Hij beweegt gewoon te snel voor het menselijk oog om dit te bevatten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... in de latere films doet ie niet eens de vechtscenes, en brengen ze alleen anonieme handen en benen in beeld, die zogenaamd van hem zouden zijn..
Famous last words van een aanstaand slachtofferquote:My guy in D.C. tells me that we are not dealing with a student here, we're dealing with the Professor. Any time the military has an operation that can't fail, they call this guy in to train the troops, OK? He's the kind of guy that would drink a gallon of gasoline so he could piss in your campfire! You could drop this guy off at the Arctic Circle wearing a pair of bikini underwear, without his toothbrush, and tomorrow afternoon he's going to show up at your pool side with a million dollar smile and fist full of pesos. This guy's a professional, you got me? If he reaches this rig, we're all gonna be nothing but a big goddamned hole right in the middle of Alaska. So let's go find him and kill him and get rid of the son of a bitch!
Ehh, jij hier?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:53 schreef zovty het volgende:
Eensch.
Dat was welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik kon helaas geen screencap vinden uit de scene waarin Steven 3 man vermoord met een creditcard.
Da's toch uit die film met dat olieplatform in Alaska?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Famous last words van een aanstaand slachtoffer![]()
Wat een toeval man ik hou ook van kak !!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Jack bauer pwnt hem!!!!!!!!
Toevalligquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:23 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Wat een toeval man ik hou ook van kak !!![]()
Jack Bauer is een mietje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Jack bauer pwnt hem!!!!!!!!
Wederom een prachtige avatar.quote:
Zelfs in een jurk schopt hij Aziatische konten, bedoel je.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:44 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje homo natuurlijk zo'n jurk.
Exact, Seagal is een briliant zanger.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef Pool het volgende:
Tss, de TS vergeet gewoon de muzikale successen van deze held.
Songs of the Crystal Cave was al een toppertje en zijn nieuwe CD is net uit!![]()
Geniaal!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:39 schreef sjamp0o het volgende:
wat n pauper
quote:
beetje respect voor de panda jahquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hij is ookliev voor dieren
zoals voor deze kut-Panda.
Die panda heeft een verdomd grote en lelijke steenpuist aan zijn kontquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Chuck Norris is zó vorig jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Chuck geeft Steven wat extra entilatiegaten
[afbeelding]
nee sorryquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
Chuck geeft Steven wat extra entilatiegaten
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
Michael Scofield pwnt hem!
HIJ GEEFT EEN CONCERT??!!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:06 schreef Nosh het volgende:
http://www.boerderij.org/index.cfm/4,507,eve10000976,html
Potentiele meet-mogelijkheid!!!1
ah nog een liefhebber, ik ben ook zekerts van de partyquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef poon het volgende:
[..]
ah nog een liefhebber, ik ben ook zekerts van de party
"the anticipation of death is far more worse then death itself"
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad chuck ftw!!1111!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
Mikeymo toch?
Ik had gehoopt dat we deze lijst voor één keer niet in een dergelijk topic zouden tegenkomen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:33 schreef pc-fr34k het volgende:
-Chuk Norris feitjes-
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:50 schreef crackhead het volgende:
Steven!
Mijn held! Ik heb On Deadly Ground al 12x gezien deze maand maar hij blijft geniaal!
ik zit er serieus over na te denken om te gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef MidnightRambler het volgende:
Hij heeft ook een bluesband. Komt hier binnekort.
Waar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef MidnightRambler het volgende:
Hij heeft ook een bluesband. Komt hier binnekort.
Omdat je een slome seagal-fan bent!!!!111!!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:01 schreef Burbo het volgende:
Waarom heb ik dit topic nooit eerder gezien.
Foei !quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:44 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje homo natuurlijk zo'n jurk.
Echt niet, 2 weken geleden was er een film van hem op tv (veronica, uit ergens 2002) en daarin heb ik hem eigenlijk voor het eerst FlightKicks zien maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... in de latere films doet ie niet eens de vechtscenes, en brengen ze alleen anonieme handen en benen in beeld, die zogenaamd van hem zouden zijn..
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef I_will_be_heard het volgende:
Samen met Lorenzo Lamas de beste acteur!
Zo'n gaaf programma was dat. Heb alle herhalingen al minimaal 3 keer gezien, maar het blijft de moeite waard.quote:
Macgyver ownt hem zwaarquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Zo'n gaaf programma was dat. Heb alle herhalingen al minimaal 3 keer gezien, maar het blijft de moeite waard.
[afbeelding]
Jouw bijnanaamgenoot vreet ze na een paar rolletjes snoep allemaal op: Cornholio!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef Koenholio het volgende:
Zij schopt iedereen hier de aardkloot af!
Kijk dat vuur in haar ogen!IENIEMIENIE!
![]()
Je nickname spreekt boekdelen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef crackhead het volgende:
Steven Seagal had die wedstrijd in z'n eentje nog wel kunnen winnen.
Hinkelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |