Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lens is binnen!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lens is binnen!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik sta verbaast van de kleuren die deze lens geeft! En idd lekker scherp, ik ga nu lekker even rondje park lopenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Lekker scherpe foto's
Have Funquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik sta verbaast van de kleuren die deze lens geeft! En idd lekker scherp, ik ga nu lekker even rondje park lopen
Waarom merkt geen leraar bij jullie dat je niks doet? Of is die er nietquote:
Vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ff Not Another Teen Movie kijken
Wat is vakantie toch lekker![]()
Geweldige film!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ff Not Another Teen Movie kijken
Wat is vakantie toch lekker![]()
Heb je ook nog toetsweek?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
VakantieWAT IS DAT VAKANTIE
KEN IK DAT WOORD
![]()
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.quote:
Als modje heb je nooit vakantiequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
VakantieWAT IS DAT VAKANTIE
KEN IK DAT WOORD
![]()
Zo kut he leren met dit weerquote:
Och jezus neequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.
Verder heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat zijn spam gedrag sneu, kansloos en gewoon triest is.
Hoi.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef MaddoxX het volgende:
eerder beginnen wtf heb je daaraan.. juist : niks
nee wel 4 hoofdstukken plat, elk vakquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi.
Heb jij 30 hoofdstukken recht te leren?
Nee?
Mooi.
ja maar dat is 30 topics geledenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik weggepest toen hij eerder dan de lapo topic 1000 heeft geopend, die van hem heb ik gesloten.
Verder heb ik hem goed duidelijk gemaakt dat zijn spam gedrag sneu, kansloos en gewoon triest is.
Jaa, die k*tnetwerkbeheerder vindt wikipedia blijkbaar ook een site die niet voor school-doeleinden is ofzoquote:
bij mij op school is maar 1 site geblokkeerd: marktplaats.nlquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, die k*tnetwerkbeheerder vindt wikipedia blijkbaar ook een site die niet voor school-doeleinden is ofzo![]()
Maar fok mag gelukkig wel weer![]()
Ghehe, bij ons ligt het maar net aan de bui van de netwerkbeheerder, soms mag fok wel, soms niet, hyves mag soms wel, soms niet, heel erg vervelendquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef dennistd het volgende:
[..]
bij mij op school is maar 1 site geblokkeerd: marktplaats.nl
ebay e.d. kun je wel op
schijnbaar heeft die netwerkbeheerder slechte ervaringen met marktplaats ofzo
hoi tweetwee -2equote:
Ik zag op je site, fotos van grolsch.. Is dat toevallig de grolsch fabriek bij enschede/boekelo ?quote:
jij heet twetwe, en ik zei tweetwee, dus waren er 2 e's teveelquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:43 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik zag op je site, fotos van grolsch.. Is dat toevallig de grolsch fabriek bij enschede/boekelo ?
Gisteren een halve liter van op, maar het blijft niet mijn bier, na 15 glazen Bavaria valt Grolsch nogal zwaarquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Ik was daar 1 mei, en woon er 30km van af
![]()
ik 15kmquote:
quote:
Aha vandaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
jij heet twetwe, en ik zei tweetwee, dus waren er 2 e's teveel
die haalde ik er weer af
Dr zijn genoeg keten hier waar we onbeperkt gratis grolsch kunnen drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]Relax, kun je gewoon elke week een rondleiding van 6 euro doen en dan achteraf onbeperkt bier 'proeven'!
inderdaad, ie bint n'en dom kuuk'nquote:
Neuh, 16quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:46 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dr zijn genoeg keten hier waar we onbeperkt gratis grolsch kunnen drinkenMaar ik wil nog wel eens een rondleiding hebben in de grolsch
ben alleen nog geen 18.(volgens mij moet je daar toch 18 voor zijn ?)
12, en vanaf 16 mag je bier drinkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:46 schreef twetwe het volgende:
[..]
Dr zijn genoeg keten hier waar we onbeperkt gratis grolsch kunnen drinkenMaar ik wil nog wel eens een rondleiding hebben in de grolsch
ben alleen nog geen 18.(volgens mij moet je daar toch 18 voor zijn ?)
Losserquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:46 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik ookWoon je toevallig in lonneker ofzo
Aha dan mag ik dr wel weer inquote:
zie hier net een of ander ding daarover op het prikbord hangen (via vereniging waar m'n vader bij zit), dus vandaar dat ik het weetquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
12, en vanaf 16 mag je bier drinken
Waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef twetwe het volgende:
[..]
Daar was ik bier aan het drinken op hemelvaart![]()
Inderdaad, misschien moet ik maar eens gaan vissen zoquote:
Is ook zo'n beetje het enige terras hierquote:
idd heerlijk weerquote:
Jeweeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
idd heerlijk weer
warmer hoeft het wmb niet te worden btw
Ja dat hadden we gemerktquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is ook zo'n beetje het enige terras hier
Heeft iets te maken met dat je geen jongeren mag beinvloeden om meer te gaan drinken, ofzo..quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef twetwe het volgende:
[..]
Aha dan mag ik dr wel weer inNee maar als ik naar die site ga moet je ook 18 zijn dus ik dacht hmm vaag, bier vanaf je 16e maar die site vanaf je 18
![]()
Nou daar zijn ze dan bij ons te laat meequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met dat je geen jongeren mag beinvloeden om meer te gaan drinken, ofzo..![]()
Ghehe, bij ons ook, bij scouting word je goed opgevoedquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef twetwe het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze dan bij ons te laat mee![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef twetwe het volgende:
Ik ga genieten van het mooie weerTot ziens jongens en meisjes
Je hebt hier ook nog café smit zitten, maar daar zit het overdag voor met ouwe lullen en 's avonds is het daar altijd knokken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:51 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ja dat hadden we gemerktWe hebben zeker 3 rondjes door jullie 'centrum' gefietst voordat we een leuk cafe hadden gevonden
Bij de rest was de gemiddelde leeftijd ongeveer 77,5
doeiquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:53 schreef twetwe het volgende:
Ik ga genieten van het mooie weerTot ziens jongens en meisjes
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:55 schreef dennistd het volgende:
ik zit nooit op terrasjes....
en ik ga nooit uit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |