Nee dat maakt indruk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij kan ook op bezoek gaan bij je werkgever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:45 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Hij gaat ergens anders komen, en waar precies, daar zullen jullie langzaam aan achter komen..
vanavondquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:45 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Hij gaat ergens anders komen, en waar precies, daar zullen jullie langzaam aan achter komen..
lolquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.
538 mag dan een kutzender zijn maar die gasten zitten nu vast in hun broek te pissen van het lachen om een stelletje stokjosti's die hier helemaal uit hun dak gaan omdat hun dierbare stokje in 'vijandige' handen is.
Ipv te lachen om het feit dat een van de grootste landelijke radiozenders jullie spel opgepikt hebben...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Wie schiet even een FA aan om Bloody_Hell een 'stokjosti' tagje te geven?
Zal ik jouw eens aanschietenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Wie schiet even een FA aan om Bloody_Hell een 'stokjosti' tagje te geven?
ik ookquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:56 schreef kree het volgende:
Nou ligt die stok al ergens?
* kree wacht in spanning af... op alles wat komen gaat inc. knokploeg
Mag dat ook al buiten de baan?quote:
Alleen als hij meegaat naar Afghanistan en daar boze Afghaan met geweer speelt. En dan nog moet hij eerst "Een wapen afvuren of op het punt staan een wapen af te vuren, springstof -inclusief brandbommen- plaatsen tot ontploffing brengen of werpen of opzettelijk met een voertuig op een persoon inrijden terwijl er geen andere manier is om hem of haar te stoppen" of als hij "eigendommen of installaties die bewaakt worden probeerd te beschadigen of te stelen"quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mag dat ook al buiten de baan?
Kan het bestuur even lief aankijken of ik niet een keer op een stuk mag hout mag oefenen ipv die lamme kaartjes.![]()
Wij tot op heden alleen op karton maar jullie definitie voldoet ook wel, zie sowieso het nut van die stok niet in dus die kan ook wel "weg".quote:
zo langzamerhand wordt je zelf een stokjosti.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:45 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Begrijpen jullie nou echt het verhaal niet?
De Fok!stok op de radio, en MiddenInDeNachtRick wat meer naamsbekendheid..
'T stelt beide niet zo heel veel voor, maar een beetje variatie op z'n tijd...
De stok zal vanavond volgens de spelregels opnieuw geplaatst worden.
Dat ding word misschien wel ergens centraal geplaats, dus ik stel voor dat we de banden oppompen, het oliepeil nakijken en zorgen dat we dat kreng weer te pakken krijgenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wij tot op heden alleen op karton maar jullie definitie voldoet ook wel, zie sowieso het nut van die stok niet in dus die kan ook wel "weg".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |