Dat heb ik dus ook steedsquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:37 schreef devzero het volgende:
Ik gebruik mijn cammetje heel af en toe nog wel eens. Alleen moet ik me eens verdiepen om het ding in linux aan de praat te krijgen. Ik krijg er keurig video mee, maar nog geen IM programma gevonden (ik heb er 1 geprobeerd) wat er lekker mee werkt.
En ik denk de hele tijd, waarom post dubbeldrank nou in dit topic, maar dat is JoOls(tjsa moet je maar een ander icoontje nemen
)
ik wil ooit nog een all in one scanner copier, printer hebben..quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:52 schreef magnifor het volgende:
Ik gebruik ook mijn webcam nooit. Scanner heb ik nog onder mijn bureau, maar die staat altijd uit.
Owja, mijn printer heb ik ook onder mijn bureau maar die staat ook altijd uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil ooit nog een all in one scanner copier, printer hebben..
aangezien ik momenteel toch geen printer heb en de scanner die we hebben hopeloos is verouderd
dat is al zo oud... maar wel met de hollandse mentos dat ze het daar in the US of A doen. was hier zelfs op het nieuwsquote:
Fred? Jan? Piet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
trouwens heb een dilemma.. heb een nieuwe externe hardeschijf. nu wil ik hem een naampje geven maar weet ff geen leuke naam meer
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
leuke naam
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef FredvZ het volgende:
Fred? Jan? Piet?
windoos (desktop c), windhoos (laptop c), data (dld/webserver), blablasjit (onzin) & bluecurl(onzin)quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:24 schreef devzero het volgende:
Oud idd. Dat doen we hier al jaren op de parkeerplaats![]()
Je harde schijf een naam geven, en fluffy en sweetie zijn natuurlijk al ingenomen door je andere schijven
naar buiten of naar de wedstrijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef devzero het volgende:
Ik ga niet kijken.
Tsja, dat is wel een van de nadelen van werken in Amerika. Waar ik in leiden nog een mooi uitzicht had, maar een kamer deelde, heb ik hier mijn eigen office, maar geen ramenquote:
succes met werken danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:31 schreef devzero het volgende:
Tsja, dat is wel een van de nadelen van werken in Amerika. Waar ik in leiden nog een mooi uitzicht had, maar een kamer deelde, heb ik hier mijn eigen office, maar geen ramenIk kijk dus niet naar buiten en ook niet naar de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |