Oldbies zoeken nooitquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:27 schreef Brighteyes het volgende:! Zo een oldbie die niet eens zoekt!
Leesvoer voor vaders:
De kleine lettertjes van het vaderschap.....
En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan?
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan Deel II!!!
En nog een ouwetje:
Vader zijn/worden, hoe ervaar je dat?
Dat, dus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oldbies zoeken nooit
Daar zijn we oldbie voor!
Dat is nou toevallig ook de datum dat mijn vriendin uitgeteld is. De laatste loodjes zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef Jarno het volgende:
Topicje voor de toekomstige papa's hier. Werd wel eens tijd, dacht ik zo. Persoonlijk heb ik nog tot 17 augustus, tenminste, als de verloskundige goed kan rekenen en de kleine zich eraan houdt.
Mijn vriendin is ook van het type overal aanmelden en die "gratis" dozen ophalen. En ja de eerste telefoontjes hebben we ook al gehad ja.quote:Eerste frustratie (hebben we dat maar gehad): die babydozen.. Voor een pakje vochtige zakdoeken en een anti-lekbeker worden je complete persoonlijke gegegevens ten grabbel gegooid aan enge bedrijven als de Kruidvat en Prenatal. Je kunt de eerstkomende 25 jaar niet meer eten zonder minstens drie keer gestoord te worden door telemarketeers, maar hey, die fopspeen heb je maar mooi in de pocket!
Hahahah moest hier wel om lachen. Gelukkig maakte mijn vriendin zelf die Alien grap...quote:Nouja. Het is ook wel leuk hoor. Vooral het voelen en zien bewegen (en nee, grapjes mbt Alien worden kennelijk niet op prijs gesteld).
Gelukkig had mijn vriendin nog het meeste. Maar je hebt gelijk die prijzen zijn gigantisch. Maar wat wil je. Je hebt het allemaal nodig en mensen zijn blijkbaar bereid om het te betalen.quote:Maar wat me nog het meest verbaast heeft het afgelopen half jaar is de enorme business die Baby heet. Kinderwagens die met 750 euro een koopje heten te zijn (dat zijn 2 XBOX-en 360 heren), een babykamer die met 2.500 euro toch echt niet voor lager weg kan en het meisje van de Prenatal dat alleen de eerste 3 keer leuk was.
Oh jij bent ook al de pineut... wij krijgen over 2 weken een katje en ik mag me ook al wagen aan de bak schoon maken. Schijnt iets te zijn met eea waar zwangere vrouwen niet tegen kunnen of mogen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef Jarno het volgende:
Al die 'enge' verhalen doen me echt helemaal niks, y. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Daarnaast, we hebben 2 katten, wat denk je dat die onderkotsen, kapot maken en weet ik veel wat. Ik schep 2 x per dag een kattenbak leeg, ben wel wat gewend.
Dat is iig de smoes, Frank.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Oh jij bent ook al de pineut... wij krijgen over 2 weken een katje en ik mag me ook al wagen aan de bak schoon maken. Schijnt iets te zijn met eea waar zwangere vrouwen niet tegen kunnen of mogen.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef Jarno het volgende:
Maar wat me nog het meest verbaast heeft het afgelopen half jaar is de enorme business die Baby heet. Kinderwagens die met 750 euro een koopje heten te zijn (dat zijn 2 XBOX-en 360 heren),
waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
er zijn nog 2 delen, het kon jammer genoeg niet hier ivm tere zieltjes en "oh foei wat grof"
Edoch, alles is waar, geschreven door ervaren moeders.
Het is geen verplichting hoor, net zoals een puf cursus niet verplicht is. Gewoon 'altijd is kortjakje ziek' puffen en je hebt de hele curus onder de knie. Maar niet het verplichte 'vader moet meepuffen en staat compleet voor lul voor de groep, terwijl andere vaders ook de neiging hebben om heel hard weg te rennen'quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef Jarno het volgende:
Ohja, 1 woord: zwangerschapsyoga.
Gelukkig heb ik nog tijd zat maar de babykamer is er al wel voor maar 150,= euroquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:23 schreef Jarno het volgende:
.... een babykamer die met 2.500 euro toch echt niet voor lager weg kan .......
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef yvonne het volgende:
Edoch, alles is waar, geschreven door ervaren moeders.
Geloof me... je bent NIETS gewend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef Jarno het volgende:
Al die 'enge' verhalen doen me echt helemaal niks, y. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Daarnaast, we hebben 2 katten, wat denk je dat die onderkotsen, kapot maken en weet ik veel wat. Ik schep 2 x per dag een kattenbak leeg, ben wel wat gewend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |