quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:47 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a0afFBjwPF4&search=stam
Japie
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Radegast het volgende:
Grygera wil na het WK een gesprek met Ajax over zijn toekomst. Hij wil elke week spelen, zegt ie. En hij is bang dat hij buiten de boot valt met Stam en Ogararu als nieuwe aankopen...
Ik zwaai alvast naar Zdenek.![]()
Ja dat moest ie zich eerder bedenken. Zo goed is ie nou ook weer niet dat we hem zo hard nodig hebben dat ie dan maar transfervrij mag vertrekkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Van mij mag hij ook best blijven, maar dan wel bijtekenen. Zou ook nog stand-in linksback kunnen spelen wanneer Urby niet kan spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jammer. Die vindt vast een mooie club. Prima verdediger. Die had best ook rechtsback kunnen spelen, misschien zelfs wel beter dan die Ogararu.
Vermaelen kan daar ook spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Daar is maar één speler voor, de linksbackpositie. Ook gewaagd.
Je klinkt al wat minder zeker van je zaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die Molukker kan daar ook spelen en waarschijnlijk komt Davids toch wel: Die zou er ook kunnen spelen.
Tja, dat geldt ook voor Heitinga. Daarom zou het zo mooi zijn als we tegen het rechterrijtje met 3 man zouden verdedigen. Stam centraal met Heitinga en Vermaelen links. Dat moet tegen de Sparta's en ADO's toch wel lukken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Timisela op links? Dan eerder Schilder.
Vermaelen is zonde, die moet gewoon samen met Jaap het hele jaar centraal en veel van de man uit Kampen leren.
En Davids, als die al komt, vind ik als linksback totaal ongeschikt.
Veel teams in Nederland spelen nog altijd met 3 spitsen, dus ben steeds minder daarvan overtuigd. En die Roemeen kan inderdaad best een paar wedstrijdjes op de bank zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:
Altijd 3-4-3 spelen. Heitinga, Stam, Vermaelen met Maduro voor de verdediging.![]()
Een transfervrije speler in een deal betrekken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:12 schreef Houniet het volgende:
Spelersdeal Davids > Trabelsi? Ik las namelijk ergens dat Tottenham intresse had naar Trabelsi.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een transfervrije speler in een deal betrekken?![]()
Stekelenburgquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
En de rest? Gabri, Sneijder, Urby, Rosales, Huntelaar, Perez??
Grygera? Waarom geen Heitinga? Grygera doet alleen maar wazig over zijn toekomst.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ik zou gaan voor
Stekelenburg
Grygera - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Maduro - Sneijder - Perez
Huntelaar - Babel / Rosenberg
Wel met 6 aanvallend ingestelde spelers dan hé! Niet dat bunkervoetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
3-5-2 Radegast?? Ajax goes German!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het klopt dat Edgar Davids in de USA zit/zat, want toen mijn vriendin een visum aan ging vragen in Amsterdam, was hij daar ook. Even dacht ik nog dat hij in de MLS zou gaan spelen, maar mijn vriendin had hem er natuurlijk niet over aangesproken. Zelf had ik hem natuurlijk niet zo makkelijk laten lopen.
Als je Urby iets laat zakken heb je een 4-3-3 opstelling.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
3-5-2 Radegast?? Ajax goes German!
euuuhh ja,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef Catch22- het volgende:
ik stond net bij de viszaak met maatje. Stond er een kamper, formaatje vrij fors, dubbele koningsketting, korte broek en slippers. Kreeg hij het met die visman over voetbal en ik had al gauw door dat het Feyenoorders waren..
ik zo "Ik dacht al, wat proeft dit raar, maar het zijn kakkerlakken"
die kamper moest aardig op zijn lip bijten en bleef rustig, gelukkig. Anders had ik het 3000meter hardlopen record moeten verbreken
Het was er al heel lacherig en vriendelijk dus ik dact dat het wel kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |