Je had die twee pagina's ook op een velletje kunnen printen door beide kanten te bedrukken. Misschien een idee voor de volgende verplaatser van de stok? (wel even het Word bestandje dan updaten met de gegevens van no1uknow)quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb van die 2 A4tjes alleen de 2e erin gedaan. IK kreeg ze er niet in samen.
Had dat even eerder gezegdquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Je had die twee pagina's ook op een velletje kunnen printen door beide kanten te bedrukken. Misschien een idee voor de volgende verplaatser van de stok? (wel even het Word bestandje dan updaten met de gegevens van no1uknow)
Euh, stap op de bonnefooi de trein inquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:
Ik denk elke keer; das dichtbij, die ga ik halen, ik heb alleen geen idee waar ik em dan weer moet neerleggen
Waar woon je danquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:
Ik denk elke keer; das dichtbij, die ga ik halen, ik heb alleen geen idee waar ik em dan weer moet neerleggen
Duhquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef no1uknow het volgende:
Toen ik vanmiddag trouwens weer langsreed lag 'ie er nog, dus een goed teken.
Nee maar ik bedoel, toen ik hem neerlegde en foto's nam enzo, kwamen er best wel een stukje verderop wat auto's voorbij, ik heb het zo onopvallend mogelijk gedaan, maar misschien was er een kans dat zon grapjas hem mee had genomen ofzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Duh
Wij hadden hier geen idee waar dat ding lag
Ik ga de wiki's bijwerken
Dan hadden ze moeten weten waar de sleutel lagquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel, toen ik hem neerlegde en foto's nam enzo, kwamen er best wel een stukje verderop wat auto's voorbij, ik heb het zo onopvallend mogelijk gedaan, maar misschien was er een kans dat zon grapjas hem mee had genomen ofzo.
Het viel niet op hoor, toen ik een beetje bij een bord stond te prutsenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten weten waar de sleutel lag
Je had de gezichten eens moeten zien van de mensen in de kroeg toen ik naar binnen liep met dat ding.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Repeat het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat iedereen naar me kijkt en dat ik gigantisch voor lul sta als ik ergens buiten de bebouwde kom mn auto in de berm zet en naast het plaatsnaambord ga zitten
Wat zouden al die voorbijgangers denken
Ach, bij mij stopte zelfs de marechaussee met de vraag wat ik aan het doen wasquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Repeat het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat iedereen naar me kijkt en dat ik gigantisch voor lul sta als ik ergens buiten de bebouwde kom mn auto in de berm zet en naast het plaatsnaambord ga zitten
Dat heb ik dus ook zo ervaren steedsquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:49 schreef Repeat het volgende:
Het was ook bedoeld om dubbelzijdig af te drukkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb van die 2 A4tjes alleen de 2e erin gedaan. IK kreeg ze er niet in samen.
In Roosendaal moest ik ook een stukje lopen langs de een oprit van een snelwegquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
Dat ophalen uit Peizermade, tha place waar je met je fiets niet normaal kan komen, of Appelscha, iedereen op het terrasje kijkt je aan
quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
Dat ophalen uit Peizermade, tha place waar je met je fiets niet normaal kan komen
Woont je opa daar? Dan woont 'ie daar mooiquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Trebweb het volgende:
Ik kijk ff of ik de auto kan meekrijgen, zo ja, dan haal ik m op, dit is zowat de oprit naar mijn opa zijn boot :-)
Nee hij woont in Zevenhuizen alleen heeft z'n boot aan de rotte liggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Woont je opa daar? Dan woont 'ie daar mooi![]()
![]()
![]()
.
Beterschapquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef MissHobje het volgende:
Tis dat mijn hond.. mega ziek is.. en dat ik niet weg kan.. anders had ik hem al.
wie heeft em?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef no1uknow het volgende:
Hij is weg!
Toen ik vanmiddag om ongeveer 12:15 langskwam, lag 'ie er niet meer, of ik ben wel heel erg scheef.
De stok op Schiermonnikoog en de sleutel in Lelystadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:33 schreef sanke_pizza het volgende:
Naar mijn weten is Lelystad de grootste gemeente qua oppervlakte, en Schiermonnikoog de kleinste gemeente qua inwoners. Dus ik vrees dat je de Fok!Stok hebt gemold als ie in allebei ligt....![]()
Zeewolde?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:18 schreef Geckoo het volgende:
Geen paniek, ik had 'm weer...
Hij is inmiddels ook weer geplaatst, de foto's komen echter pas later op de avond..
Even een kleine hint ter vervanging: Hij ligt in de gemeente met de grootste oppervlakte, maar het minst aantal inwoners.... (en hij is een filnk end verplaatst)
Dus een kleine plaats met 1 treinstation en een snelweg, weinig inwoners, grote gemeentequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:19 schreef Geckoo het volgende:
de sleutel en de stok zijn iets van 1,5 meter van elkaar verwijderd.
maar de foto's komen nog zit nu bij vrienden voetbal kijken.
extra tip. het heeft maar 1 station voor treinen maar er loopt een snelweg dwars door de plaats heen
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus een kleine plaats met 1 treinstation en een snelweg, weinig inwoners, grote gemeente
Minste aantal inwoners per gemeente: Schiermonnikoog (en daarna Rozendaal)
Grootste gemeente qua oppervlakte: Lelystad
komt niet echt overeen
scherpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometer
Grote uitgestrekte gemeente met weinig tot geen grote plaatsen dus. Dan ga ik aan Noord en Oost Nederland denken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometer
Schiphol ??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:09 schreef Geckoo het volgende:
[..]
scherp
er is trouwens in die plaats 24u per dag een BK open
lijkt mij ook ja..quote:
jups,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |