Wil zeker de komende maand van 7 tot 4 werkenquote:
Wel lekker op tijd tijd, dat is dan wel weer relaxedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil zeker de komende maand van 7 tot 4 werken
Zeker dat om 4 uur klaar, zo lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel lekker op tijd tijd, dat is dan wel weer relaxed![]()
![]()
lekker schoon maken!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
ze komt om 11 uur dus ik wil er om half 11 zijn (nieuwe kamer)
Alvast wat opruimen hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
ja iddquote:
Lekker aan de slagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ik ga morgen poetsen
met mama
Verrassend hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja idd
anders krijg ik gezeur dat t niet opgeruimd is
Ja, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom valt het nou stil?
GMTAquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:41 schreef liefie_ het volgende:
wat stillig hier
Dan kap ik er ook mee voor vandaagquote:
Welterusten en tot morgen ergens want dan ben ik er niet zoveelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kap ik er ook mee voor vandaag
Tot morgen
Ik ben er ook nog hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:44 schreef liefie_ het volgende:
ow ja laat me maar alleen
serieus???quote:
Ja, de zomer komt nu echt naar ons toequote:
Het wordt daarna alleen nog maar mooier denk ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
joh hij wacht al zo lang kan ie niet nog een weekje wachten?
hij blijft gewoon wat langerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
joh hij wacht al zo lang kan ie niet nog een weekje wachten?
Dan moet je heel vroeg beginnen elke dagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik moet echt echt verhuizen en zo
en als de zon schijnt ga ik in de zon liggen en zo
hmz, dan krijg jij wel wat regenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:54 schreef liefie_ het volgende:
ja maar ik moet echt echt verhuizen en zo
en als de zon schijnt ga ik in de zon liggen en zo
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizenquote:
het is 3 stratenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizen![]()
grauw weer danquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk, al je spullen door de regen moeten verhuizen![]()
Okay, dan mag het bij jou keihard regenen wat mij betreftquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is 3 straten
en mama komt met de auto
het gaat ook meer om t inpakken hier
Regen kán inderdaad best leuk zijnquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:07 schreef liefie_ het volgende:
ik hou ook wel van regen
mn mood is regen
binnen met een kop soep en een deken
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:07 schreef darmit het volgende:
[..]
Zoen jij dan nog in je eigen realtie of zoek je het nog steeds ergens anders?![]()
en ja ik weet ervan , maar weet jouw vrouw het ook?Hint is Venlo vorig jaar
Welterusten Marcquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
T is morgen, ik ga nu echt naar bed
Truste
Truste en tot morgen ergensquote:
quote:Zoekresultaten
Barcode : 3S*****************
Postcode : ******
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 06-06-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post
De zending is bij TPG Post aangeboden, en is geaccepteerd door TPG Post en opgenomen in het verzendproces.
iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik wordt toch een stukje vrolijker maar echt 100% ben ik dat niet.
Ongelovelijk echt walgelijk van TGP post
[..]
[..]
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!
Dwaas inderdaad dat het zolang moet duren. Aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent en krijg je het vermoedelijk morgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik wordt toch een stukje vrolijker maar echt 100% ben ik dat niet.
Ongelovelijk echt walgelijk van TGP post
[..]
[..]
Kortom, morgen zou die wel binnen moeten komen, anders wordt het overmorgen, maar ik vind het echt walgelijk dat het echt zo lang moet duren!
Ik stel me echt niet aan hoor, ik vind het gewoon een hele slechte zaak dat ik zowat 2 weken op mijn lens moet wachten terwijl de anderen em binnen 2 dagen al hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
het leed in de wereld
godsamme zeg stel je niet zo aan
Idd gelukkig wel zeg en dat is maar goed ookquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dwaas inderdaad dat het zolang moet duren. Aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent en krijg je het vermoedelijk morgen![]()
walgelijk idd hoe je achtergesteld word met je luxe probleemquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik stel me echt niet aan hoor, ik vind het gewoon een hele slechte zaak dat ik zowat 2 weken op mijn lens moet wachten terwijl de anderen em binnen 2 dagen al hebben![]()
[..]
Idd gelukkig wel zeg en dat is maar goed ookhet wordt prachtig weer dus ik ben morgen middag direct op pad MITS ze em even naar de overburen brengen en niet naar het postkantoor
anders kan ik als nog tot vrijdag gaan wachten.
Welterusten manquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ja whatever ik weet nu waar ik aan toe ben![]()
ik ga mijn bed opzoeken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |