En zonder verdoving doen? Helpt dat niet?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Boren is altijd erg. Het voelt naar (te beginnen bij die spuit al) en het klinkt ook naar (zeker die f*cking trilboor) en bovendien mag ik me na afloop van een tandartsbezoek waarbij gesleuteld is in mijn mond altijd verheugen op een migraine-aanval...
Ja, het is hier ook weer enorm traagquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Is fok overal zo vies langzaam?
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft Fles, maarre... je bent niet in ordequote:
Zonder verdovingquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zonder verdoving doen? Helpt dat niet?
Wanouweer?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand het al eens tegen je gezegd heeft Fles, maarre... je bent niet in orde.
Die prik van de verdoving is vaak pijnlijker dan het boren op zich. Eerst vragen aan je tandarts, die kan je vertellen of het wel of niet nodig isquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Zonder verdoving. Jij bent kennelijk ook niet in orde
. Zonder verdoving mag 'ie niet eens met die boor in de buurt komen
.
Ik ben een vreselijke bangerd bij de tandarts.
Werkt dat goed als ik aan het studeren ben?quote:
Uitermate ontspannendquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt dat goed als ik aan het studeren ben?
Alleen als hij me heel lief verteld dat het maar 3 seconden pijn doet wil ik erover denken om geen verdoving te nemen....quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die prik van de verdoving is vaak pijnlijker dan het boren op zich. Eerst vragen aan je tandarts, die kan je vertellen of het wel of niet nodig is
En wie heeft je mediaspeler gesloopt?
Triestquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig herkent mijn zijn eigen kinderen tegenwoordig nog wel
Vraag maar voor de zekerheidquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als hij me heel lief verteld dat het maar 3 seconden pijn doet wil ik erover denken om geen verdoving te nemen....
'T is weer gefixed met systeemherstel gelukkig.
T is niet de eerst keer dat ik dit hoor. Vorige week in de VS ook al.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Triest. Ik weet niet of je weleens foto's hebt gezien van hoe de brandslachtoffers er hier uitzagen, maar ik denk dat iemand flink verfrommeld kan raken van een auto-ongeluk...
Hoi Leoniekequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef leonieke het volgende:
Vanavond een fietsroute afgelegd op nog geen 2u terwijl we daar vorig jaar bijna 3u over deden![]()
Hoi trouwens![]()
ja ik wil ook nu stoppen en in bed gaan fokkenquote:
ik wil wel met jou fokken in bedquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik wil ook nu stoppen en in bed gaan fokken
Hoe kan je nou troepen als je aan het opruimen bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb mn bed onder getroept
oke kom maar ik onttroep het bed ondertussen welquote:
ik probeer me wel in te houdenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oke kom maar ik onttroep het bed ondertussen wel
of je wacht even want morgen komt mn 2 persoons
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:58 schreef leonieke het volgende:
Vanavond een fietsroute afgelegd op nog geen 2u terwijl we daar vorig jaar bijna 3u over deden![]()
Hoi trouwens![]()
Wat is tenslotte één dag op een mensenlevenquote:
ik maak graag stapelsquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou troepen als je aan het opruimen bent.
Dan keer je je deken boven de vloer om, is je bed weer ontroeptquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb mn bed onder getroept
maar dan raakt mn systeem in de war!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan keer je je deken boven de vloer om, is je bed weer ontroept
Iedereen heeft zo zijn systeemquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik maak graag stapels
ik gooi alles op het bed en dan maak ik er daarna stapels van op de vloer (bv stapel bovenste la, middelste la, bureau)
maar omdat ik ga verhuizen moet alles gestapeld en daar heb ik niet genoeg vloer voor
dus ik heb nu al mn kleren in de was of gestapeld (was uit gesorteerd op kleur, stapel al schoon en naar nieuwe kamer, stapel al schoon maar naar mama)
maar nu liggen er op mn bed nog dingen die geen kleren waren en vanaaf niet gestapeld worden
en dan doe ik morgen een ander onderwerp! bv boeken
vast een gekke manier van opruimen maja anders raak ik in de warwil ik te veel door elkaar doen en zo
ik stress niet snel maar dit verhuizen gebeuren maakt me helemaal kriebel!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn systeem. Ik ben blij dat ik niet meer hoef te verhuizen
.
Ga ik opschrijvenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:14 schreef es70 het volgende:
@Leonieke: Leestip --> Kluun - Komt een vrouw bij de dokter.
Welterustenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga ik opschrijventhx
En ik ga slapen denk ik. Ik ben wel een beetje uitgeput eigenlijk![]()
Doei
Heb je morgen wel weer wat te doenquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dan raakt mn systeem in de war!!!
Vooral doorgaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het geeft alleszins extra moed voor als we van Ninove naar Dadizele willen fietsen![]()
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 7 juni 2006 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je morgen wel weer wat te doen
laat me niet zo schrikkenquote:
massage nodig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat me niet zo schrikken
ik zit al helemaal in de stress!
en mn tiet doet al uren zeer
klote tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |