Downloaden via logitec websitequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef fokME2 het volgende:
Hoe kom jiij aan dat progje dan!
ik denk het niet.... gelukkigquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Downloaden via logitec websitemits je camera dit ondersteunt:+
Dat progje kan ik dus niet vinden, alleen die *.LVA files. Heb de logitech sphere. Help plz?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Downloaden via logitec websitemits je camera dit ondersteunt:+
wie is jarig???quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:05 schreef devzero het volgende:
* devzero wacht op de taart van BC
pas daarna gaan we een liedje zingen hoor
Check eerst maar eens of je camera dat ondersteuntquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Dat progje kan ik dus niet vinden, alleen die *.LVA files. Heb de logitech sphere. Help plz?![]()
owja daar hebben we een verjaardagslijstquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef devzero het volgende:
Loop de lijst met namen maar eens langs bij de verjaardagen op http://fotoboek.fok.nl/
ja had het inmiddels gezien iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef devzero het volgende:
Nou, zal ik dan een hint geven....het begint met een B en eindigt op Curl
En appelkruimel gaat er hier ook wel in
Nee, van rechts, ze had voorrang maar kreeg ze nietquote:
Je bent traagquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, van rechts, ze had voorrang maar kreeg ze niet
google?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
iemand nog een goed plaatje van taartje/taartpunt in 60x60 (ben wat van plan met usericon)
Wat zijn die zwarte randjes?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
omdat er dan zoveel trek hebben in een appelkruimel taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |