quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef Goed_Gek het volgende:
dus steun hier allemaal duitsland!
Met je oranje naamquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:50 schreef MaxPower het volgende:
Een ander hoogstandje van TS: Voetbal is voor domme lompe boeren? , waarmee hij impliciet toegeeft een lompe boer te zijn als supporter van Duitsland.
Waar Duitsland de finale haalde, in 2002?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:43 schreef england4ever het volgende:
Remember july 30, 1966 at London's Wembley : England - West-Duitsland : 4-2
Remember Duitsland - England : 1-5 in Munchen in het najaar van 2001, kwalificatie wk2002
Comon England & Holland...
Deutschland, Deutschland alles ist vorbei, alles ist vorbei
Lekker interessant dat je Duitsland verslaat in de kwalificatie, als je bedenkt dat zij in de WK-finale hebben gespeeld en Engeland al in de kwartfinale strandde ("Remember Seaman...?!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:43 schreef england4ever het volgende:
Remember july 30, 1966 at London's Wembley : England - West-Duitsland : 4-2
Remember Duitsland - England : 1-5 in Munchen in het najaar van 2001, kwalificatie wk2002
Comon England & Holland...
Deutschland, Deutschland alles ist vorbei, alles ist vorbei
Mensen die geen eigen mening kunnen formulerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Rekkie het volgende:
Nederlanders die voor Duitsland zijn
NSB'ers
Want?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:52 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Mensen die geen eigen mening kunnen formuleren![]()
Jouw uitgangspunt:quote:
OMGquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:02 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Jouw uitgangspunt:
Duitsers van nu zijn slecht want hun opa's en oma's zijn de Tweede Wereldoorlog gestart. Daarom is het als trotse Nederlander (wiens opa's en oma's "De Gordel van Smaragd" compleet tot aan het gaatje uitgebuit hebben) altijd legitiem om de NSB, Nazi's, SS of whatever te betrekken in elke discussie over Duitsland. Daarmee sluit ik mij als trotse Nederlander aan bij de grote, veilige massa die niet doorheeft dat elke Duitser van tegenwoordig zich kapot schaamt voor het verleden en, in tegenstelling tot trotse Nederlanders, dat verleden nooit bagatelliseert.
Ik wil benadrukken dat ik niet beweer dat wat de Nederlanders uitgespookt hebben in verhouding staat tot wat de Nazi's hebben gedaan.
Maar om altijd de oorlog bij elke Duitsland-discussie te betrekken getuigt van weinig inzicht in het Europa van nu, en van een bijzonder slechte smaak eveneens.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik zei het ook al in dat andere malle topic van hem, gewoon voor straf Goed_Gek zijn naam Oranje maken..![]()
![]()
![]()
Dat zeg je goed: Als je voor Duitsland bent, hou je niet van voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef hoM3r het volgende:
Als je niet van voetbal houdt kun je ook gewoon niet kijken hoor, het is niet verplicht om met je andere niet-voetbal-vriendjes te gaan roepen dat je voor Duitsland bent hoor.
Alleen de 1e wedstrijd nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:11 schreef Pulu het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ballllllllllaaaaaaaaaaaaaaaccccckkk (denk duitse commentaarstem)
is er niet bij
Resultaten uit het verleden..... bla bla blaquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef GossoKing het volgende:
Nederlanders hebben nooit in willen zien dat Duitsland gewoon beter voetbal speelt. Dat ze onze 'ass' in het verleden meerdere malen spreekwoordelijk hebben 'gewhoopt' komt niet door geluk, zoals de meeste 'voetbalsupporters' zeggen, maar gewoon simpelweg omdat ze beter zijn dan wij! Zie het nou eindelijk onder ogen mensen!!
Daarom zeg ik vol overtuiging: Deutschland wird Weltmeister!!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef Sargento het volgende:
http://www.parool.nl/dossiers/lijstjes/2002/beeld/dennis.mp3
bij mij ook dat is overgegaan in medelijden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:02 schreef Falco het volgende:
Mijn haat jegens de Duitsers is een beetje aan het slijten de laatste jaren.
En je onderbouwing daarvoor is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
bij mij ook dat is overgegaan in medelijden.
JA!!! voor Duitsland uit de EU.
JA!! voor Duitse auto's in de ban
Schaam je!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef longinus het volgende:
Hoe eerder oranje is afgevallen hoe beter, al die kutherrie en oranje spullen komen me nu al de strot uit.
Dat ie die auto's waarschijnlijk niet betalen kan, en voor de rest roept ie maar wat.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je onderbouwing daarvoor is?
Komt helemaal goed zodra ze weer ouderwets arrogant gaan lopen zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:02 schreef Falco het volgende:
Mijn haat jegens de Duitsers is een beetje aan het slijten de laatste jaren.
Arrogantie na een verloren wedstrijd? Dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Komt helemaal goed zodra ze weer ouderwets arrogant gaan lopen zijn
(na vrijdag dus)
Of übertruttig, of geile sletten. Biede gevallen zijn niet relatiebestendig, qua one-nightstands is het primaquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zijn Nederlandse vrouwen dan, goddelijk?
Zonde van de letters, deze reactie.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Of übertruttig, of geile sletten. Biede gevallen zijn niet relatiebestendig, qua one-nightstands is het prima![]()
Die zijn ook niet onaardig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat zijn Nederlandse vrouwen dan, goddelijk?
Okay, TS is geband, en iedereen die net zoals hem voor DE is gaat misschien achter hem aan!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:09 schreef kLowJow het volgende:
Goed_Gek, doodsverwensingen, 48 uur.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:50 schreef pretvlek het volgende:
Duitsland is OK!
Maar ik ga ze pas echt aanmoedigen als Nederland er definitief uit ligt. Maandag of zo.
Jij hebt VEEL te veel fantasie (en een enorme dosis vooroordelen)...hoe kan je dat nou uit z'n post halen? Het gaat hier om voetbal. In alledaags taalgebruik is NSB-er een ander woord voor landverrader (dat is om niet nader te noemen historische redenen zo gegroeid) en dat was ook nog sarcastisch bedoeld. Jij bent degene die de oorlog erbij haalt...bijzonder slechte smaak.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:02 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Jouw uitgangspunt:
Duitsers van nu zijn slecht want hun opa's en oma's zijn de Tweede Wereldoorlog gestart. Daarom is het als trotse Nederlander (wiens opa's en oma's "De Gordel van Smaragd" compleet tot aan het gaatje uitgebuit hebben) altijd legitiem om de NSB, Nazi's, SS of whatever te betrekken in elke discussie over Duitsland. Daarmee sluit ik mij als trotse Nederlander aan bij de grote, veilige massa die niet doorheeft dat elke Duitser van tegenwoordig zich kapot schaamt voor het verleden en, in tegenstelling tot trotse Nederlanders, dat verleden nooit bagatelliseert.
Ik wil benadrukken dat ik niet beweer dat wat de Nederlanders uitgespookt hebben in verhouding staat tot wat de Nazi's hebben gedaan.
Maar om altijd de oorlog bij elke Duitsland-discussie te betrekken getuigt van weinig inzicht in het Europa van nu, en van een bijzonder slechte smaak eveneens.
Sarcastisch bedoeld of niet, ongefundeerde anti-Duitsland gevoelens zitten mij ernstig dwars. Daarnaast schrijf je zelf dat het hier over voetbal gaat, wat doen NSB'ers er dan weer bij? Als NSB'er onderdeel is van je alledaags taalgebruik maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:50 schreef Tybris het volgende:
[..]
Godwin's law: "As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one"
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:13 schreef WEST het volgende:
ik hang de duitse vlag op als de duitsers na de eerste ronde op vakantie kunnen net als 2 jaar geleden![]()
Nee hoor.... jij bent mof dus dat maak niet uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef MouseOver het volgende:
Ik ga vanavond in een duits cafe naar duitsland-nogwat kijken. Da's ultiem nietwaar?![]()
Maak jij je fijn zorgen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:38 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld of niet, ongefundeerde anti-Duitsland gevoelens zitten mij ernstig dwars. Daarnaast schrijf je zelf dat het hier over voetbal gaat, wat doen NSB'ers er dan weer bij? Als NSB'er onderdeel is van je alledaags taalgebruik maak ik me wel een beetje zorgen.
Oh.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee hoor.... jij bent mof dus dat maak niet uit
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:51 schreef Rekkie het volgende:
Nederlanders die voor Duitsland zijn
NSB'ers
Is dit een meerkeuzevraag ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Oh.
Weet iemand misschien wat de kleuren van Porto Rico zijn? Zijn duitse hooligans eigenlijk een beetje ruimdenkend?
Wat is dan typisch Nederlandsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
Plaatjes die ergens anders worden verwijderd, hier plaatsen.
Hoe Duits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |