tijd tot tijd?
Dat doe/deed ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de wapens gewoon weggooide als ze op waren
Ja... maar dat is alles in het spel.. veel het gevoel van "been there done that" blijf die dungeons in gaan en iets ophalen net als een hond apporterenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind die opdrachten ook weinig aan.
En zeker voor die Thieves Guild kost allemaal ook een hoop tijd.
Router ff rebooten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:00 schreef Egamer het volgende:
OMG, m'n Xbox Live doet het niet meer.Vind opeens mijn IP niet meer. :|
Besteldquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:13 schreef twi het volgende:
Replay zal 'm wel hebben. Anders bestel je 'm toch wel bij Dimension Plus of GCShop ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |