Die heeft er lang vrede mee inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sporza is zoveel gaver qua commentaar
O, en Djokovic gaat deze wedstrijd verliezen op zijn backhand, en op zijn houding die uitstraalt dat wat hij ook doet, het toch niet goed genoeg is
21!quote:
Als hij zo blijft stuiten wel!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Overigens denk ik wel dat het binnen 2 uur gepiept is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:10 schreef Bonobo11 het volgende:
Als het maar langer dan 2 uur duurt $$$$$$$$$$
Ik vind dit wel erg cool, Lars.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:42 schreef XL het volgende:
Nadal - Federer begint eerder en duurt langer. Dus dat is handig.
Ik twijfel over Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg cool, Lars.en
Ben je er echt zo zeker van dat Federer en Nadal beiden de finale halen?
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?quote:
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je twijfelt of Federer van Nalbandian kan winnen?
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef XL het volgende:
[..]
Juist, Nadal is zeker van een finale plaats. Federer nog niet.
Federer speelt altijd met een strategie. Hij leest het spelbeeld en reageert daarop. Als de tegenstander zijn strategie wijzigt duurt het ook altijd 3 games voor Federer reageert. Nalbandian speelt punt voor punt en nooit hetzelfde. Dat is klote voor Federer, want dan kan hij de wedstrijd niet lezen zoals hij dat gewend is. Federer heeft het hele toernooi nog geen tegenstand gehad, Nalbandian heeft al een vijfsetter en Davydenko gehad. Dat zijn wedstrijden waardoor je in het toernooi zit. Twee voordeeltjes voor Nalbandian dus. Federer heeft het voordeel dat hij een betere tennisser is, maar staat ook door de pers goed onder druk. Ik denk zoals gewoonlijk tussen die twee dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik denk Federer, maar voor mijn tennismanager hoop ik Nalbandian.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar de head-to-head ( http://www.atptennis.com/en/players/headtohead/head2head.asp?player1=federer&player2=nalbandian ) zie je dat Federer 5 van huhn laatste 6 partijen heeft gewonnen. En die Masters-finale verloor hij terwijl hij net terugkwam nadat hij een paar maanden niet had gespeeld en tenauwernood überhaupt kon meedoen aan het toernooi. Dus ik hoop dat Federer het redt. Wat is jouw inschatting?
Benneteau - Ljubicicquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Totaal irrelevant natuurlijk, maar welke kwartfinale wordt er gespeeld waar Nadal's volgende tegenstander uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |