Ow oké. Sorry.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
klopt, ik zie hem
het is alleen een pool, en geen poll
Maar dan is de dip dus donderdag? *kijkt hoopvol*quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:38 schreef Renesite het volgende:
@ SpeedyGJ
[afbeelding]
Dat zal die 'dip' wel zijn
Kut voor jequote:Op donderdag 8 juni 2006 08:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Morguh
Mijn ketting liep er vanmorgen af, kon ik een grote nieuwbouwwijk lopens gaan bezorgen![]()
Ik vergeet de laatste week ook veel te veelquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
Ik had vanochtend een krant over, ik helemaal diep nadenken waar ik niet geweest was, maar gelukkig had ik het bedacht, ik was niet bij het huis met de heg geweest! Dus toen moest ik even terugfietsen
Mijne van 83 naar 87, ik had de WK folders maar niet bezorgd, veel te veel werk, al die nieuwe abonnee'squote:Op donderdag 8 juni 2006 08:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vergeet de laatste week ook veel te veelMijn wijk is van 50 naar 70 huizen gegroeid binnen een week
WK Abonnementen
Tijdelijke dipquote:Op donderdag 8 juni 2006 07:38 schreef Renesite het volgende:
@ SpeedyGJ
[afbeelding]
Dat zal die 'dip' wel zijn
Zie hier: Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:36 schreef B_BOY het volgende:
ey hoe kun je oranje worden....
ik ga mijn radio weer aanslingeren.
listen to. www.christiaanfm.nl
I dunnoquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:15 schreef Ayaxola het volgende:
Wie moet dat nou allemaal oranje maken, doet Vaduz dat?
Beter te vroeg dat te laatquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, ik heb nu nog niet echt zin om in het WK forum te gaan kijken![]()
Geen idee waarom, zal tijdens het WK overigens wel komen hoor.
whehehehequote:Op donderdag 8 juni 2006 10:20 schreef Ayaxola het volgende:
Er is ook iemand die een Duitsland-fan tag wil, met bijpassend kleurtje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |