Nee hij woont in Zevenhuizen alleen heeft z'n boot aan de rotte liggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Woont je opa daar? Dan woont 'ie daar mooi![]()
![]()
![]()
.
Beterschapquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:01 schreef MissHobje het volgende:
Tis dat mijn hond.. mega ziek is.. en dat ik niet weg kan.. anders had ik hem al.
wie heeft em?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:35 schreef no1uknow het volgende:
Hij is weg!
Toen ik vanmiddag om ongeveer 12:15 langskwam, lag 'ie er niet meer, of ik ben wel heel erg scheef.
De stok op Schiermonnikoog en de sleutel in Lelystadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:33 schreef sanke_pizza het volgende:
Naar mijn weten is Lelystad de grootste gemeente qua oppervlakte, en Schiermonnikoog de kleinste gemeente qua inwoners. Dus ik vrees dat je de Fok!Stok hebt gemold als ie in allebei ligt....![]()
Zeewolde?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:18 schreef Geckoo het volgende:
Geen paniek, ik had 'm weer...
Hij is inmiddels ook weer geplaatst, de foto's komen echter pas later op de avond..
Even een kleine hint ter vervanging: Hij ligt in de gemeente met de grootste oppervlakte, maar het minst aantal inwoners.... (en hij is een filnk end verplaatst)
Dus een kleine plaats met 1 treinstation en een snelweg, weinig inwoners, grote gemeentequote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:19 schreef Geckoo het volgende:
de sleutel en de stok zijn iets van 1,5 meter van elkaar verwijderd.
maar de foto's komen nog zit nu bij vrienden voetbal kijken.
extra tip. het heeft maar 1 station voor treinen maar er loopt een snelweg dwars door de plaats heen
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dus een kleine plaats met 1 treinstation en een snelweg, weinig inwoners, grote gemeente
Minste aantal inwoners per gemeente: Schiermonnikoog (en daarna Rozendaal)
Grootste gemeente qua oppervlakte: Lelystad
komt niet echt overeen
scherpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometer
Grote uitgestrekte gemeente met weinig tot geen grote plaatsen dus. Dan ga ik aan Noord en Oost Nederland denken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk eerder aan het minste aantal inwoners per kilometer
Schiphol ??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:09 schreef Geckoo het volgende:
[..]
scherp
er is trouwens in die plaats 24u per dag een BK open
lijkt mij ook ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |