Wat is er mis met hier aan iemand verkopen die er ook om staat te springen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even kijken of ik via mijn-moeder-die-bij-een-boekhandel-werkt iets kan regelen met teruggeven of zo.
Ik bedoel als mijn Bol bestelling binnenkomt... En als de mijne komt, zal die van Koningin er ook wel zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat is er mis met hier aan iemand verkopen die er ook om staat te springen?![]()
Hij staat nog op "wordt verwerkt". Besteldatum 8 juni - 5 tot 10 werkdagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aan de hand van je bestelnummer die je van Bol.com hebt gekregen kan je op hun site zien, als je bent ingelogd, hoe lang het nog kan duren.
Hij lag zelfs al in de brievenbusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm ook besteld.
Had 'm gister bij Bol besteld, levertijd was 5-10 werkdagen, maar ik keek net bij de bestelstatus en hij is al verzonden.
Je bent maandag begonnen, wat verwacht je dan??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:58 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben er 'slechts' 2 ons kwijt van de 5 a 10 kilo die ik wil halen.. het schiet nog neit echt op, maar dat komt mede omdat ik nu meer eet dan dat ik ooit daarvoor heb gedaan
Leuk hè die aanhalingstekensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef imago het volgende:
[..]
Je bent maandag begonnen, wat verwacht je dan??
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg ook net een mailtje dat hij verzonden is.
Bij jou ook Koningin?
Ik denk dat ik hem aan mijn zusje kado die. Die doet het dus met kopietjes.
Ik was er inmiddels achterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:37 schreef Cutie het volgende:
Fuente, het recept voor de koolsalade staat op bladzijde 21!
Degene achterin is een andere.
Alleen als ik dat al lees denk, dat is echt niets voor mij. Ik ontbijt normaal met vier boterhammen, met minder red ik het echt niet. En meestal eet ik daarna nog wel fruit ook, of soms nog een boterham extra. Ik moet er niet aan denken, alleen een kommetje yoghurt en een appel.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:43 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben ook vandaag begonnen met Sonja...
Ik heb het boek al een tijd geleden in huis gehaald en vandaag echt als begindatum genomen!
Tot nu toe gaat het prima! De yoghurt vond ik eigenlijk wel prima te doen en daarna de appel en toen zat ik wel vol. Rond een uur of 11 de evergreen gegeten maar ben nu wel nog aan het rommelen in mijn maag! Wat kijk ik uit naar mijn 2 broodjes straks!
Ik koop bij appie altijd kant en klare verse rauwkost salade.. scheelt een boel snij en hang werkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:57 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik was er inmiddels achterThnx!
Heeft iemand nog ideeen hoe je een lekkere rauwkost kan maken?
Alle recepten in de weekmenu's staan verderop in het boek, volgens mij moet je niet zelf gaan experimenteren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:57 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik was er inmiddels achterThnx!
Heeft iemand nog ideeen hoe je een lekkere rauwkost kan maken?
Gewoon extra bewegen. Ik kwam ook altijd twee kilo aan in een week vakantie, maar ik ben vorig jaar naar meerdere kleine steden geweest waar alles dus lopend te doen was, dat werkt echt heel goed. Alleen al op de eerste dag heb ik 8 uur gelopen, en de rest van de week ook echt iedere dag hele stukken. Ik heb de hele week water gedronken en geen frisdrank oid, maar wel een ijsje of gebakje genomen als nagerecht als ik daar trek in had. Zolang je je basisvoedsel maar 'basis' houdt en je tussendoortjes alleen maar neemt als je ze echt wilt, dus niet uit gewoonte of omdat het er staat, zal het wel mee vallen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:30 schreef Koningin het volgende:
Ik ben toch al stiekem op de weegschaal gaan staan vanmorgen: 4 ons eraf.
Het enige waar ik nu tegen op kijk, nu het zo lekker gaat, over 1,5 week ga ik een week op vakantie naar Oostenrijk (schnitzel, pommes frites en halve liters......). Daarna gewoon verder gaan met week 3?
Die recepten achterin het boek mag je pas na de 5e week gaan gebruiken, de eerste 5 weken moet je je houden aan wat er in je weekmenu's staat. Er staan overigens voor zover ik kan zien geen recepten voor rauwkost in het boek!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alle recepten in de weekmenu's staan verderop in het boek, volgens mij moet je niet zelf gaan experimenteren.
Het is de bedoeling dat je zo strikt mogelijk het boek volgt!
Kruidkoek hebben ze hier bij C1000 bij het verse brood liggen. En jus heb ik van die zakjes van de aldi, die kun je aanlengen met water. Je hebt ze ook van Maggi, bij al die zakjes poeders enzo. Er staat op dat je het met boter en water moet doen, maar het kan ook alleen met water, dan heb je magere jusquote:Op zondag 25 juni 2006 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ga eens spieken in de winkel dan.Kan je toch kijken wat er in die bakjes zit!
Komkommer, paprika, radijs, bleekselderij...
Hier ook even 2 vraagjes.
Kruidkoek. Waar in vredesnaam haal je dat?Mijn Oma is er niet meer, anders had ik het haar wel gevraagd.
Magere juspoeder... waar vind ik dat? * Brighteyes eet eig. nooit jus, maar mss is het wel lekker bij sommige dingen.
Dan heb ik gelukkig voor de goede de ingrediënten in huis gehaald.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:37 schreef Cutie het volgende:
Fuente, het recept voor de koolsalade staat op bladzijde 21!
Degene achterin is een andere.
Je hebt van de Maggi ook potjes, dan kun je precies de goede hoeveelheid pakken.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:58 schreef Fuente het volgende:
[..]
Kruidkoek hebben ze hier bij C1000 bij het verse brood liggen. En jus heb ik van die zakjes van de aldi, die kun je aanlengen met water. Je hebt ze ook van Maggi, bij al die zakjes poeders enzo. Er staat op dat je het met boter en water moet doen, maar het kan ook alleen met water, dan heb je magere jus
Thnx voor de tips voor rauwkost, ga wel ff in de bakjes spieken
Ah dat scheelt. Ik vind het idee van dat pak speculaas in de kast namelijk ook niet echt ok. Veel te makkelijk voor als ik eens een zwak moment heb. Ik zie mezelf dan nog niet een heel pak liga's weg werken.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:58 schreef CarOnline het volgende:
Ipv kruidkoek neem ik gewoon ontbijtkoek. Ik houd er zowiezo niet zo van, en om dan een hele batterij koeken in de kast te leggen... speculaasjes heb ik ook niet, neem wel een plakje koek of een evergreen, dat mag ook.
Ik heb vanmorgen ook weer gewogen. 0,6 kilo eraf met meer eten en in het begin van de week was ik eer 4 ons aangekomen. Ik hou gewoon stug volquote:Op maandag 26 juni 2006 09:18 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb me weer gewogen, en ik zit nu op -1,5 kilo (na één week).![]()
Wij beginnen (jaja, manlief doet ook mee) met vrijdag, omdat we macaronie beter mee naar ons werk kunnen nemen vanavondquote:Op maandag 26 juni 2006 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Dag 1
Zometeen maar eens aan de yoghurt (ik hou niet van hele koude dingen)
[..]
Ah dat scheelt. Ik vind het idee van dat pak speculaas in de kast namelijk ook niet echt ok. Veel te makkelijk voor als ik eens een zwak moment heb. Ik zie mezelf dan nog niet een heel pak liga's weg werken.
Gefeliciteerd Marie!Het begin is er!
Mocht je zus het boek niet willen, dan wil ik het wel van je overnemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg ook net een mailtje dat hij verzonden is.
Bij jou ook Koningin?
Ik denk dat ik hem aan mijn zusje kado die. Die doet het dus met kopietjes.
Ze heeft het al.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:29 schreef m@x het volgende:
Mocht je zus het boek niet willen, dan wil ik het wel van je overnemen
Ik werk ook vanavond, maar ik eet gewoon van te voren. Ga om 1 uur vanmiddag warm eten, en vanavond een broodje mee naar t werk.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij beginnen (jaja, manlief doet ook mee) met vrijdag, omdat we macaronie beter mee naar ons werk kunnen nemen vanavond
Dus vanmorgen een bakje yoghurt met cornflakes gegeten. Ik dacht dat ik yoghurt niet lekket vond maar het viel me best mee moe'k zeggen.
Ik heb geen cornflakes gegeten, gewoon een schaaltje yoghurt. Ipv de gewone yoghurt mag je ook optimel. Dat is 0% vet, en dat schijnt dus gewoon te mogen. Dat neem ik dus, smaakt wat lekkerder.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze heeft het al.
Maar op dit moment zou het weer verkrijgbaar moeten zijn volgens mij. Althans, als BOl het naar ons allemaal heeft kunnen versturen...
Btw... hoe strikt zijn sommige dingen? Ik krijg corflakes dus echt niet weg. Zou ik dat mogen vervangen door all bran? Lijkt me niet zo'n enorm probleem toch?
stinkie doet idd ook mee, althans... hij waagt een poging. Hij liep zaterdag in de supermarkt te mopperen dat het allemaal veel te weinig was bla-mopper-bla... Tsja, je hoeft niet... en idd heb ik gezegd dat hij het natuurlijk aan kan vullen tot wat voor hem acceptabel is.
Dat doen er hier wel meer toch?
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef A_L_N_F het volgende:
omg. ja een dieet volgen gaat zeker werken.
eerst val je ongezond 10 kilo af om daarna weer 15 kilo aan te komen.
een paar dieten verder en je vel zit zo los als bij een bulldog.
als je echt wil afvallen helpt alleen dit
Oh ik vind het wel heel lekker!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die optimel smerig!![]()
![]()
De drink dan iig. Die had ik gisteren onderweg gehaald bij een benzinestation. Doe mij dan maar gewone yoghurt.
Oh, wat ik me af vroeg. Ergens deze week staat er Macaroni met roerbakgroente op het menu. Dat is dus echt alleen kale macaroni met roerbakgroente?
Of je nu Optimel of magere yoghurt neemt, het is beide 0% vet dus daar gaat het mijn inziens niet echt om. Ik heb cruesli genomen ipv cornflakes of muesli.. dat krijg ik niet echt weg. Cruesli heb ik trouwens de Light uitvoering gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen cornflakes gegeten, gewoon een schaaltje yoghurt. Ipv de gewone yoghurt mag je ook optimel. Dat is 0% vet, en dat schijnt dus gewoon te mogen. Dat neem ik dus, smaakt wat lekkerder.
Onzin, van sporten alleen val je echt niet af. Van alleen dieten wel, maar het is inderdaad wel beter om er ook bij te sporten. Zo hou je je metabolisme op peil.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:39 schreef A_L_N_F het volgende:
omg. ja een dieet volgen gaat zeker werken.
eerst val je ongezond 10 kilo af om daarna weer 15 kilo aan te komen.
een paar dieten verder en je vel zit zo los als bij een bulldog.
als je echt wil afvallen helpt alleen dit
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Onzin, van sporten alleen val je echt niet af. Van alleen dieten wel, maar het is inderdaad wel beter om er ook bij te sporten. Zo hou je je metabolisme op peil.
Niet op reageren! It ain't worh it en verpest het topic alleen maar. Lekker laten blaten!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Onzin, van sporten alleen val je echt niet af. Van alleen dieten wel, maar het is inderdaad wel beter om er ook bij te sporten. Zo hou je je metabolisme op peil.
ja jullie weten het allemaal beter.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet op reageren! It ain't worh it en verpest het topic alleen maar. Lekker laten blaten!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef DarkElf het volgende:
dit topic is specifiek voor het sonja bakker dieet, als je een discussie (de zovéélste) wilt houden over hoe je het beter kan doen, moet je een eigen topic openen
Ik snap eigenlijk niet waarom je je zo druk maakt? Als jij er geen goed gevoel bij hebt: niemand die je dwingt!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:55 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja jullie weten het allemaal beter.
toch grappig dat tijdens mijn studie bijna alle dieten worden afgefakkeld als slecht zijnde.
maar ja jullie weten het vast beter dan epidemilogen, gezondheidswetenschappers en artsen![]()
Dankjequote:Op maandag 26 juni 2006 10:02 schreef CarOnline het volgende:
Echt maar 1 koek! Staat ook wel ergens in t boekje.
ik zeg alleen dat dieeten niet gezond is. mensen verliezen vaak heel veel kilo's binnen een paar weken.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom je je zo druk maakt? Als jij er geen goed gevoel bij hebt: niemand die je dwingt!
Met kip en groenten idd. Ik heb het vanmorgen gemaakt, en heb er wel macaroniekruiden doorheen gedaan (zo'n zakje).quote:Op maandag 26 juni 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die optimel smerig!![]()
![]()
De drink dan iig. Die had ik gisteren onderweg gehaald bij een benzinestation. Doe mij dan maar gewone yoghurt.
Oh, wat ik me af vroeg. Ergens deze week staat er Macaroni met roerbakgroente op het menu. Dat is dus echt alleen kale macaroni met roerbakgroente?
Dat lijkt me ergens sterk. Want cruesli zit toch wel een flinke berg meer calorieen inquote:Op maandag 26 juni 2006 10:26 schreef Fuente het volgende:
BE, volgens mij mag je ook quakers (dus cruesli toch?) nemen hoor.
In het boek staat iig voorin ergens dat je wel quakers mag geloof ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat lijkt me ergens sterk. Want cruesli zit toch wel een flinke berg meer calorieen in
dan in Muesli, cornflakes of andere magere ontbijtgranen. Het word iig wel gemaakt met suikers enzo.
Maar goed, ik vind All Bran heel lekker dus dan hou ik het gewoon wel daarbij.
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:38 schreef Fuente het volgende:
In het boek staat iig voorin ergens dat je wel quakers mag geloof ik.
Ik moet het boek nog helemaal doorlezen, nog niet gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Koningin, in het boekje staat ook ergens iets uitgelegd over de BBQ.
Hou het bij Kip (sate, geen kluifjes met vel) en stort je verder op de salades!
Het klopt idd voor geen meter,ik moest volgens het boek gisterenavond een stevige spinazieomlet eten,op het kopietje staat gewoon aardappels,vlees en groentequote:Op maandag 26 juni 2006 09:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Fijn, die kopietjes van het boek kloppen helemaal niet..
Week 1 zie ik wel gewoon geprint uit het boek en daar staat gewoon ''prei'' en ''witlof'' enzo en degene die dat heeft overgeschreven heeft er gewoon ''groente'' neergezet.![]()
1 nadeel.. ik lust het niet zonder mijn kilozak suiker er in.. en ik had canderel geprobeert maar dat is niks... iemand nog goede zoetstof alternatieven voor de hand?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Tipje: drink groene thee. Zit een stofje in (EGCG) dat je stofwisseling versnelt. Bij 5 kopjes verbrand je 80-100 kcals meer per dag. Laatst een artikel over gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |