Owja, mijn printer heb ik ook onder mijn bureau maar die staat ook altijd uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil ooit nog een all in one scanner copier, printer hebben..
aangezien ik momenteel toch geen printer heb en de scanner die we hebben hopeloos is verouderd
dat is al zo oud... maar wel met de hollandse mentos dat ze het daar in the US of A doen. was hier zelfs op het nieuwsquote:
Fred? Jan? Piet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
trouwens heb een dilemma.. heb een nieuwe externe hardeschijf. nu wil ik hem een naampje geven maar weet ff geen leuke naam meer
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
leuke naam
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef FredvZ het volgende:
Fred? Jan? Piet?
windoos (desktop c), windhoos (laptop c), data (dld/webserver), blablasjit (onzin) & bluecurl(onzin)quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:24 schreef devzero het volgende:
Oud idd. Dat doen we hier al jaren op de parkeerplaats![]()
Je harde schijf een naam geven, en fluffy en sweetie zijn natuurlijk al ingenomen door je andere schijven
naar buiten of naar de wedstrijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef devzero het volgende:
Ik ga niet kijken.
Tsja, dat is wel een van de nadelen van werken in Amerika. Waar ik in leiden nog een mooi uitzicht had, maar een kamer deelde, heb ik hier mijn eigen office, maar geen ramenquote:
succes met werken danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:31 schreef devzero het volgende:
Tsja, dat is wel een van de nadelen van werken in Amerika. Waar ik in leiden nog een mooi uitzicht had, maar een kamer deelde, heb ik hier mijn eigen office, maar geen ramenIk kijk dus niet naar buiten en ook niet naar de wedstrijd.
Heb lekker naar huis gefietst in me t-shirt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:44 schreef FredvZ het volgende:
Meneer op de radio: vandaag is het een bewolkte dag met kans op regen.
* FredvZ kijkt naar buiten: een en al zon...
heb al twee keer gejuichgehoord buiten... dus denk dat nl iig twee doelpunten hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef devzero het volgende:
Ga je naar een restaurantje om even snel te lunchen, wat hebben ze daar.... 2 tvs met voetbal. Heb ik toch nog voetbal (moeten) kijken![]()
2-1 voor NL is hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb al twee keer gejuichgehoord buiten... dus denk dat nl iig twee doelpunten hebbenmaar voor de rest??? zal zo wel merken of ik wel of geen gejuich hoor
Dat is nou jammerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef devzero het volgende:
Ga je naar een restaurantje om even snel te lunchen, wat hebben ze daar.... 2 tvs met voetbal. Heb ik toch nog voetbal (moeten) kijken![]()
heb hier ook maar stukje mee gekeken .. maar ze zijn idd door, 2de helft wads wel om te huilen zo slecht...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:53 schreef BlueCurl het volgende:
aan het geluid buiten te horen zijn ze door
Dat is me al veel vaker opgevallen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:54 schreef mschol het volgende:
Er zijn 513 ingelogde gebruikers en 8696 gasten aanwezig.
geez we hebben echt te veel mee leurkers
dis toch wel wt meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is me al veel vaker opgevallen.
meestal 1 poster 2 lurkers
Stel je voor dat al die lurkers beginnen te posten. Dan zal Godt ineens 10 slotjes per dag moeten zetten ipv 1quote:
Wat zou hij het dan druk hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Stel je voor dat al die lurkers beginnen te posten. Dan zal Godt ineens 10 slotjes per dag moeten zetten ipv 1![]()
en dan vinden wij toch zo ergquote:
waar diende dat voor dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 04:55 schreef devzero het volgende:
Lekker aan het strand gelegen en niet eens verbandAlleen staan deze er niet meer sinds die paar stormpjes vorig jaar
je hebt tenminste een tag.. niet zo zeuren!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef devzero het volgende:
Waren douches/verkleedruimtes.
Waarom ben ik niet meer uniek met mijn "Zeikstraal" tagje? Magicmind Ik wil niet met dezelfde tag als een of andere relcloon rond lopen hoor
Leeft r2ckson nog?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:49 schreef devzero het volgende:
Hoe zou static zich voelen als r2ckson ineens het spuit 11 tagje zou hebben
Die zal vast nog wel ergens posten jaquote:Op maandag 19 juni 2006 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leeft r2ckson nog?![]()
Onder welke kloon loopt die rond?
Neem een ciscoquote:Op maandag 19 juni 2006 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal vast nog wel ergens posten jaOnkruid vergaat helaas niet
Dit lijkt me zo'n lekker speeltje, maar dat ding verbruikt meer stroom dan mijn koelkast en nog meer warmte kan ik niet gebruiken. Moet de AC nog harder werken
ik heb nog nooit van die user gehoordquote:Op maandag 19 juni 2006 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leeft r2ckson nog?![]()
Onder welke kloon loopt die rond?
Je mist weinigquote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van die user gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |