quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Tja, ik vind het politieke en culturele correctheid die doorgeslagen is.
respect hebben voor andermans leefregels als je bij hem op visite gaat is "doorgeslagen" ..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Scorpie het volgende:
Tja, ik vind het politieke en culturele correctheid die doorgeslagen is.
Respect tonen voor iemand doe je niet met je voeten, maar met je hand, right?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef moussie het volgende:
[..]
respect hebben voor andermans leefregels als je bij hem op visite gaat is "doorgeslagen" ..
als jij bij de koningen op de thee komt leg je je voeten ook gewoon op tafel ?
heeft niet zoveel met respect te maken, komt meer voort uit hygiëne motieven .. warm klimaat en veel handjesschudden cq lichamelijk contact met vreemden is nl niet zo gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het wel van respect tonen naar de islam toe. ik vind het hele niet-handjes schudden zelf echter nogal respectloos jegens vrouwen. maar dat is waarschijnlijk een andere discussie.
Volgens het artikel is het wel degelijk een respect issue.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef moussie het volgende:
[..]
heeft niet zoveel met respect te maken, komt meer voort uit hygiëne motieven .. warm klimaat en veel handjesschudden cq lichamelijk contact met vreemden is nl niet zo gezond
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef moussie het volgende:
[..]
heeft niet zoveel met respect te maken, komt meer voort uit hygiëne motieven .. warm klimaat en veel handjesschudden cq lichamelijk contact met vreemden is nl niet zo gezond
uhm .. nou neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Respect tonen voor iemand doe je niet met je voeten, maar met je hand, right?
ze doen het alleen niet zo vaak .. iig niet bij het groeten edquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lag het maar zo simpel. mannen mogen elkaar wel een hand geven hoor.
mannen onderling geven elkaar altijd een hand als begroeting.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef moussie het volgende:
[..]
ze doen het alleen niet zo vaak .. iig niet bij het groeten ed
Ik kan iemand een hand geven, en het een ongelovelijke klootzak vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Respect tonen voor iemand doe je niet met je voeten, maar met je hand, right?
Dan moet je hem juist met je voet een trap gevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kan iemand een hand geven, en het een ongelovelijke klootzak vinden.
Volgens mij ging het er ook over dat je onbekenden niet zomaar aan mag raken. Overigens zou die man haar wel de hand schudden als ze die uit zou steken. Dit om genante situaties te voorkomen. Zo zla ze ook haar schoenen uit doen terwijl dit niet per se hoeftquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
lag het maar zo simpel. mannen mogen elkaar wel een hand geven hoor.
soms wel, soms niet .. maar dat bedoel je niet .. uiteraard geef ik een hand als het moet maar dat wil dus idd niets zeggen over respect hebben .. en bij sommige van die gasten zou ik het liefst linea recta naar het fonteintje willen hollen om mijn handen te wassenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Dus jij geeft ook geen hand als je iemand ontmoet?
En andersom? Geven die heren de koningin wel een handje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
Heel goed, zo gaat het kennelijk namelijk in een moskee.
ik vind het prima dat ook de koningin de normen binnen de moskee in acht neemt. prima zaak dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:27 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er ook over dat je onbekenden niet zomaar aan mag raken. Overigens zou die man haar wel de hand schudden als ze die uit zou steken. Dit om genante situaties te voorkomen. Zo zla ze ook haar schoenen uit doen terwijl dit niet per se hoeft
14-jarige jongetjes geven elkaar tegenwoordig ook een hand. Omdat het erbij hoort toch.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mannen onderling geven elkaar altijd een hand als begroeting.
Neeh, een kopstoot.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef Goochie het volgende:
[..]
En andersom? Geven die heren de koningin wel een handje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |