Dat geldt voor wel meer onderdelen van pascalheister.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef dndiek het volgende:
Mateja-banner doet het niet
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de gemeentebokaal, voor de krant en om mijn eigen club te bekijken.
wel beetje neutrale verslaggeving graagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de gemeentebokaal, voor de krant en om mijn eigen club te bekijken.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:47 schreef VoreG het volgende:
Met een wuppie wuppie wuppie pakken wij dat wereldcuppie
ga je gewoon wat extra kratjes bier halen, dat is sowieso nooit een slecht ideequote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:51 schreef VoreG het volgende:
Ze hadden er vrijdag al mee moeten beginnen... Toen had ik eindelijk goed boodschappen gedaan en had ik 4 wuppies gehad
Ik kom nu al als een alcoholist over met al die kratten bierquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je gewoon wat extra kratjes bier halen, dat is sowieso nooit een slecht idee
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:56 schreef borisz het volgende:
leuk er komt een volgend seizoen keyzer en de boer advocaten alleen zonder Daphne![]()
ik heb altijd boelevard aanstaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij hebt ook Boulevard aanstaan
[GEZ] Albert Heijn WK Wuppies!
voor danphe zeker?quote:
Ik zag het bij het sportjournaal.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:57 schreef clauwheee het volgende:
Hehe. Oranje is om 6 over 6 geland volgens Tom. Goed getimed vandaag.
ze hebben zelfs Psychedelische Trancequote:
Vergeet de subwoofer niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:52 schreef appelsientje het volgende:
De buurjongen is ff zijn speakers aan het testen volgens mij
Wat een herrie zeg...
*schuift boxen tegen de muur*
Ze hebben een Third Movement Area dat is helemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hebben zelfs Psychedelische Trance
verstandig van ze om weer 's nachts te gaan, er zijn te weinig festivals 's nachtsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze hebben een Third Movement Area dat is helemaal
Gaat heel vet worden
Wat een mietje. Ik ging weken lang gewoon loos in de zomer ik heb destijds eens niet geslapen van 2 juni tot 10 september.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:14 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens wat slaap gaan inhalen denk ik![]()
Maar jij bent dan ook een heldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een mietje. Ik ging weken lang gewoon loos in de zomer ik heb destijds eens niet geslapen van 2 juni tot 10 september.
slaap, wat is dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:14 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens wat slaap gaan inhalen denk ik![]()
daarom haal je het nu ook in zeker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een mietje. Ik ging weken lang gewoon loos in de zomer ik heb destijds eens niet geslapen van 2 juni tot 10 september.
Live fast die youngquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom haal je het nu ook in zeker?
En nu slaap je 20 uur per dagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Suijk het volgende:
Overigens reed ik vandaag over de A1 en mijn kilometerteller ging op 66666. Daarna ook gewoon op 66667, maar dat is minder leuk om te vertellen op deze dag.
hahaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:55 schreef Suijk het volgende:
Godver wat heb ik zin in dat WK.
En wat was het druk vandaag. Overigens reed ik vandaag over de A1 en mijn kilometerteller ging op 66666. Daarna ook gewoon op 66667, maar dat is minder leuk om te vertellen op deze dag.
Een tussenweg nemen: Dus op bed gaan liggen en in je studieboeken gaan lezen ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Gollemrulez het volgende:
studeren of slapen....? moeilijke keuze...
Ik heb diezelfde keuze de komende dagenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Slapen en dan met een frisse kop studeren, gaat vlotter dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:10 schreef Gollemrulez het volgende:
dat denk ik ook, maar ik doe het nooitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Slapen en dan met een frisse kop studeren, gaat vlotter dan.
Nee, want de laatste poulewedstrijden worden tegelijkgespeeld per poule. Dus Ned-Arg is gelijk met S-M - Ivoorkustquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef VoreG het volgende:
Wordt elke wedstrijd van het WK live uitgezonden op de N OS?
Nee, dat lukt niet. De laatste wedstrijden in de poules worden tegelijk gespeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:29 schreef VoreG het volgende:
Wordt elke wedstrijd van het WK live uitgezonden op de N OS?
ik duik achter sientje aanquote:
Horen we morgen wel of het een succes was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Zal ik het dan maar gewoon ff doen... 't wordt dan wel een dolle boel...... slapen voor 12 uur poeh
Sport1 heeft ze welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet. De laatste wedstrijden in de poules worden tegelijk gespeeld.
Tof!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
RTL5 of RTL7 zendt ook de wedstrijd uit die NIET bij de NOS komt in de beslissende ronde.
De BBC heeft dan ook een reeks wedstrijden overigens.
Ik klaag niet.quote:
0.30.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt er nog een herhaling van Villa BVd vannacht?
Ik vroeg me al af wat er zo knelde, maar nou weet ik hetquote:
ze staan vast niet in de grindbak op de A2?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Hai.
Het is toch woensdag vandaag? Een gewone werkdag? Ja? Fijn. Dan zit ik niet mis. Maar al mijn collega's wel schijnbaarNiemand komt verder opdagen en niet ff bellen ofzo
tis vandaag moederdag Clau, dan mag iedereen een uurtje langer blijven liggen natuurlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Hai.
Het is toch woensdag vandaag? Een gewone werkdag? Ja? Fijn. Dan zit ik niet mis. Maar al mijn collega's wel schijnbaarNiemand komt verder opdagen en niet ff bellen ofzo
Dat ligt niet op de route voor zover ik weetquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze staan vast niet in de grindbak op de A2?
Volgens mij wel, al voel ik me alsof ik 30 uur heb geslapen ipv een slordige 7.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Hai.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis vandaag moederdag Clau, dan mag iedereen een uurtje langer blijven liggen natuurlijk
Kijk dat is nog eens nuttige informatie, volgende minimaal werken dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
RTL5 of RTL7 zendt ook de wedstrijd uit die NIET bij de NOS komt in de beslissende ronde.
ach ja, je kan niet alles onthouden natuurlijk !quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut, vandaag moederdag?Helemaal vergeten
![]()
vandaag om 11:00 u de eerste training van oranje in die Heimatquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:53 schreef dndiek het volgende:
Staan er nog belangrijke dingen op de agenda de komende dagen?
9 Juni schijnt er iets te zijn.. weet niet precies watquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:53 schreef dndiek het volgende:
Staan er nog belangrijke dingen op de agenda de komende dagen?
De zon schijnt danquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
9 Juni schijnt er iets te zijn.. weet niet precies wat
Oja das waar ookquote:
idd, zondag BBQ.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja das waar ookZondag lekker BBQ-en... gaat een goed weekend worden
quote:
quote:
quote:
je bent er net een jaar vanaf en dan meteen al een reuniequote:Op woensdag 7 juni 2006 10:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vanavond reunie van de basisschool.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:43 schreef ErikT het volgende:
met een voor Nederlanders oninteressante wedstrijd?
Duh we vergeten geen namenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:43 schreef ErikT het volgende:
HalloKennen jullie me nog? Ik moest aan de hand van dit topic: Welke bijdragen heb jij allemaal aan FOK! geleverd? aan jullie denken.
Komt er nog een WK meet? Ergens door de week ofzo, met een voor Nederlanders oninteressante wedstrijd?
Met Nederlanders bedoel ik Sterrenwijkers. Van die oranje mensen. Met zo'n toeter op hun hoofd. Vrouwen. Je weet wel, irritante mensen.quote:
5 jaar al hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent er net een jaar vanaf en dan meteen al een reunie
de meeste zullen wel veranderd zijn !
en dan lekker die verhalen over vroeger weer ophalen
Ik moest zeggen wat ik had toegevoegd. Ik vond dat Hools topic toen het beste wat ik hier ooit heb gedaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft dat topic er mee te maken Erik?.
Hij blijft leukquote:
Heb ik niet gezienquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij blijft leuk
gisteren ook hier langs gekomen
Ze vergeten foto drie waar ik keihard terug kom.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:37 schreef appelsientje het volgende:
Arme, arme Vaduz
Reiger eet konijn!
[afbeelding]
quote:Toen werd duidelijk dat er in Rusland en Oekraïne steeds meer mogelijk is, want ze deden me een uitstekende aanbieding. Die kon ik echt niet laten lopen. Zeker niet als 32-jarige voetballer die twee jaar niet heeft gevoetbald.'
'Eerlijk gezegd weet ik bijna niets van de club. Ik weet dat ze een slecht seizoen hebben gedraaid.
quote:,,Ik vind het brutaal, in de goede zin van het woord dan, dat de schrijver mijn gedachten denkt te weten. Er worden schakelingen gemaakt, conclusies getrokken. Alsof ik zo zou hebben gehandeld, erover zou hebben nagedacht om iets in plan te zetten. In negen van de tien gevallen doe ik maar wat. Dat is echt zo.’’
Je leeftquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze vergeten foto drie waar ik keihard terug kom.
Hai!
Dat is dan weer een beetje jammerquote:
Een uurtje Nederlandse les ben je wel aan toe ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:57 schreef borisz het volgende:
ik ga meer is naar een les toealleen nog een uurtje duits en NL te gaan
Nogmaals, koop een schoteltje voor minimaal Astra 1, 2 en Hotbird. Op de Astra 2 heb je heel Engeland, kun je alle WK wedstrijden volgen bij de BBC en ITV en bovendien hebben beide een interactive service, waarbij je op streams naar andere wedstrijden kunt schakelen als er meerderen tegelijkertijd zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
* verse aarbeien-milkshake besteldquote:
quote:
Het zou vrij snel weer genezen dat dan weer wel. Alleen het was schijnbaar nodig om te kijken of het gebroken was door er tegen aan te duwenquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, en nu VoreG?
Hehe ik ken dat jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zou vrij snel weer genezen dat dan weer wel. Alleen het was schijnbaar nodig om te kijken of het gebroken was door er tegen aan te duwen. "Ow het is inderdaad gebroken.."
Nou! Dan moet ie rechtgezet worden! Tel maar tot 3. Wat een lul die vent.
iedereen vind mijn tosti zo lekker dat ze daar stil van wordenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Bjoro het volgende:
een digitaal bosje zekerseen uur niets in Hools gepost
knap stukkie kookwerk inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:13 schreef borisz het volgende:
[..]
iedereen vind mijn tosti zo lekker dat ze daar stil van worden![]()
Clatronic UM 2927quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:14 schreef golfer het volgende:
Middag!
Auw, voreG.
Wat voor blender heb je gekocht, BS?
ik was drukquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Bjoro het volgende:
een digitaal bosje zekerseen uur niets in Hools gepost
quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een teen is er ook zo in verdwenen hoor![]()
Een schop tegen je knie kan je krijgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een teen is er ook zo in verdwenen hoor![]()
Net even door de stad gewandeld...quote:
Was een mooie uitzending.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Jack van Gelder kijken.
Ik las er al over. Dat Argentijnse ventje herinner ik me nogquote:
Dat item met Miguel was inderdaad een briljantje.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Ik las er al over. Dat Argentijnse ventje herinner ik me nog
voorem is wel een beetje traag jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Forum heel de middag al een beetje traag?
Het VBL-columnhoekje deel 9: Met genoeg stof tot schrijven
Rondje op kosten van Stijntje Schaars.
Vier leuke platen gekocht net.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef borisz het volgende:
sparta heeft financiele problemen door Niels Kokmijer Rachid Boezan
dat klopt jaquote:
Ed Harcourt - The Beautiful Lie ( www.edharcourt.com )quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
[..]
voorem is wel een beetje traag ja
welke platen heb je gekocht?
Alleen voorwaardelijke celstraf inderdaad. Sparta kan evt wel het bedrag verhalen op Rachid.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:26 schreef borisz het volgende:
[..]
dat klopt ja
maar heeft die gozer nou nog wat gehad in hoger beroep, of alleen maar een voorwaardelijke celstraf
Maar ik ben net niet meer van de platen generatie...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Geen barbaar, maar jammer is het wel appelsientje.
Het zijn cd's.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik ben net niet meer van de platen generatie...
Dan ben ik ook een barbaresquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:36 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal wel weer een barbaar zijn als ik vertel dat ik nog nooit van die platen gehoord heb
Ik heb het in de koeling gezet voor straks als je weer thuis bent.quote:
*even een klein ommetje maaktquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het in de koeling gezet voor straks als je weer thuis bent.
Lopen we samen rond in een berenvelquote:
ja prima joh, begin weer wat in oude doen te rakenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ha Heister! Alles lekker kerel?
En nog 1 uur en 41 minuten voor de Duitsers de 1-0 maken in de 89e minuut zekerquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Nog precies twee dagen tot de eerste bal rolt op het WK.
Ik ben er al bezig. Ik vermaak me primaquote:
en dat terwijl Liechtenstein op SBS isquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ingeschakeld op Frankrijk - China, eens kijken hoever de Fransen zijn.
Okequote:Op woensdag 7 juni 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die komen na het WK wel weer, even niet belangrijk.
Dus daarom kijk je naar Frankrijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nederland en Zwitserland gaan nu even voor.
Oke, ook geinteresseerd in de tegenstanders dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja precies, Frankrijk is een van de tegenstanders van de Zwitsers.
@Home is vandaag ontzettend traag...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:39 schreef Suijk het volgende:
Is Fok alleen bij mij traag of hebben jullie daar ook een beetje last van?
oei dat is inderdaad erg pijnlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer Suijk. Arme Djibril trouwens, WK kan hij denk ik vergeten door de opgelopen blessure vanavond.
2 en allebei op de doellijn ?quote:
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hooltjes
* Da_Sandman vertrekt morgenochtend naar Milaan.
Voor mensen die me in de gaten willen houden ofzo iets, we houden een weblog bij...
http://nieuwemedia.fhj25.nl/Groep25.php
fok is traagquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
@Home is vandaag ontzettend traag...
Op Nederland twe zegt ie in het Fries dat het grote Oranje er in de eerfste ronde uitvliegt. Dat mag ie denken maar shut up loser.quote:
jij kan fries? heb het niet gezien maar zal morgen wel ff kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op Nederland twe zegt ie in het Fries dat het grote Oranje er in de eerfste ronde uitvliegt. Dat mag ie denken maar shut up loser.
Er bestaat ook zoiets als ondertitelingquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:26 schreef MarkusRosenberg het volgende:
[..]
jij kan fries? heb het niet gezien maar zal morgen wel ff kijken
kan ook ja, maar goed ik kan ook wel fries verstaan hoor de NOS heeft wel vaker iets foutquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als ondertiteling
Er wordt nu niets meer aangepast aan de vragen he?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Da_Sand, heb je betaald voor de pool?
Ik nietquote:
namaak-supporterquote:
Nee. Maar Paul Lampard moet natuurlijk Frank Lampard zijn...quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er wordt nu niets meer aangepast aan de vragen he?
Fok!-supporterquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee. Maar Paul Lampard moet natuurlijk Frank Lampard zijn...
van mij wel, maar vraag het ff hier Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:42 schreef MarkusRosenberg het volgende:
[..]
mag ik een geel-blauwe kleur in de kleuren van Zweden![]()
Yep.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Radegast, heb je betaald voor de pool?
Zo is dat kerelquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:51 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat PSV volgend jaar weer kampioen wordt, het is zo'n mooie club!
Of we die quote weg willen halen? Wat denk jij nou.quote:
Welke quote?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:55 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat daar met een het een en ander voor moest enz..
Maar ABN doet dat automagisch
Kunnen jullie die quote wehgalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |