Ooh okequote:Op woensdag 7 juni 2006 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, geen boem, ze hebben alleen de mensen opnieuw ge-evacueerd..
Mooi zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
omdattie bijna boem lijkt te doen, ik hoop alleen dat het nog een paar weken duurt.
hmmjahquote:Op woensdag 7 juni 2006 07:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
ik wacht met spanning af
nu is ikke echt weg
Goed goed, vandaag studio productie gedaan, was de laatste opdracht. Van 8-12 in de studio.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:18 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe ist daar Jag ?
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier ook goed, nog 18 dagen werken en dan is het genoeg geweest hier.
Best lekker nu al vakantie tot septemberdoe je goed.
Voor hen begint de vakantie dan ook later.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, da's vervelend, zo midden in je vakantie
iets ruimer half uurquote:
3 minuten te laatquote:
En hielp dat wel voor de doorstroming ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets ruimer half uurik moest wachten voor groen omdat er politie het verkeer stond te regelen
ja, er stond geen file, maar 't kan ook gewoon zijn dat er vrijwel geen auto's op de weg waren vergeleken met gisterenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hielp dat wel voor de doorstroming ?
Smorgensquote:
Is ook een mogelijkheid jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, er stond geen file, maar 't kan ook gewoon zijn dat er vrijwel geen auto's op de weg waren vergeleken met gisteren
gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn laatste tentamen gehaald
Nu alleen nog 8 opdrachten maken, stage lopen en afstuderen
Goed gedaan jongen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
getelefo gefotogra gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |