ik welquote:
maar zo blijf je wel ziekquote:Grapje hoor, ik ben niet zo ziek dat ik niet meer kan lopen.![]()
Bij mij duurt griepje verkoudheid altijd lang.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wel
[..]
maar zo blijf je wel ziekje moet gewoon rust hebben
![]()
tja, wachten hequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij mij duurt griepje verkoudheid altijd lang.Niet erg, wen je aan.
Hoe is het bij jou.![]()
dat leer je nog wel denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
hoe doen moeders dat toch?
binnen 2 minuten het bloed onder je nagels vandaan
Het zelfde als kinderen dat bij hun ouders doen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja, wachten he
begint wel een beetje boel te vervelen
nopequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.![]()
Nog helemaal geen bericht gehad?
Hoi Stu .
Aha, nog 8 te gaan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope
ik weet alleen dat ik nog steeds 8e sta
2 maanden geleden stond ik ook al 8 geloof ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, nog 8 te gaan.![]()
Dat is beter dan heel veel.![]()
ik doe niks ben eenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zelfde als kinderen dat bij hun ouders doen.![]()
Dan moet er eerdaags toch iemand klaar zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
2 maanden geleden stond ik ook al 8 geloof ik
Tuurlijk ben je een engeltje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik doe niks ben een
naja ff pauze en dan na mn soap dingen inpakken en zo
Dat ga jij vast ook nog wel leren he,quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
nee heb een nagel gescheurtquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je een engeltje.![]()
met lange nagels zeker.
![]()
Een soap?uhm have fun.
![]()
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet er eerdaags toch iemand klaar zijn.![]()
ik zal SBS6 even bellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee heb een nagel gescheurt
de dramas
laat ze een pleister mee brengen want hij is zo te kort afgescheurd en dat doet zeeeheerquote:
Dat doet mijn moeder nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
die van mij is ook liefquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder niet, die is lief en een beetje gek
.
Hallo.
Hoi Stuquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Stu. Mijn mama heeft een nieuwe tattoo laten zetten
.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]Wat grappig. Waar heeft ze voor gekozen en waar
![]()
Nou mag Pat helemaal weleens opschieten, hij loopt hopeloos achter bij zijn schoonmoederquote:
Ja, die wilde inderdaad ook iets hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou mag Pat helemaal weleens opschieten, hij loopt hopeloos achter bij zijn schoonmoeder.
Ik ben benieuwd of dat gaat lukken voor 'ie 40 isquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die wilde inderdaad ook iets hebben![]()
Ja, ik ook. Het gaat namelijk nu écht hardquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat gaat lukken voor 'ie 40 is.
Niet eens meer 3 jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het gaat namelijk nu écht hard![]()
Nou, dat bedoel ik. Dat is om voordat je er erg in hebtquote:
Hehe, wat grappigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef es70 het volgende:
Kyran leest Harry Potter en wilde weten wat 'kornflakkes' zijn...
Ik kan 'm nog hard uitlachen, bij mij duurt het nog véél langerquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Dat is om voordat je er erg in hebt![]()
Dat zou je ook niet zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan 'm nog hard uitlachen, bij mij duurt het nog véél langer.
Weet je wat 'ie bedoeldequote:
quote:
Ik neem aan ontbijtquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je wat 'ie bedoelde. Ik moest het toch echt even zien voordat ik wist wat 'ie bedoelde
.
Cornflakes iddquote:
quote:
Dat ga ik zo ook maar doen. Tot later Esquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga 's even nuttige dingen uitspoken
.
Okay, wat vroeg je dan en aan wiequote:
Ik vroeg hier wat aan mijn leidinggevende,quote:
hatsikideequote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vroeg hier wat aan mijn leidinggevende,
heb er meteen 11 taken bij
Hahaha, goed bezigquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vroeg hier wat aan mijn leidinggevende,
heb er meteen 11 taken bij
Nee, dan zeur ik wel door hoor als ik echt antwoord wilquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, goed bezig
Eerlijk gezegd dacht ik dat je met hier doelde op deze SC![]()
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later
Zo erg is het niet hoor,quote:
nou ja, je kunt beter werk hebben dan de hele dag met je handen over elkaar moeten zitten denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor,
had toch al teveel werk voor te weinig tijd
maar veel te veel is ook niet leukquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je kunt beter werk hebben dan de hele dag met je handen over elkaar moeten zitten denk ik.
Is vast nog wel wat anders leuks toch?quote:
Is vast nog wel wat anders leuks toch?quote:
Op zich wel, alleen moet ik nu 23 dingen tegelijk doen en komt er dus niets afquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, je kunt beter werk hebben dan de hele dag met je handen over elkaar moeten zitten denk ik.
spemmertquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is vast nog wel wat anders leuks toch?
[..]
[..]
Je postgemiddelde, wat doe jequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben weer even terug. Ga over 1,5 uur weg tot vanavond half 11 ofzo
Oooh, dat is niet zo erg hoor, voor een dag. En ik vind het leuker om ergens naartoe te gaan eigeniljkquote:
En dan is het bij mij nog per ongelukquote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het bij mij nog per ongeluk
zo zo.. lange periode van afwezgiheid dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Ja, dus ik zal vandaag niet hoog eindigen maar dat is ook niet erg hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo zo.. lange periode van afwezgiheid dus
heb ik ook.. 10 euro of zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
ps, ik heb Cash
mooi zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is niet zo erg hoor, voor een dag. En ik vind het leuker om ergens naartoe te gaan eigeniljk
ik kakte gisterenavond ook in.. vanavond ben ik er wellicht ook even niet ... dramatisch allemaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus ik zal vandaag niet hoog eindigen maar dat is ook niet erg hoor![]()
Er is meer zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kakte gisterenavond ook in.. vanavond ben ik er wellicht ook even niet ... dramatisch allemaal
Patquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
ps, ik heb Cash
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Roept zij die hier het hele jaar door dagelijks actief post op het forumquote:
Ja, en... wat is je puntquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roept zij die hier het hele jaar door dagelijks actief post op het forum![]()
Dat ik de opmerking 'een leven' dan wel grappig vindquote:
Je hebt mij toch ook nergens zien beweren dat ik over zoiets beschik of jou het jouwe misgunquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik de opmerking 'een leven' dan wel grappig vind![]()
Je neemt het geheel wel erg serieus. Ik laat het hier dan ook maar gewoon bijquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt mij toch ook nergens zien beweren dat ik over zoiets beschik of jou het jouwe misgun. Ik snap de grap niet geloof ik
.
Zelfs bij jou in de tuinquote:
En als ik aan het werk benquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs bij jou in de tuin
hoe zit je bank
Have funquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat op visite en bij iemand eten. Tot later mensen![]()
Dat kon je toch alquote:
maar nu weer rumquote:
Ah, je hebt je voorraad aangevuldquote:
quote:
zie ik daar een verbandquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer
doeidoeiquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:09 schreef es70 het volgende:
Koken, eten, dingen doen, misschien tot later.
Dan heeft qu nog wel een paar rollen blijkbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
ik zou vaker verband in huis moeten hebben...
dat heb ik nou niet
wat als ik t nodig heb?
ow mooi dan kan ie t komen brengen en meteen verpleegstertje spelenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heeft qu nog wel een paar rollen blijkbaar
Dat komt vast wel goed jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow mooi dan kan ie t komen brengen en meteen verpleegstertje spelen
Lensquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen lens binnen
En open gelijk pagina 4
mijn pc vind 999 meestal iets te veelquote:
Zekerquote:
niet voor iedereenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker
En het is pagina.
Ik open pagina 4.
Dit topic heeft 4 pagina's
omgquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet voor iedereen
wij zitten beide op 50 posts per pagina, marc zit op 999 posts per pagina
Hij wil vast liever doktertje spelenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow mooi dan kan ie t komen brengen en meteen verpleegstertje spelen
Ik ookquote:
he jammer zag m al sexy rond dartelen in dat jurkjequote:
Ik heb best een levendige fantasie, maar daar kan ik me toch echt maar weinig bij voorstellen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer zag m al sexy rond dartelen in dat jurkje
als je dat wiltquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer zag m al sexy rond dartelen in dat jurkje
Wat is er dan aan de hand?quote:
hij zegt ni orde te zijn maar er staat ineens geen bestandssysteem meer opquote:
Verplaast nog welquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij zegt ni orde te zijn maar er staat ineens geen bestandssysteem meer op
kan ik dus opnieuw gaan formatteren
en ik had mijn hele 125 GB fotomap er al heen verplaatst
gelukkig staat het hele spul ook nog op mijn externe schijf en grotendeels op DVD'squote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verplaast nog wel![]()
dan ben je wel heel erg stom bezig
maar ik vind het wel vaag
![]()
Gelukkig maar, ik zat al een beetje vreemd op te kijken, want je reageerde nogal vrij rustigquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelukkig staat het hele spul ook nog op mijn externe schijf en grotendeels op DVD's
anders had ik me in heel wat minder middenbaanse bewoordingen uitgelaten
Avond johquote:
Bij dementie gaan ze toch weer aftellen?quote:
Nee serieusquote:
Dus de bloemetjes fluiten niet meer?quote:
Nee hier niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de bloemetjes fluiten niet meer?
Hoezoquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een oudgediende GC-mod
Nope, zon gaat onderquote:
Hoe gaat het met het lessen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.. Erg druk op het werk en straks weer autorijden.. Ik heb het maar druk
Ah, dan komt het nog wel voor jequote:Op woensdag 7 juni 2006 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel ok, vermoed ik
8e les alweer, ik vind het al redelijk goed gaan![]()
THXquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
het was trouwens wel lekker weer vandaag
T zal weer even wennen worden,quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
volgende week gaan we misschien wel de tropische temperaturen in.. waardig afscheid voor mij
Ik heb maar 2x in totaal de auto laten afslaan, een keer voor een rotonde (quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan komt het nog wel voor je
Die ene les waarin je je auto een keer of 200 laat afslaan
nou, ik moest me schamen zeker?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Dita , alleen jammer dat het pokke materiaal is
nou, ik moest me schamen zeker?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik vind het wel prettig idd.. ik vrees echter dat het daarna weer twee weken kouder wordt, waardoor het 15 graden is als ik vertrek of zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zal weer even wennen worden,
en voor jou gaat het makkelijker worden dan dat wennen
Al is het alleen maar voor dat gespamquote:
De kans dat het zo heet blijft is niet super groot nee. We gaan van bijna sneeuw naar een hittegolfquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig idd.. ik vrees echter dat het daarna weer twee weken kouder wordt, waardoor het 15 graden is als ik vertrek of zo
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is het alleen maar voor dat gespam![]()
Tenzij er bier is wel jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, ik ken het niet, en da's een schande kennelijk
Hey mafiaquote:
Die ken ik nietquote:
Roosjequote:
Die kans is aanwezig maar niet geheel 100%quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig idd.. ik vrees echter dat het daarna weer twee weken kouder wordt, waardoor het 15 graden is als ik vertrek of zo
quote:
Laten we daar nog maar even mee wachten, dan moet ik naar de tandartsquote:
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Er was ons half 11 beloofd ja, en niet eerder![]()
En dat is eng?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar even mee wachten, dan moet ik naar de tandarts.
Hoiquote:
Ja, hij gaat borenquote:
Pijn is fijn,quote:
integendeelquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pijn is fijn,
bloed is goed
Boren hoeft toch niet erg te zijn?
Okequote:
Boren is altijd ergquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pijn is fijn,
bloed is goed
Boren hoeft toch niet erg te zijn?
Hier iig welquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Is fok overal zo vies langzaam?
Soms wel soms niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
En zonder verdoving doen? Helpt dat niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Boren is altijd erg. Het voelt naar (te beginnen bij die spuit al) en het klinkt ook naar (zeker die f*cking trilboor) en bovendien mag ik me na afloop van een tandartsbezoek waarbij gesleuteld is in mijn mond altijd verheugen op een migraine-aanval...
Ja, het is hier ook weer enorm traagquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft Fles, maarre... je bent niet in ordequote:
Zonder verdovingquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zonder verdoving doen? Helpt dat niet?
Wanouweer?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft Fles, maarre... je bent niet in orde.
Die prik van de verdoving is vaak pijnlijker dan het boren op zich. Eerst vragen aan je tandarts, die kan je vertellen of het wel of niet nodig isquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Zonder verdoving. Jij bent kennelijk ook niet in orde
. Zonder verdoving mag 'ie niet eens met die boor in de buurt komen
.
Ik ben een vreselijke bangerd bij de tandarts.
Werkt dat goed als ik aan het studeren ben?quote:
Uitermate ontspannendquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt dat goed als ik aan het studeren ben?
Alleen als hij me heel lief verteld dat het maar 3 seconden pijn doet wil ik erover denken om geen verdoving te nemen....quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die prik van de verdoving is vaak pijnlijker dan het boren op zich. Eerst vragen aan je tandarts, die kan je vertellen of het wel of niet nodig is
En wie heeft je mediaspeler gesloopt?
Triestquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig herkent mijn zijn eigen kinderen tegenwoordig nog wel
Vraag maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als hij me heel lief verteld dat het maar 3 seconden pijn doet wil ik erover denken om geen verdoving te nemen....
'T is weer gefixed met systeemherstel gelukkig.
T is niet de eerst keer dat ik dit hoor. Vorige week in de VS ook al.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Triest. Ik weet niet of je weleens foto's hebt gezien van hoe de brandslachtoffers er hier uitzagen, maar ik denk dat iemand flink verfrommeld kan raken van een auto-ongeluk...
Hoi Leoniekequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef leonieke het volgende:
Vanavond een fietsroute afgelegd op nog geen 2u terwijl we daar vorig jaar bijna 3u over deden![]()
Hoi trouwens![]()
ja ik wil ook nu stoppen en in bed gaan fokkenquote:
ik wil wel met jou fokken in bedquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik wil ook nu stoppen en in bed gaan fokken
Hoe kan je nou troepen als je aan het opruimen bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb mn bed onder getroept
oke kom maar ik onttroep het bed ondertussen welquote:
ik probeer me wel in te houdenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke kom maar ik onttroep het bed ondertussen wel
of je wacht even want morgen komt mn 2 persoons
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef leonieke het volgende:
Vanavond een fietsroute afgelegd op nog geen 2u terwijl we daar vorig jaar bijna 3u over deden![]()
Hoi trouwens![]()
Wat is tenslotte één dag op een mensenlevenquote:
ik maak graag stapelsquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou troepen als je aan het opruimen bent.
Dan keer je je deken boven de vloer om, is je bed weer ontroeptquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb mn bed onder getroept
maar dan raakt mn systeem in de war!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan keer je je deken boven de vloer om, is je bed weer ontroept
Iedereen heeft zo zijn systeemquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik maak graag stapels
ik gooi alles op het bed en dan maak ik er daarna stapels van op de vloer (bv stapel bovenste la, middelste la, bureau)
maar omdat ik ga verhuizen moet alles gestapeld en daar heb ik niet genoeg vloer voor
dus ik heb nu al mn kleren in de was of gestapeld (was uit gesorteerd op kleur, stapel al schoon en naar nieuwe kamer, stapel al schoon maar naar mama)
maar nu liggen er op mn bed nog dingen die geen kleren waren en vanaaf niet gestapeld worden
en dan doe ik morgen een ander onderwerp! bv boeken
vast een gekke manier van opruimen maja anders raak ik in de warwil ik te veel door elkaar doen en zo
ik stress niet snel maar dit verhuizen gebeuren maakt me helemaal kriebel!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn systeem. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te verhuizen
.
Ga ik opschrijvenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef es70 het volgende:
@Leonieke: Leestip --> Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.
Welterustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga ik opschrijventhx
En ik ga slapen denk ik. Ik ben wel een beetje uitgeput eigenlijk![]()
Doei
Heb je morgen wel weer wat te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dan raakt mn systeem in de war!!!
Vooral doorgaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het geeft alleszins extra moed voor als we van Ninove naar Dadizele willen fietsen![]()
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je morgen wel weer wat te doen
laat me niet zo schrikkenquote:
massage nodig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat me niet zo schrikken
ik zit al helemaal in de stress!
en mn tiet doet al uren zeer
klote tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |