Die heeft er lang vrede mee inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sporza is zoveel gaver qua commentaar
O, en Djokovic gaat deze wedstrijd verliezen op zijn backhand, en op zijn houding die uitstraalt dat wat hij ook doet, het toch niet goed genoeg is
21!quote:
Als hij zo blijft stuiten wel!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Overigens denk ik wel dat het binnen 2 uur gepiept is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Ik vind dit wel erg cool, Lars.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef XL het volgende:
Nadal - Federer begint eerder en duurt langer. Dus dat is handig.
Ik twijfel over Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg cool, Lars.en
Ben je er echt zo zeker van dat Federer en Nadal beiden de finale halen?
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?quote:
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef XL het volgende:
[..]
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.
Federer speelt altijd met een strategie. Hij leest het spelbeeld en reageert daarop. Als de tegenstander zijn strategie wijzigt duurt het ook altijd 3 games voor Federer reageert. Nalbandian speelt punt voor punt en nooit hetzelfde. Dat is klote voor Federer, want dan kan hij de wedstrijd niet lezen zoals hij dat gewend is. Federer heeft het hele toernooi nog geen tegenstand gehad, Nalbandian heeft al een vijfsetter en Davydenko gehad. Dat zijn wedstrijden waardoor je in het toernooi zit. Twee voordeeltjes voor Nalbandian dus. Federer heeft het voordeel dat hij een betere tennisser is, maar staat ook door de pers goed onder druk. Ik denk zoals gewoonlijk tussen die twee dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik denk Federer, maar voor mijn tennismanager hoop ik Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?
Benneteau - Ljubicicquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Totaal irrelevant natuurlijk, maar welke kwartfinale wordt er gespeeld waar Nadal's volgende tegenstander uitkomt?
Nee, je hebt wel gelijk dat Federer nog niet echt tegenstand gehad. Tegen Massu had hij het wel wat moeilijker, maar dat had hij aan zichzelf te wijten (door vier fouten op rij te maken toen hij voor de wedstrijd serveerde).quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Federer speelt altijd met een strategie. Hij leest het spelbeeld en reageert daarop. Als de tegenstander zijn strategie wijzigt duurt het ook altijd 3 games voor Federer reageert. Nalbandian speelt punt voor punt en nooit hetzelfde. Dat is klote voor Federer, want dan kan hij de wedstrijd niet lezen zoals hij dat gewend is. Federer heeft het hele toernooi nog geen tegenstand gehad, Nalbandian heeft al een vijfsetter en Davydenko gehad. Dat zijn wedstrijden waardoor je in het toernooi zit. Twee voordeeltjes voor Nalbandian dus. Federer heeft het voordeel dat hij een betere tennisser is, maar staat ook door de pers goed onder druk. Ik denk zoals gewoonlijk tussen die twee dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik denk Federer, maar voor mijn tennismanager hoop ik Nalbandian.
Ja, viel mij ook op.. Van Benneteau of Ljubicic zal hij ook niet echt wakker liggen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:17 schreef suus21 het volgende:
Nadal heeft echt een makkelijke loting dit jaar...
Oké, maar wat natuurlijk wel zo is, is dat Nalbandian in het begin alles won en Federer begon darna beter te worden dan Nalbandian. Zo ging het ook tegen Hewitt. Hij staat 11-7 tegen Hewitt, maar Federer won de laatste 9, nadat hij dus eerst behoorlijk tegen hem achterstond in onderlingen partijen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:11 schreef XL het volgende:
Nou.... die AO 2004 partij is gewoon close. De andere 8 partijen ook.
Oké. Hoeveelste ben je momenteel van de hoeveel?quote:Wedden op tennis kan wel, maar ik weet niet waar.
Ik speel MV game (google) en houd met een paar mensen op FOK een onderlinge stand bij. Niet om prijzen, niet om geld. Des te meer prestige.
Betfair, Unibet, zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, je hebt wel gelijk dat Federer nog niet echt tegenstand gehad. Tegen Massu had hij het wel wat moeilijker, maar dat had hij aan zichzelf te wijten (door vier fouten op rij te maken toen hij voor de wedstrijd serveerde).
Maar je schrijft dat je denkt dat het "zoals gewoonlijk een dubbeltje op z'n kant is". Maar uitslagen in Federers voordeel van 6-3, 6-0 (Tennis Masters Cup 2003) en 6-2, 6-4, 6-1 (US Open 2005) en zelfs 7-5, 6-4, 5-7, 6-3 (Australian Open 2004) vind ik geen dubbeltje op zijn kant.
Waar kun je eigenlijk op dit soort wedstrijden wedden? Ik wil wel tegen Federer wedden, want dan vind ik het niet zo erg als hij verliest. Ik vraag me eigenlijk weleens af wat het me waard is als Federer wint. Best veel denk ik.![]()
Het blijft speculeren. Er zitten weinig gravelpartijen tussen bij die twee. Hoewel ze beiden op alle ondergronden kunnen spelen is Nalbandian toch het meeste gravel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar wat natuurlijk wel zo is, is dat Nalbandian in het begin alles won en Federer begon darna beter te worden dan Nalbandian. Zo ging het ook tegen Hewitt. Hij staat 11-7 tegen Hewitt, maar Federer won de laatste 9, nadat hij dus eerst behoorlijk tegen hem achterstond in onderlingen partijen.
[..]
Oké. Hoeveelste ben je momenteel van de hoeveel?
Over wedden op sport gesproken: heb je "Two for the Money" (met Al Pacino and Matthew McConaughey) gezien? Ik vond hem erg goed.
Bedoel je dat Nalbandian beter op gravel is dan Federer of dat gravel Nalbandians beste ondergrond is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
Het blijft speculeren. Er zitten weinig gravelpartijen tussen bij die twee. Hoewel ze beiden op alle ondergronden kunnen spelen is Nalbandian toch het meeste gravel.
Da's best hoog op MV.quote:Bij MV game sta ik op dit moment voor Roland Garros 23 van de 78. Zakken kan ik met mijn team deze week niet meer, stijgen zit er nog wel een paar plaatsjes in. Op FOK sta ik 3de van de vijf. Achter Elikian en Chiel-Montagne. Voor Juan Zueco en Butra.
Ok''e, da's misschien wel waar. Wat ik wel vind, is dat Federer er heel comfortabel uitziet op gravel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Becker, Edberg en Sampras.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Van die twee spelers past het spel van Nalbandian het beste op gravel.
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Van die twee spelers past het spel van Nalbandian het beste op gravel.
Wat verwacht jij van Federer-Nalbandian?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Nalbandian speelt maar weinig erg goed op gravel. Zijn beste ondergrond is juist hard court. Iets wat bij argentijnen uitzonderlijk is. Dit komt doordat hij een andere tennisopleiding heeft gehad en veel op hard court heeft gespeeld in zijn jeugd.
De beste resultaten haalt hij juist op snellere banen. Dit heeft ook te maken met zijn slag. Hij heeft een andere slag dan de meeste gravel spelers.
Hij heeft 1x de halve finale gehaald op RG maar verder is het niet een vetpot voor zo'n hooggeplaatste speler...
Nee, inderdaad. Bedoel je trouwens qua uiterlijk, qua spel, qua beide of qua iets anders?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef suus21 het volgende:
die Ljubicic is ook echt niet om aan te zien
het hele pakketquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Bedoel je trouwens qua uiterlijk, qua spel, qua beide of qua iets anders?![]()
Geluk waarschijnlijk. Die man heeft nog nooit meer dan 3 (of 4, ben ik niet zeker van) wedstrijden achtereen gewonnen, op welk toernooi dan ook. Verklaart vast een hoop...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan iemand als Benneteau trouwens in 's hemelsnaam in de kwartfinale van Roland Garros staan?Ik zie geen enkel wapen bij hem. Hij staat de bal een beetje terug te slaan.
![]()
Ik vind het inderdaad een pakketje met een matige uitstraling.quote:
Ja, ik vond er ook niks aan. Misschien dat het spannend zou zijn geworden als de wedstrijd was doorgegaan maar ook dat verwachtte ik niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:59 schreef Cheesecake het volgende:
Wedstrijd van Nadal was saai. Opgave van Djokovic gemist, ik was aan het lezen in de Voetbal International en ik raak echt zelden of nooit afgeleid tijdens een tenniswedstrijd. Dit zegt dus genoeg over het niveau/de aantrekkelijkheid van deze wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |