Wie ? Beatrix of Wilders ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef NX het volgende:
Ik heb echt maar een ding te zeggen: AAAAANDACHTSHOER!
Ja en dit is de reactie van Wilders daaropquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Koningin schudt geen handen in moskee
GEEF ME EENquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:30 schreef NX het volgende:
Ik heb echt maar een ding te zeggen: AAAAANDACHTSHOER!
Gezien dat eerdere handje-schud incident, vind ik idd ook dat Bea er verstandig aan gedaan heeft om het op deze manier te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef xman het volgende:
Nee hoor. Bea geeft het grote voorbeeld dat Nederland staat voor tolerantie en vrijheid en respect. Wat wil Wilders doen dan? Mensen de gevangenis insturen of het land uitgooien omdat ze je hand niet willen schudden?
Als iemand mijn hand niet wil schudden moet hij dat zelf weten.
wat een onzin, het is in de westerse wereld beleefd om iemand een hand te schudden....net zoals een kleine buiging in china (wat overigens wel alle staatshoofden daar doen!)quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gezien dat eerdere handje-schud incident, vind ik idd ook dat Bea er verstandig aan gedaan heeft om het op deze manier te doen.
Wilders zoekt gewoon iets te zeiken. Het was vast alweer te lang geleden dat ie dat gedaan had. Dan gaat het kriebelen he.
Dus om "problemen" ze voorkomen, moet ze maar een knieval maken?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gezien dat eerdere handje-schud incident, vind ik idd ook dat Bea er verstandig aan gedaan heeft om het op deze manier te doen.
Wilders zoekt gewoon iets te zeiken. Het was vast alweer te lang geleden dat ie dat gedaan had. Dan gaat het kriebelen he.
ONZ is ergens andersquote:
Als die man uitlegt waarom hij iemand geen hand mag geven, dan vind ik het prima. Het is ook heel gebruikelijk in arabische landen voor twee mannen om elkaar te zoenen als je elkaar groet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wat een onzin, het is in de westerse wereld beleefd om iemand een hand te schudden....net zoals een kleine buiging in china (wat overigens wel alle staatshoofden daar doen!)
dan is het toch normaal dat zij zich hier aanpassen aan onze gewoontes!![]()
Je aanpassen aan een volk dat zich vaak intolerant en weinig respectvol opstelt, vind je normaal?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef xman het volgende:
Nee hoor. Bea geeft het grote voorbeeld dat Nederland staat voor tolerantie en vrijheid en respect.
Volgens mij haal jij wel heel makkelijk volk, religie en individu door elkaar. Is dat ook niet heel intolerant, weinig respectvol en kortzichtig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef aa_koch het volgende:
[..]
Je aanpassen aan een volk dat zich vaak intolerant en weinig respectvol opstelt, vind je normaal?
Ach Multikul zal toch nooit werken, al kijk je in de geschiedenis is elke oorlog om geloof/cultuur/afkomstquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij wel heel makkelijk volk, religie en individu door elkaar. Is dat ook niet heel intolerant, weinig respectvol en kortzichtig?
Dat zou vaker moeten gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:24 schreef LENUS het volgende:
Het is zeer uitzonderlijk dat een Kamerlid de koningin bekritiseert.
Hallo, multiculturele samenleving. Het kan geen kwaad om rekening te houden met elkaars gewoonten. Als jij dat als knieval wilt bestempelen... sja, dat is jouw keuze, niet eentje waar ik me bij schaar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus om "problemen" ze voorkomen, moet ze maar een knieval maken?Lekkere manier van redeneren houd jij er op na.
'Een volk' is verkeerd geschreven, ik bedoelde gewoon 'volk'.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij wel heel makkelijk volk, religie en individu door elkaar. Is dat ook niet heel intolerant, weinig respectvol en kortzichtig?
Zoals ik al zei.. Bea is het grote voorbeeld. Het toonbeeld van hoe het ook kan en hoe het eigenlijk moet zijn. Zij is immers koningklijk en boven het volk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef aa_koch het volgende:
[..]
Je aanpassen aan een volk dat zich vaak intolerant en weinig respectvol opstelt, vind je normaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |