quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:[..]
1. Alsof je mij weet te vinden..
2. Ik ben geen vuile leugenaar, aangezien ik tot nu toe alles ben nagekomen wat ik beloofd heb.
3. Misschien moet jij je grote scheur nu eens dichthouden. Naar mijn idee zijn er momenteel meer mensen die zich aan jou storen, dan aan mij.
1. Ik heb je al gevonden.
2. Dat ben je wel, dit zou een ludieke actie worden en dan is het dus duidelijk niet.
3. Misschien moet je dat zelf maar eens doen. Wie zich aan wie ergert boeit me niet, ik weet dat er genoeg mensen zijn die zich aan jou ergeren, lees het topic maar.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef hoevelaken_kaper het volgende:Recht om te klagen, inderdaad! Klagen staat vrij, mening uiten ook. Maar sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten?
Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...
Heb ik geslapen? Zijn de wetten in Nederland ineens veranderd?
Onze actie valt onder de noemer "geintje". Ook al ziet niet iedereen het zo. De acties die hij dreigt uit te voeren zijn geen geintjes meer.
Waar zie jij een persoonlijke bedreiging staan? Ik ben benieuwd.
Trouwens, JIJ vind dat jouw actie onder de noemer geintje valt, wij vonden dat het valt onder aggressieve marketing en een lullige manier om meer reclame te krijgen voor je pauperzender.
De actie die wij uit gaan voeren kun je al helemaal niets over zeggen, wat we gaan doen weet je pas als het al gebeurt is. En nogmaals, wij gaan niets tegen jou persoonlijk doen.
Actie een is al geslaagd trouwens, er zijn een hoop mensen pissig, danwel op mij danwel op radio 538. Dat ze pissig zijn op mij boeit me niet, dit is maar een virtueel persoon. Dat ze boos zijn op 538 boeit me wel, hoe meer pissige mensen hoe minder luisteraars.
Ik heb ook overleg gepleegd met een bevriende verslaggever en waarschijnlijk word de manier van handelen van 538 en hun "DJ's" ook in de krant eens uit de doeken gedaan. Een spel kapen voor een beetje reclame op de FP, die hier ook nog eens niets mee te maken heeft, is gewoon not done.