poepsie is/was de ex van rick en kwam op een gegeven moment uithuilen in #dig. Waarschijnlijk zit ze nog steeds in de msn lijst van diverse diggersquote:
Uiteraard. Dit waren de goedkoopste.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:54 schreef fokME2 het volgende:
Je bent toch wel bij meerdere garages langsgeweest he :/
Waarom=quote:Op maandag 19 juni 2006 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoiets als deze, (tsja, de $25K catalyst switches sla ik maar even over)
stomme idioot die dat heeft gedaan met zijn geweertjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:48 schreef FredvZ het volgende:
Kom net terug van de garage voor een prijs opgaaf voor het repareren van mn portier. Gaat me me gewoon 350 euro kosten
Tot overmaat van ramp is de waterpomp ook nog eens aan vervanging toe...nog eens 250 euro
* FredvZ zoekt sponsors... donaties zijn welkom
Omdat die ws een stroomaansluiting nodig hebben die ik niet heb hier en ik ben een fokker en geen tweaker, dus ik ga ook niet even een aparte leiding leggen vanaf de meterkastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom=
als je het doet moet je het goed doen
quote:
quote:
Downloaden via logitec websitequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef fokME2 het volgende:
Hoe kom jiij aan dat progje dan!
ik denk het niet.... gelukkigquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Downloaden via logitec websitemits je camera dit ondersteunt:+
Dat progje kan ik dus niet vinden, alleen die *.LVA files. Heb de logitech sphere. Help plz?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Downloaden via logitec websitemits je camera dit ondersteunt:+
wie is jarig???quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef devzero het volgende:
* devzero wacht op de taart van BC
pas daarna gaan we een liedje zingen hoor
Check eerst maar eens of je camera dat ondersteuntquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Dat progje kan ik dus niet vinden, alleen die *.LVA files. Heb de logitech sphere. Help plz?![]()
owja daar hebben we een verjaardagslijstquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef devzero het volgende:
Loop de lijst met namen maar eens langs bij de verjaardagen op http://fotoboek.fok.nl/
ja had het inmiddels gezien iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef devzero het volgende:
Nou, zal ik dan een hint geven....het begint met een B en eindigt op Curl
En appelkruimel gaat er hier ook wel in
Nee, van rechts, ze had voorrang maar kreeg ze nietquote:
Je bent traagquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, van rechts, ze had voorrang maar kreeg ze niet
google?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
iemand nog een goed plaatje van taartje/taartpunt in 60x60 (ben wat van plan met usericon)
Wat zijn die zwarte randjes?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
omdat er dan zoveel trek hebben in een appelkruimel taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |