Wat is er mis met hier aan iemand verkopen die er ook om staat te springen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kijken of ik via mijn-moeder-die-bij-een-boekhandel-werkt iets kan regelen met teruggeven of zo.
Ik bedoel als mijn Bol bestelling binnenkomt... En als de mijne komt, zal die van Koningin er ook wel zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat is er mis met hier aan iemand verkopen die er ook om staat te springen?![]()
Hij staat nog op "wordt verwerkt". Besteldatum 8 juni - 5 tot 10 werkdagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aan de hand van je bestelnummer die je van Bol.com hebt gekregen kan je op hun site zien, als je bent ingelogd, hoe lang het nog kan duren.
Hij lag zelfs al in de brievenbusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm ook besteld.
Had 'm gister bij Bol besteld, levertijd was 5-10 werkdagen, maar ik keek net bij de bestelstatus en hij is al verzonden.
Je bent maandag begonnen, wat verwacht je dan??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:58 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben er 'slechts' 2 ons kwijt van de 5 a 10 kilo die ik wil halen.. het schiet nog neit echt op, maar dat komt mede omdat ik nu meer eet dan dat ik ooit daarvoor heb gedaan
Leuk hč die aanhalingstekensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef imago het volgende:
[..]
Je bent maandag begonnen, wat verwacht je dan??
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg ook net een mailtje dat hij verzonden is.
Bij jou ook Koningin?
Ik denk dat ik hem aan mijn zusje kado die. Die doet het dus met kopietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |