Dan ben je echt gekquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef Ayaxola het volgende:
Als je dan een anti-voetbal tag wil, ok, maar Duitsland-fan![]()
vind wel subtiel eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:25 schreef Ayaxola het volgende:
Als je dan een anti-voetbal tag wil, ok, maar Duitsland-fan![]()
Lekker hequote:
Succes en tot laterquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga even een nieuwe gaskabel halen, en nog even langs school![]()
Tis echt totaal onnuttig ook.. We zoeken nu het citroenzuurgehalte in gram per liter van citroensap van de Aldi uitquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, ik ben blij dat ik dat niet meer heb![]()
C6H8O7quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:56 schreef Merel1808 het volgende:
Weet iemand toevallig de formule van citroenzuur? De Binas werkt niet mee
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Renesite het volgende:
Zit je in de tuin, in de zon, gaat die tering kutboom weer zijn bloesem laten vallenHet sneeeuwt
Zeeeeer frustrerend.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je sneeuwfoto's gaan maken zodalijk en opsturen naar het weerbericht"Het sneeuwt hier"
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lens is binnen!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lens is binnen!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik sta verbaast van de kleuren die deze lens geeft! En idd lekker scherp, ik ga nu lekker even rondje park lopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Lekker scherpe foto's
Have Funquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik sta verbaast van de kleuren die deze lens geeft! En idd lekker scherp, ik ga nu lekker even rondje park lopen
Waarom merkt geen leraar bij jullie dat je niks doet? Of is die er nietquote:
Vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ff Not Another Teen Movie kijken
Wat is vakantie toch lekker![]()
Geweldige film!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ff Not Another Teen Movie kijken
Wat is vakantie toch lekker![]()
Heb je ook nog toetsweek?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
VakantieWAT IS DAT VAKANTIE
KEN IK DAT WOORD
![]()
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.quote:
Als modje heb je nooit vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
VakantieWAT IS DAT VAKANTIE
KEN IK DAT WOORD
![]()
Zo kut he leren met dit weerquote:
Och jezus neequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.
Verder heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat zijn spam gedrag sneu, kansloos en gewoon triest is.
Hoi.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef MaddoxX het volgende:
eerder beginnen wtf heb je daaraan.. juist : niks
nee wel 4 hoofdstukken plat, elk vakquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Heb jij 30 hoofdstukken recht te leren?
Nee?
Mooi.
ja maar dat is 30 topics geledenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.
Verder heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat zijn spam gedrag sneu, kansloos en gewoon triest is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |