Je moet alleen wel de hele 4 uur aanwezig zijn aangezien je ook voor andere groepen dingen moet doen.quote:
Elke dag weer eentjequote:
Waar hebben we die eer aan te danken, niks op tvquote:
Is misschien ook wel lekker, zit je niet 3 uur niets te doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet alleen wel de hele 4 uur aanwezig zijn aangezien je ook voor andere groepen dingen moet doen.Ik ben kennelijk goed in sound mixing aangezien ik daar 2 keer voor gevraagd ben.
Pff wat is dat nu weer, een kusje is toch geen tongzoenen of wat dan ook.quote:
Toch nog even?quote:
kruip liever mijn bed in,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:30 schreef Norwegian_Nils het volgende:
lekker loungen
geen tongzoenen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff wat is dat nu weer, een kusje is toch geen tongzoenen of wat dan ook.![]()
jak . es wat denk je wel niet van me.
Ik vind zoenen veel leuker als kussen... Als ik het enigszins kan vermijden kus ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pff wat is dat nu weer, een kusje is toch geen tongzoenen of wat dan ook.![]()
jak . es wat denk je wel niet van me.
Daar heb ik niet naar gekeken nog. Ik ben morgen niet veel onlinequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar hebben we die eer aan te danken, niks op tv.
Dat is best vroegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
kruip liever mijn bed in,![]()
Nog beter , ga ik zo doen.![]()
Truste dan,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken nog. Ik ben morgen niet veel online![]()
Ik ga ergens eten bij iemand dus ben er later pasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Werken en ik geloof dat mijn moeder komt, beetje (erg) onbeleefd om dan (lang) achter de pc te kruipen...
Kussen is dat laffe half lucht / half wang gedoe, da's niksquote:
Er gaat voor je gekookt wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ergens eten bij iemand dus ben er later pas![]()
Ja oke, maar .... ooo laat maar.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind zoenen veel leuker als kussen... Als ik het enigszins kan vermijden kus ik niet.
Ja, gewoon goedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Er gaat voor je gekookt worden. Luxe hoor
.
lippen op lippen met gesloten kaken is ook niksquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Kussen is dat laffe half lucht / half wang gedoe, da's niks.
Beterschapquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk. Daar doe ik zeker aan meequote:
Oooh, dat is wel flink balen. Hopenlijk knap je snel op danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele dag in bed, ben ziek.
* marc neemt bestellingen op en geeft een rondjequote:
Dank Uquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc neemt bestellingen op en geeft een rondje
Mwah, hangt ervan af....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lippen op lippen met gesloten kaken is ook niks
Nou ja, verder dan dat ben ik tot anderhalf jaar geleden nooit geweest iddquote:
Dan ben ik er nog wel. Doeiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ik ben weg, tot over 4 uur.
Oh nee, dan slapen jullie al.
phat chancequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Zoentjes zonder dat meteen gecontroleerd wordt of je je amandelen nog hebt zijn ook lekker hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, verder dan dat ben ik tot anderhalf jaar geleden nooit geweest iddMaar dan nog... dat deed ik met Yvonne ook
Sterke Baco aubquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc neemt bestellingen op en geeft een rondje
Have funquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:48 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ging jouw examen vanochtend?quote:
Verhouding 2 op 1 goedquote:
Toch welquote:
quote:
Goh, wat vreemdquote:
quote:
Wat is vreemdquote:
ja maar wel met open mond toch? zachtjes een beetje tongen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoentjes zonder dat meteen gecontroleerd wordt of je je amandelen nog hebt zijn ook lekker hoor.
Je kan het maar lekker vindenquote:
Vond ik zelfs niet leuk toen ik een puber wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kokhalstriggers zijn zwaar over de lijn idd
dan krijg jij wat meer colaquote:
Jammer inderdaad als je hoopt dat ik snel weer zak jaquote:
Natuurlijk niet met van die stijve tuitlippen, maar die tong is niet nodig om het sexy te maken hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar wel met open mond toch? zachtjes een beetje tongen?
kokhalstriggers zijn zwaar over de lijn idd
quote:
Veel meer colaquote:
Jij 1 op 4?quote:
1 op 6 denk ikquote:
Mag ookquote:
ehm.. ik hebhet hier nog steeds over lippen als in MONDquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet met van die stijve tuitlippen, maar die tong is niet nodig om het sexy te maken hoor.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm.. ik hebhet hier nog steeds over lippen als in MOND
Nou ja, dan zijn we het misschien niet eensquote:
Welterusten meisquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
Ik ga mijn bed gaan opzoeken
Ale, eerst nog iets etenen dan slapen
![]()
Doei
Welterusten lieverdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
![]()
Doei
Trustequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
![]()
Doei
Zo'n 'lippenkwartetje' is net zo flauw als je het zelf maaktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn we het misschien niet eens
Dat kan ook
Maar een beetje lekker tongen vind ik wel stukken beter dan zo'n flauw lippenkwartetje, wat in principe zonder vloeibaarheden kan, en dus zal, plaatsvinden.
Smakelijk en welterusten Leoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:17 schreef leonieke het volgende:
![]()
Doei
ja, het kan wel leuk zijn op zich, maar je wil zo snel MEERquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo'n 'lippenkwartetje' is net zo flauw als je het zelf maakt.
Met meer is ook niets misquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, het kan wel leuk zijn op zich, maar je wil zo snel MEER![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
Mijn nieuwe wekker heeft overigens nog niet één keer gedaan waarvoor ik 'm heb gekocht, als 'ie het morgen weer niet doet flikker ik 'm uit het raam.
Geen grapje, ik doe het echtquote:
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
Mijn nieuwe wekker heeft overigens nog niet één keer gedaan waarvoor ik 'm heb gekocht, als 'ie het morgen weer niet doet flikker ik 'm uit het raam.
Filmpjequote:
Ik begin een anger-management probleem te ontwikkelenquote:
dan moeten er zeker foto's/filmpjes bijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Filmpje. Ik ben al blij dat ik een foto kan maken
.
En ik bedenk me net dat ik gelukkig geen hor heb, en dat het ding dus eventueel niet terug in mijn gezicht kan stuiteren(wat overigens een typische Es actie zou zijn
).
Er zitten knopjes aan die jij nog niet snapt zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
Oeh, jjj durftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zitten knopjes aan die jij nog niet snapt zeker
Ik heb geen horquote:
D'r zitten idd teveel knopjes opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zitten knopjes aan die jij nog niet snapt zeker
Ik heb niks met knopjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, jjj durft
Vrouwen en knopjes..
ES en knopjes..![]()
![]()
Altijd rot die knopjes hoor, gewoon 1 voor 1 uitproberenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd rot die knopjes hoor, gewoon 1 voor 1 uitproberen
Tralalaquote:
Ik heb koude handen én koude voeten, en dat laatste is erger, want daardoor moet ik steeds naar de wcquote:
Jij mag gooien hoorquote:
Jaquote:
Hoe krijg je dat gedaan dan? Het is toch niet koud?quote:
Die heb je al eens gesteldquote:
Tralala danquote:
Nou, warm is het ook bepaald niet hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat gedaan dan? Het is toch niet koud?
Nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, warm is het ook bepaald niet hoor.
sja, zonder nieke erbij heb ik maar weinig inspiratie als het gaat om vaginale experimentenquote:
De ene keer dat ik bewust voor een kwartet ga, ram jij er gewoon tussendoor, da's geen manier van doen, toevalligquote:
Vaginale experimenten, da's een term die voor een acute droogloper zorgtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sja, zonder nieke erbij heb ik maar weinig inspiratie als het gaat om vaginale experimenten
Ik weet het ook niet. Misschien ga ik wel doodquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat gedaan dan? Het is toch niet koud?
Wil niet vervelend doen, maar dat ga je iig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien ga ik wel dood![]()
Jammerdepammerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Vaginale experimenten, da's een term die voor een acute droogloper zorgt.
We wachten het rustig afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil niet vervelend doen, maar dat ga je iig.
Alleen of het vandaag is betwijfel ik ten zeerste....
Vast welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Misschien ga ik wel dood![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerdepammer
het KAN goed gaan hoor
Das wel een heel berustende houdingquote:
Of zijn wantjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een heel berustende houding
Je zou ook je handschoenen kunnen gaan zoeken
ehmm JIJ begint over drooglopersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet in dergelijke termen over praat en het gewoon doet
.
JIJ was eerder met je 'vaginale experimenten', had je die niet genoemd, dan was ik ook niet over drooglopers begonnenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef Stuart het volgende:
Oooh, Marc, de 666 kan al niet meer vandaag voor mij![]()
Je zit er al overheenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:54 schreef Stuart het volgende:
Oooh, Marc, de 666 kan al niet meer vandaag voor mij![]()
Hij was ook wel heel moeilijkquote:
Ach, ik post alleen deze maand. Dan maar gelijk flink ookquote:
Waarom alleen deze maand?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik post alleen deze maand. Dan maar gelijk flink ook![]()
![]()
Daarna heb ik wel weer wat anders te doen. Misschien dat ik nog eens af en toe kom kijken hoorquote:
Trustequote:
Dus het is of 500+ posts per dag of nietsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarna heb ik wel weer wat anders te doen. Misschien dat ik nog eens af en toe kom kijken hoor![]()
Ja, dat klopt wel zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het is of 500+ posts per dag of niets
quote:
quote:
Thanks allemaal, jullie ook allemaal fijne dromen straksquote:
Rare keus hoorquote:
Ja, maar dat past ook misschien wel het beste bij mij qua omschrijvingquote:
Dat moet je dan wel vasthouden iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat past ook misschien wel het beste bij mij qua omschrijving![]()
Hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer
Hoiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer
Hoi liefiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:13 schreef liefie_ het volgende:
was ik weer
Wil zeker de komende maand van 7 tot 4 werkenquote:
Wel lekker op tijd tijd, dat is dan wel weer relaxedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil zeker de komende maand van 7 tot 4 werken
Zeker dat om 4 uur klaar, zo lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd tijd, dat is dan wel weer relaxed![]()
![]()
lekker schoon maken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
ze komt om 11 uur dus ik wil er om half 11 zijn (nieuwe kamer)
Alvast wat opruimen hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
ja iddquote:
Lekker aan de slagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
Verrassend hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja idd
anders krijg ik gezeur dat t niet opgeruimd is
Ja, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom valt het nou stil?
GMTAquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
wat stillig hier
Dan kap ik er ook mee voor vandaagquote:
Welterusten en tot morgen ergens want dan ben ik er niet zoveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kap ik er ook mee voor vandaag
Tot morgen
Ik ben er ook nog hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow ja laat me maar alleen
serieus???quote:
Ja, de zomer komt nu echt naar ons toequote:
Het wordt daarna alleen nog maar mooier denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
joh hij wacht al zo lang kan ie niet nog een weekje wachten?
hij blijft gewoon wat langerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
joh hij wacht al zo lang kan ie niet nog een weekje wachten?
Dan moet je heel vroeg beginnen elke dagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik moet echt echt verhuizen en zo
en als de zon schijnt ga ik in de zon liggen en zo
hmz, dan krijg jij wel wat regenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik moet echt echt verhuizen en zo
en als de zon schijnt ga ik in de zon liggen en zo
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizenquote:
het is 3 stratenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizen![]()
grauw weer danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizen![]()
Okay, dan mag het bij jou keihard regenen wat mij betreftquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is 3 straten
en mama komt met de auto
het gaat ook meer om t inpakken hier
Regen kán inderdaad best leuk zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:07 schreef liefie_ het volgende:
ik hou ook wel van regen
mn mood is regen
binnen met een kop soep en een deken
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:07 schreef darmit het volgende:
[..]
Zoen jij dan nog in je eigen realtie of zoek je het nog steeds ergens anders?![]()
en ja ik weet ervan , maar weet jouw vrouw het ook?Hint is Venlo vorig jaar
Welterusten Marcquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
T is morgen, ik ga nu echt naar bed
Truste
Truste en tot morgen ergensquote:
quote:Zoekresultaten
Barcode : 3S*****************
Postcode : ******
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-06-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
De zending is bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd door TPG Post en opgenomen in het verzendproces.
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik wordt toch een stukje vrolijker maar echt 100% ben ik dat niet.
Ongelovelijk echt walgelijk van TGP post
[..]
[..]
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!
Dwaas inderdaad dat het zolang moet duren. Aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent en krijg je het vermoedelijk morgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik wordt toch een stukje vrolijker maar echt 100% ben ik dat niet.
Ongelovelijk echt walgelijk van TGP post
[..]
[..]
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!
Ik stel me echt niet aan hoor, ik vind het gewoon een hele slechte zaak dat ik zowat 2 weken op mijn lens moet wachten terwijl de anderen em binnen 2 dagen al hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
het leed in de wereld
godsamme zeg stel je niet zo aan
Idd gelukkig wel zeg en dat is maar goed ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dwaas inderdaad dat het zolang moet duren. Aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent en krijg je het vermoedelijk morgen![]()
walgelijk idd hoe je achtergesteld word met je luxe probleemquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik stel me echt niet aan hoor, ik vind het gewoon een hele slechte zaak dat ik zowat 2 weken op mijn lens moet wachten terwijl de anderen em binnen 2 dagen al hebben![]()
[..]
Idd gelukkig wel zeg en dat is maar goed ookhet wordt prachtig weer dus ik ben morgen middag direct op pad MITS ze em even naar de overburen brengen en niet naar het postkantoor
anders kan ik als nog tot vrijdag gaan wachten.
Welterusten manquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ja whatever ik weet nu waar ik aan toe ben![]()
ik ga mijn bed opzoeken
![]()
Ooh okequote:Op woensdag 7 juni 2006 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, geen boem, ze hebben alleen de mensen opnieuw ge-evacueerd..
Mooi zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdattie bijna boem lijkt te doen, ik hoop alleen dat het nog een paar weken duurt.
hmmjahquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
ik wacht met spanning af
nu is ikke echt weg
Goed goed, vandaag studio productie gedaan, was de laatste opdracht. Van 8-12 in de studio.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe ist daar Jag ?
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier ook goed, nog 18 dagen werken en dan is het genoeg geweest hier.
Best lekker nu al vakantie tot septemberdoe je goed.
Voor hen begint de vakantie dan ook later.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, da's vervelend, zo midden in je vakantie
iets ruimer half uurquote:
3 minuten te laatquote:
En hielp dat wel voor de doorstroming ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets ruimer half uurik moest wachten voor groen omdat er politie het verkeer stond te regelen
ja, er stond geen file, maar 't kan ook gewoon zijn dat er vrijwel geen auto's op de weg waren vergeleken met gisterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hielp dat wel voor de doorstroming ?
Smorgensquote:
Is ook een mogelijkheid jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, er stond geen file, maar 't kan ook gewoon zijn dat er vrijwel geen auto's op de weg waren vergeleken met gisteren
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste tentamen gehaald
Nu alleen nog 8 opdrachten maken, stage lopen en afstuderen
Goed gedaan jongen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
getelefo gefotogra gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
vast wel.. maar gewoon van de ijsthee afblijven hequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is nog vroeg
al vraag ik me af of ik me vandaag nog fitter ga voelen
gewoon water dan maar?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast wel.. maar gewoon van de ijsthee afblijven he
Juist meer ijsthee natuurlijkquote:
Ik heb hier net gehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok
dan moet ik straks ff naar de winkel
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, daar heb ik natuurlijk helemaal niets aan
Jij zei zinnigsquote:
Nou dat viel toch wel mee, ik probeerde alleen wat gesprekstof aan te dragenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:50 schreef Maisnon het volgende:
-spam-
quote:
Hoiquote:
* qu63 liefie_ zachtjes het bed uit rolt*quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:10 schreef liefie_ het volgende:
wie schupt me mn bed uit
ik heb geen ziiihiiiin
*zet vers en lekker ontbijt zo neer dat lieffie haar bed wel uit moetquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:10 schreef liefie_ het volgende:
wie schupt me mn bed uit
ik heb geen ziiihiiiin
We zien hetquote:
ik onbijt nooitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*zet vers en lekker ontbijt zo neer dat lieffie haar bed wel uit moet
*haalt het maar weer weg danquote:
als je er nu niet uitkomt, sla ik je met mijn erectie eruitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:10 schreef liefie_ het volgende:
wie schupt me mn bed uit
ik heb geen ziiihiiiin
ben er al uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je er nu niet uitkomt, sla ik je met mijn erectie eruit
Ging jij niet nu al in je nieuwe kamer zijn?quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging jij niet nu al in je nieuwe kamer zijn?
whehe... en straks wordt het nog mooi weer ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb beslote dat ik wel wacht tot mama belt of zo
ikheb totaaaal geen zin
mama gaat om half 1 weer wegquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... en straks wordt het nog mooi weer ook
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Enge ouwe mannetjesquote:
ow wat juk!!quote:
Blijkbaarquote:
lekker kruikje erbij, boekje lezenquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qukruip zo mijn bedje weer in denk ik.
Schiet nog niet op hequote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n zwijmel romannetjeMaar dan moet ik er eerst een kopen.
![]()
ik wil niet meer naar buiten.
Natuurlijk gaat het overquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
Och het gaat wel weer over.![]()
Laat dat je maar weg, hele lijf doet pijn, keelpijn enz...quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het over
Heb je een griepje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |