Die heeft er lang vrede mee inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sporza is zoveel gaver qua commentaar
O, en Djokovic gaat deze wedstrijd verliezen op zijn backhand, en op zijn houding die uitstraalt dat wat hij ook doet, het toch niet goed genoeg is
21!quote:
Als hij zo blijft stuiten wel!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Overigens denk ik wel dat het binnen 2 uur gepiept is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Ik vind dit wel erg cool, Lars.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef XL het volgende:
Nadal - Federer begint eerder en duurt langer. Dus dat is handig.
Ik twijfel over Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg cool, Lars.en
Ben je er echt zo zeker van dat Federer en Nadal beiden de finale halen?
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?quote:
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef XL het volgende:
[..]
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.
Federer speelt altijd met een strategie. Hij leest het spelbeeld en reageert daarop. Als de tegenstander zijn strategie wijzigt duurt het ook altijd 3 games voor Federer reageert. Nalbandian speelt punt voor punt en nooit hetzelfde. Dat is klote voor Federer, want dan kan hij de wedstrijd niet lezen zoals hij dat gewend is. Federer heeft het hele toernooi nog geen tegenstand gehad, Nalbandian heeft al een vijfsetter en Davydenko gehad. Dat zijn wedstrijden waardoor je in het toernooi zit. Twee voordeeltjes voor Nalbandian dus. Federer heeft het voordeel dat hij een betere tennisser is, maar staat ook door de pers goed onder druk. Ik denk zoals gewoonlijk tussen die twee dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik denk Federer, maar voor mijn tennismanager hoop ik Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?
Benneteau - Ljubicicquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Totaal irrelevant natuurlijk, maar welke kwartfinale wordt er gespeeld waar Nadal's volgende tegenstander uitkomt?
Nee, je hebt wel gelijk dat Federer nog niet echt tegenstand gehad. Tegen Massu had hij het wel wat moeilijker, maar dat had hij aan zichzelf te wijten (door vier fouten op rij te maken toen hij voor de wedstrijd serveerde).quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Federer speelt altijd met een strategie. Hij leest het spelbeeld en reageert daarop. Als de tegenstander zijn strategie wijzigt duurt het ook altijd 3 games voor Federer reageert. Nalbandian speelt punt voor punt en nooit hetzelfde. Dat is klote voor Federer, want dan kan hij de wedstrijd niet lezen zoals hij dat gewend is. Federer heeft het hele toernooi nog geen tegenstand gehad, Nalbandian heeft al een vijfsetter en Davydenko gehad. Dat zijn wedstrijden waardoor je in het toernooi zit. Twee voordeeltjes voor Nalbandian dus. Federer heeft het voordeel dat hij een betere tennisser is, maar staat ook door de pers goed onder druk. Ik denk zoals gewoonlijk tussen die twee dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik denk Federer, maar voor mijn tennismanager hoop ik Nalbandian.
Ja, viel mij ook op.. Van Benneteau of Ljubicic zal hij ook niet echt wakker liggen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef suus21 het volgende:
Nadal heeft echt een makkelijke loting dit jaar...
Oké, maar wat natuurlijk wel zo is, is dat Nalbandian in het begin alles won en Federer begon darna beter te worden dan Nalbandian. Zo ging het ook tegen Hewitt. Hij staat 11-7 tegen Hewitt, maar Federer won de laatste 9, nadat hij dus eerst behoorlijk tegen hem achterstond in onderlingen partijen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:11 schreef XL het volgende:
Nou.... die AO 2004 partij is gewoon close. De andere 8 partijen ook.
Oké. Hoeveelste ben je momenteel van de hoeveel?quote:Wedden op tennis kan wel, maar ik weet niet waar.
Ik speel MV game (google) en houd met een paar mensen op FOK een onderlinge stand bij. Niet om prijzen, niet om geld. Des te meer prestige.
Betfair, Unibet, zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk dat Federer nog niet echt tegenstand gehad. Tegen Massu had hij het wel wat moeilijker, maar dat had hij aan zichzelf te wijten (door vier fouten op rij te maken toen hij voor de wedstrijd serveerde).
Maar je schrijft dat je denkt dat het "zoals gewoonlijk een dubbeltje op z'n kant is". Maar uitslagen in Federers voordeel van 6-3, 6-0 (Tennis Masters Cup 2003) en 6-2, 6-4, 6-1 (US Open 2005) en zelfs 7-5, 6-4, 5-7, 6-3 (Australian Open 2004) vind ik geen dubbeltje op zijn kant.
Waar kun je eigenlijk op dit soort wedstrijden wedden? Ik wil wel tegen Federer wedden, want dan vind ik het niet zo erg als hij verliest. Ik vraag me eigenlijk weleens af wat het me waard is als Federer wint. Best veel denk ik.![]()
Het blijft speculeren. Er zitten weinig gravelpartijen tussen bij die twee. Hoewel ze beiden op alle ondergronden kunnen spelen is Nalbandian toch het meeste gravel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar wat natuurlijk wel zo is, is dat Nalbandian in het begin alles won en Federer begon darna beter te worden dan Nalbandian. Zo ging het ook tegen Hewitt. Hij staat 11-7 tegen Hewitt, maar Federer won de laatste 9, nadat hij dus eerst behoorlijk tegen hem achterstond in onderlingen partijen.
[..]
Oké. Hoeveelste ben je momenteel van de hoeveel?
Over wedden op sport gesproken: heb je "Two for the Money" (met Al Pacino and Matthew McConaughey) gezien? Ik vond hem erg goed.
Bedoel je dat Nalbandian beter op gravel is dan Federer of dat gravel Nalbandians beste ondergrond is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Er zitten weinig gravelpartijen tussen bij die twee. Hoewel ze beiden op alle ondergronden kunnen spelen is Nalbandian toch het meeste gravel.
Da's best hoog op MV.quote:Bij MV game sta ik op dit moment voor Roland Garros 23 van de 78. Zakken kan ik met mijn team deze week niet meer, stijgen zit er nog wel een paar plaatsjes in. Op FOK sta ik 3de van de vijf. Achter Elikian en Chiel-Montagne. Voor Juan Zueco en Butra.
Ok''e, da's misschien wel waar. Wat ik wel vind, is dat Federer er heel comfortabel uitziet op gravel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Van die twee spelers past het spel van Nalbandian het beste op gravel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Van die twee spelers past het spel van Nalbandian het beste op gravel.
Wat verwacht jij van Federer-Nalbandian?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nalbandian speelt maar weinig erg goed op gravel. Zijn beste ondergrond is juist hard court. Iets wat bij argentijnen uitzonderlijk is. Dit komt doordat hij een andere tennisopleiding heeft gehad en veel op hard court heeft gespeeld in zijn jeugd.
De beste resultaten haalt hij juist op snellere banen. Dit heeft ook te maken met zijn slag. Hij heeft een andere slag dan de meeste gravel spelers.
Hij heeft 1x de halve finale gehaald op RG maar verder is het niet een vetpot voor zo'n hooggeplaatste speler...
Nee, inderdaad. Bedoel je trouwens qua uiterlijk, qua spel, qua beide of qua iets anders?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef suus21 het volgende:
die Ljubicic is ook echt niet om aan te zien
het hele pakketquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Bedoel je trouwens qua uiterlijk, qua spel, qua beide of qua iets anders?![]()
Geluk waarschijnlijk. Die man heeft nog nooit meer dan 3 (of 4, ben ik niet zeker van) wedstrijden achtereen gewonnen, op welk toernooi dan ook. Verklaart vast een hoop...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan iemand als Benneteau trouwens in 's hemelsnaam in de kwartfinale van Roland Garros staan?Ik zie geen enkel wapen bij hem. Hij staat de bal een beetje terug te slaan.
![]()
Ik vind het inderdaad een pakketje met een matige uitstraling.quote:
Ja, ik vond er ook niks aan. Misschien dat het spannend zou zijn geworden als de wedstrijd was doorgegaan maar ook dat verwachtte ik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:59 schreef Cheesecake het volgende:
Wedstrijd van Nadal was saai. Opgave van Djokovic gemist, ik was aan het lezen in de Voetbal International en ik raak echt zelden of nooit afgeleid tijdens een tenniswedstrijd. Dit zegt dus genoeg over het niveau/de aantrekkelijkheid van deze wedstrijd.
Absoluut niet zeg...Dat saaie voetbal...Is alleen leuk om met vrienden en zo te kijken, en aangezien ik dit weekend bij mijn moeder zit ga ik lekker met haar naar tennis kijkenquote:
Het is de eerste keer sinds 1985 dat de nummers 1 t/m 4 bij de heren in de finale staan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:11 schreef Norrage het volgende:
Ja onvoorstelbaar zeg....Dat is lang geleden...Meestal heb je altijd spelers als Sampras, Roddick en Hewitt en andere snellebaansoort spelers die nooit wat presteren op RG en wel top 4 geplaatst zijn, dus best wel uniek...
Voor Nadal wordt het een walkover natuurlijk, maar Federer -Nalbandian wordt hopelijk een absolute knaller.
Bij de vrouwen is het niet eens het geval.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:08 schreef tong80 het volgende:
Topd 4 geplaatsten in de halve finale.Lijkt wel vrouwentennis. Maar leuk voor Ljubicic. Sympathieke tenniser.
Dit is wel vet natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is de eerste keer sinds 1985 dat de nummers 1 t/m 4 bij de heren in de finale staan.
Ben idd benieuwd naar Federer-Nalbandian. Maar heb je gekeken naar hun meest recente onderlinge ontmoetingen? (http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian dus.)
In hoeveel sets denk je dat Nalbandian van Federer wint? Ik vind het zo moelijk om iets te voorspellen van die wedstrijden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:35 schreef Brahimov het volgende:
Nalbandian - Nadal verwacht ik. Maar ik hoop op Federer - Nadal
Klopt, maar volgens mij is Nalbandian met Nadal (en Siemerinkquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In hoeveel sets denk je dat Nalbandian van Federer wint? Ik vind het zo moelijk om iets te voorspellen van die wedstrijden.
Federer zelf beschouwt het als een voordeel:quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is Nalbandian met Nadal (en Siemerink) de enige die een winning record tegen Federer heeft. Roger is ook nog niet echt getest. Kan een nadeel zijn. Maar het kan als gezegd alle kanten op. Ik hoop natuurlijk op de eerste RG titel van
Federer
![]()
Ik denk dat Siemerink daar heel trots op isquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Klopt, maar volgens mij is Nalbandian met Nadal (en Siemerink) de enige die een winning record tegen Federer heeft. Roger is ook nog niet echt getest.
Het is op zich wel spannend maar dan eigenlijk alleen maar tussen Nadal en Federer. De rest telt in dat opzicht niet meer mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:13 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik denk dat Siemerink daar heel trots op is
RG is trouwens totaal niet meer spannend, zeker niet bij de mannen. Bij de vrouwen is Vaidisova wel verrassend, maar de Blegische halve finale had voor mij toch echt de finale mogen zijn.
Singles Record: 273 - 272quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:01 schreef Brahimov het volgende:
Siemerink
Die ene wedstrijd tegen Federer die hij gewonnen heeft maakt het verschil hè?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Singles Record: 273 - 272
Dán ben je pas stoer.
Gewonnen met 6-4, 6-0quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
De Bakker gaat goed!
6-4 en 5-0.
Nu serverend voor de partij!
Haha, ik heb die ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef Norrage het volgende:
Ik ben nu de Rome finale aan het kijken..Net een bestand van 5.0 GB gedownload over 2 weken
Om alvast in de sfeer te komen van aanstaande zondag
Jij gaat uit van Federer-Nadal? Hoop je het of verwacht je het?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef Norrage het volgende:
Ik ben nu de Rome finale aan het kijken..Net een bestand van 5.0 GB gedownload over 2 wekenin de sfeer te komen van aanstaande zondag
Dat meen je.quote:
Federer mag de US Open wel winnen dit jaarquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat meen je.Zijn wij het ooit weleens eens?
![]()
Daar kom je nog wel op terugquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Federer mag de US Open wel winnen dit jaar
als hij Roland Garros en/of Wimbledon wint wel jaquote:
Ik verwacht het. Nalbandian zal wel gaan choken of voorsprongen gaan weggeven, ook al staat hij dan misschien beter te spelen en zo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jij gaat uit van Federer-Nadal? Hoop je het of verwacht je het?
Nou lekker, bedankt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Federer mag de US Open wel winnen dit jaar
Je wilt gewoon dat hij het Grand Slam niet wint.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:16 schreef mitt het volgende:
[..]
als hij Roland Garros en/of Wimbledon wint wel ja
Waarom dan?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:34 schreef mitt het volgende:
Hij moet gewoon met zn fikken van Sampras' record afblijven
kijk, zo kijk het ookquote:
Joh, jij kijkt toch alleen maar naar die Belgen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Heero87 het volgende:
Nu kan Vaidisova het wel schudden. Zonde voor haar, ze was er dicht bij.
In damestennis zegt 5-1 helemaal niets.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Heero87 het volgende:
Nu kan Vaidisova het wel schudden. Zonde voor haar, ze was er dicht bij.
Normaal niet, maar gezien Kuznetsova zelf een aardige remonte heeft gemaakt, zou het wel heel straf zijn moest Vaidosova nu op haar beurt terugkomen.quote:
Ja, en ik was nog wel zo blij toen Mauresmo verloorquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:00 schreef suus21 het volgende:
als die tietloze ook wint wordt het weer een gedrochten finale![]()
Clijsters is ook een gedrocht!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, in ieder geval nog wat tieten in de finale dan.
Die Mauresmo is wel zo lelijk..... Zo visualiseer ik Marcella Meskerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, en ik was nog wel zo blij toen Mauresmo verloor!
in het land der blinden..quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef suus21 het volgende:
Clijsters ziet er echt wel stukken beter uit als Henin...
ik denk dat ik maar een lesje verzuimquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen 1 uur Fedje - Nalbi.. Ik heb dan school![]()
Mis ik misschien wel 1 van de mooiste partijen van het toernooi... ..
De mooiste is natuurlijk wanneer Fedje wint in de finale tegen Nadal. Logisch.
Helaas mag ik dat niet meer en kan ik de toets dan niet maken.. Terwijl ik de punten hard nodig heb..quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een lesje verzuim
ik geef les, uiteraardquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Helaas mag ik dat niet meer en kan ik de toets dan niet maken.. Terwijl ik de punten hard nodig heb..
Je zou ze beter niet kunnen visualiseren. Daar zijn heel wat banaanetende Hantuchova's voor nodig om dat beeld weg te werkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:15 schreef XL het volgende:
[..]
Die Mauresmo is wel zo lelijk..... Zo visualiseer ik Marcella Mesker
omgquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:00 schreef suus21 het volgende:
als die tietloze ook wint wordt het weer een gedrochten finale![]()
omgquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, in ieder geval nog wat tieten in de finale dan.
Omdat het zo'n slechte wedstrijd was?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:05 schreef Vector_SLD het volgende:
Gisteren zat ik te huilen achter mijn Tvtje.
Tijdens Ljubicic - Benneteau
quote:
Wat is jouw inschatting van Federer-Nalbi? Wie wint er en in hoeveel sets?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen 1 uur Fedje - Nalbi.. Ik heb dan school![]()
Mis ik misschien wel 1 van de mooiste partijen van het toernooi... ..
De mooiste is natuurlijk wanneer Fedje wint in de finale tegen Nadal. Logisch.
en dat terwijl dit ongeveer de Federer - Nadal van het vrouwentennis is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:47 schreef Speedski het volgende:
Wat is damestennis toch saai om naar te kijken ....
Federer natuurlijk, 4 sets denk ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is jouw inschatting van Federer-Nalbi? Wie wint er en in hoeveel sets?
nog niet half zo saai als voetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:47 schreef Speedski het volgende:
Wat is damestennis toch saai om naar te kijken ....
Denk je dat echt? Ik dacht dat jij zou denken dat Nalbi zou winnen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef mitt het volgende:
Ik gok trouwens Federer in 3, wie weet in 4.
Sustained.quote:
Ze moet al een heel slechte dag hebben om dat niet te halen, normaal gezien is ze op alle vlakken een klasse beter dan Kuznetsova, op gravel al helemaal.quote:
Nu ik toch bezig ben, hierbij de head-to-heads tussen Kuznetsova en Henin: http://www.sonyericssonwtatour.com/players/playerprofiles/playerheadtoheaddetail.asp?PlayerID=110552&Player1ID=80350&x=14&y=10quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze moet al een heel slechte dag hebben om dat niet te halen, normaal gezien is ze op alle vlakken een klasse beter dan Kuznetsova, op gravel al helemaal.
Maar Hénin kan beter tennissen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef suus21 het volgende:
Clijsters ziet er echt wel stukken beter uit als Henin...
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:49 schreef mitt het volgende:
Henin 6-2 6-2.
Dat zegt volgens mij niet alles. Er zijn genoeg homoseksuele mannen die getrouwd zijn met een vrouw.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:40 schreef Mirri het volgende:
Ik ben voor KuznetsovaMaar ik denk toch dat het Henin wordt, is trouwens geen pot, want ze is getrouwd met een man
![]()
quote:
Nou, nou, het is niet omdat hij een aparte smaak heeft, dat de man van Henin daar maar meteen een homo is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zegt volgens mij niet alles. Er zijn genoeg homoseksuele mannen die getrouwd zijn met een vrouw.
Jaa, ik gun het Henin ook wel, want ze is nu eenmaal veel beter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:48 schreef Norrage het volgende:
Ohja. SUpermooi dat Henin door is trouwens...Mij maakt het geen reet uit of een tennisster een lekker ding is of niet, feit is dat Henin schitterend is om te zien spelen...Gewoon de vrouwelijke Federer.
Ik ben dan ook voor Henin zaterdag. Kuznetsova gun ik het op zich ook wel, maar die is gewoon een veel minder complete speelster.
Die heb ik in een eerdere post al genoemd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:28 schreef Norrage het volgende:
Op atptennis.com staat ook een mooie samenvatting van alle ontmoetingen van Federer en Nalbandian...Link mag je zelf wel zoeken
Je posticon.quote:
Ik snap de vergelijking volkomenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:09 schreef Mirri het volgende:
Zoek de overeenkomsten. Kim wordt vergeleken met prinses Fiona2e resultaat als je Kim Clijsters googelt.
![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat Federer wint, uiteraard. Ik hoop gewoon op een mooie lange spannende wedstrijd. Ik denk dat Federer in 4 sets wint.![]()
Da's gewoon toeval.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:31 schreef LeBeau het volgende:
Waarom raken de mensen die ik steun altijd op achterstand?
Dit is niet echt een wedstrijd. Heel veel mensen hielden al rekening met een klassieker, maar tot nu toe is het zo goed als niks.quote:
Van wie niet? Volgens mij mag dat wel, maar er is niet heel vele om enthousiast van te worden. Nlabandian is vast en heeft al een aantal hele mooie returns geslagen, maar Federer maakt wel erg veel fouten.quote:
Het schijnt dat hij nogal last heeft van de wind.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:54 schreef Bendoverp het volgende:
Waarom zuigt Federer zo?
(kan niet kijken want zit op school).
Ja, het lijkt erop.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef mitt het volgende:
Nou, we gaan beginnen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:04 schreef bergkampf het volgende:
Nadal-Nalbandian bedoel je.
Heb ik niet gezien helaas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef Mirri het volgende:
Die ene bal van Federer![]()
Mooiste die ik deze RG heb gezien.![]()
Vanavond op Europsport hele uitgebreide samenvatting van 3 kwartier ofzo..dan komt ie vast wel langs.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vanavond op Europsport hele uitgebreide samenvatting van 3 kwartier ofzo..dan komt ie vast wel langs.![]()
Nu ook de dokter op de baan. Lullig dit. Ik hoop dat Nalbandian de partij in elk geval gewoon kan uitspelen.quote:
Ja, best raar. David loopt nu veel naar voren. Hij ziet er een stuk minder fit uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef Mirri het volgende:
Jee, waarom krijgt niemand te horen wat er aan de hand was? Ik vind dat je daar als kijker en publiek wel recht op hebt, Federer trouwens ook.
Jantje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef tong80 het volgende:
'Het lijkt wel alsof ze nog op de Titanic gezeten heeft.'
In dat zwarte overhemd, met die zwarte zonnebril en die zwarte baseballcap (honkbalpet)quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:44 schreef tong80 het volgende:
'Het lijkt wel alsof ze nog op de Titanic gezeten heeft.'
Halve finale was dat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:57 schreef Mirri het volgende:
Dit is toch helemaal niet de eerste keer dat Federer in de finale van Roland Garros staat?![]()
Vorig jaar speelde hij toch tegen Nadal in de finale, en verloor toen..
Tegen Nadal was halve.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:57 schreef Mirri het volgende:
Dit is toch helemaal niet de eerste keer dat Federer in de finale van Roland Garros staat?![]()
Vorig jaar speelde hij toch tegen Nadal in de finale, en verloor toen..
Ik vind het ook jammer voor je. Het had een hele mooie wedstrijd kunnen worden. Maar goed, er komen er vast nog meer.quote:
Nu misschien..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor je. Het had een hele mooie wedstrijd kunnen worden. Maar goed, er komen er vast nog meer.
Nee?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:46 schreef mitt het volgende:
Alsof Ljubicic ook maar enige kans heeft tegen Nadal
Ja, inderdaad. Het zou het niveau van de wedstrijd ten goede komen als dat ophield. Stomme wind.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff, wat een wind zeg. Vervelend.
Hè?quote:
quote:
Weet je zeker dat ze het over tennis hadden?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Vector_SLD het volgende:
220, dat was z'n hardste!
223, nog harder!
Kutcommentaar bij de NOS
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze het over tennis hadden?![]()
echt plaatsvervangende schaamte toen Leonardo (dat was toch duidelijk te zien) de tribune op kwam en dat wijf zei: "nou dat is wel een heel bekende meneer"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:05 schreef Vector_SLD het volgende:
220, dat was z'n hardste!
223, nog harder!
Kutcommentaar bij de NOS
Hoe?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig, ik weet dat het jouw kloon is.
De meest vergezochte dubbelzinnige grap die ik ooit heb gemaakt.quote:
Wat, m'n vergezochte grap?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef suus21 het volgende:
leg es uit dan...
Stootkracht?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
Penisgrootte in millimeters?
Jan is een neger!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:31 schreef Chriz2k het volgende:
Penisgrootte in millimeters?
Hij is links wat er stom uitziet, en hij neemt per punt een half uur de tijdquote:
Inderdaad, niet echt wat je een held noemt, eerder sneu dat hij op zo'n manier iemand moet verslaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij is links wat er stom uitziet, en hij neemt per punt een half uur de tijd
Kom op zeg, alsof ie daarom van Ljubicic gaat winnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:47 schreef Mirri het volgende:
eerder sneu dat hij op zo'n manier iemand moet verslaan.![]()
Ik vind dat Ljubicic goed speelt. Maar als Nadal echt zo goed is, dan moet ie het toch ook kunnen zonder iedere keer die gladde kop van 'm af te vegen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof ie daarom van Ljubicic gaat winnen.
Op zichzelf wel, maar ik wist niet wat ik van de wedstrijd moest verwachten. Ljubicic speelde van 4-1 achter in de eerste set tot en met het einde van de eerste set goed mee. Maar daarna ging het wat sneller.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef pfaf het volgende:
Weinig verrassend aan de uitslagen en stand te zien.. Is dit ook zo?
En dat helpt hem om de wedstrijd te winnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:57 schreef Mirri het volgende:
Maar als Nadal echt zo goed is, dan moet ie het toch ook kunnen zonder iedere keer die gladde kop van 'm af te vegen..![]()
Ik hoop het wel. Ik hoop dat ze allebei op hun best spelen.quote:
Weet ik het..waarom moet het dan zo nodig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat helpt hem om de wedstrijd te winnen?
Om 3 uur...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:21 schreef S-Two het volgende:
Nadal wint dus wel. Ljubicic heeft het tweede deel van de 1ste set goed gespeeld, maar ik denk dat Nadal nu wel redelijk makkelijk verder zal winnen. Hoelaat is de finale zondag eigenlijk? Toch niet gelijk met Nederland - Servië he?
Kloten is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef Brahimov het volgende:
Droomfinale dus. Alleen wanneer te bekijken?![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Ik wou net gaan zeggen dat ik me een beetje voor lul voel staan, omdat ik oranje ben..![]()
Maar gelukkig ben jij er nu ook.![]()
Ik kijk geen voetbal zondag hoor...tis toch maar een voorronde en tennis is sowieso veel mooiere sport.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef Brahimov het volgende:
Droomfinale dus. Alleen wanneer te bekijken?![]()
Hmm, als ik thuis haf gekeken had ik misschien nog wel af en toe geswitched, maar ik ga bij een groep vrienden kijken, dus dat wordt de dvd-recorder aanslingeren en maar zien wanneer ik de finale ga kijken. 's nachts, waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk geen voetbal zondag hoor...tis toch maar een voorronde en tennis is sowieso veel mooiere sport.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |