Je postgemiddelde, wat doe jequote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Zo, ben weer even terug. Ga over 1,5 uur weg tot vanavond half 11 ofzo
Oooh, dat is niet zo erg hoor, voor een dag. En ik vind het leuker om ergens naartoe te gaan eigeniljkquote:
En dan is het bij mij nog per ongelukquote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het bij mij nog per ongeluk
zo zo.. lange periode van afwezgiheid dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Ja, dus ik zal vandaag niet hoog eindigen maar dat is ook niet erg hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo zo.. lange periode van afwezgiheid dus
heb ik ook.. 10 euro of zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
ps, ik heb Cash
mooi zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is niet zo erg hoor, voor een dag. En ik vind het leuker om ergens naartoe te gaan eigeniljk
ik kakte gisterenavond ook in.. vanavond ben ik er wellicht ook even niet ... dramatisch allemaalquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus ik zal vandaag niet hoog eindigen maar dat is ook niet erg hoor![]()
Er is meer zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kakte gisterenavond ook in.. vanavond ben ik er wellicht ook even niet ... dramatisch allemaal
Patquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
ps, ik heb Cash
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:04 schreef Stuart het volgende:
Roept zij die hier het hele jaar door dagelijks actief post op het forumquote:
Ja, en... wat is je puntquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roept zij die hier het hele jaar door dagelijks actief post op het forum![]()
Dat ik de opmerking 'een leven' dan wel grappig vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |