Ik wel hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:42 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me irl precies hetzelfde gedraag? Of dat ik irl ook meteen begin te flippen?
Zo goed als niemand gedraagt zich op internet, en al zeker op FoK! precies zoals hij zich irl ook gedraagt.
En het is wel stok v2. V2 van de stok die ik gemaakt hebt. Ligt er dus maar net aan hoe je telt.
toevoeging: dat was dus om te zorgen dat het echt onze krokettenbartje was hè.. maar dat mobiel, dat heb ik nog niet..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
precieszo had ik 't ook gedaan
![]()
Wat een machtig mooi medium is 't internet toch hè..
Tip: Tik de naam die je hebt verkregen via de whois van SIDN in op google tussen aanhalingstekens ("") en dan krijg je twee resultaten, het bovenste resultaat (hifi pagina) moet je hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
toevoeging: dat was dus om te zorgen dat het echt onze krokettenbartje was hè.. maar dat mobiel, dat heb ik nog niet..
*doorzoekt*
edit: whehe hij staat er bij.. hoe makkelijk wil je 't ons maken kroketvent![]()
jaja, die had ik al..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tip: Tik de naam die je hebt verkregen via de whois van SIDN in op google tussen aanhalingstekens ("") en dan krijg je twee resultaten, het bovenste resultaat (hifi pagina) moet je hebben.
ik had 't ff over z'n mobiel, maar die staat daar gewoon tussen jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Tip: Tik de naam die je hebt verkregen via de whois van SIDN in op google tussen aanhalingstekens ("") en dan krijg je twee resultaten, het bovenste resultaat (hifi pagina) moet je hebben.
1 woordquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:09 schreef Repeat het volgende:
Als hij dit nu meeleest (vast wel namelijk) zit ie straks echt te bibberen thuis, omdat ie altijd zei dat ze hem niet konden vinden
Count me in!quote:
erik jan..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:35 schreef Volvoman het volgende:
Wat een kloothomo die naast die ene zit, niet jeroen maar die andere.
Zit alleen mensen uit te schelden, eerder deze week ook al![]()
Nog niet, we gaan zeer binnenkort maar wanneer kunnen we nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:30 schreef Webcrowler het volgende:
En is de fok! "knokploeg" nou al langs geweest bij hoevenlaker_Kaper of bij 538?....
En stuur die nieuwe stok er nog maar niet uit..... stokkie komt vanzelf terug
was het leuk dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik begin het inmiddels wel zat te worden. Het is nu inmiddels vrijdag. Aankomende nacht is dat ding al een week weg. Zelfs de geduldigen worden ongeduldig. De lol is er nu wel af
Ach, ik doelde meer op de lol die hij er zelf aan beleefdequote:
ik zie ze niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:41 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sleutel zit met rode tape aan het bord aan de overkant vast:
[afbeelding]
morgen hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:12 schreef MissHobje het volgende:
Mooi ik gheb hem bjna
quote:Admins/mods aanwezig? Ja Bubblicious Immer . lol hoi kroket wat ist gaarne even een melding maken in dat fokstoktopic we weten al dat de stok terug is tof. ik word ervan verdacht dat ik die kaper gast ben de fik erin . maar ik ben niet mo d ben je geen lekker wijf ? en word constant op mn mobiel gebeld ik ben wel bezope Bubblicious ? dit is al de 2e nacht maar kijk gast Je bent gewoon genaaid. wij hebben echt geen invlode je hebt met de stok gefokt . invloed op wat fok doet jammer dan . weet je enne IK BEN DAT VERDOMME NIET GEWEEST Wel . lol luister We hebben bewijzen . dan had ik dat gewoon toegegeven die fokstok is heili voor fok we hebben vet veel krokette fuck de fokstok ja ik zou m straight in de vuurkorf in de tuin tiefen Eternal Tears Of Sorrow - Flight Of Icarus (04:13) wat nou met je bewijzen, ik ben die kaper gast niet en dan wasbenzine en dan W00F ok endan zovan Kom maarrrrrrrr je bent vergefe door mij enzo op t moment ik ken je niet gast Bubblicious: waarom zet je het er zelf niet neer? Bubblicious waarom heb je een wijven naam heb ik gedaan, maar het heeft weinig nut hey hehe tja heet je echt kroket? hoe wast ook weer ik hoorde iets over een domein die op je naam stond ofzo kroketten bartje ![]()
haha ja ofzo wtf is dat vor naam mamn lolol heeft er geen fuck mee te maken eg wel
* Noxious|GrifTV gaat uit zn bol op de tune van Red Dwarfdus in feite ben je gewoon een frituurfreak ik heb erikjan alleen maar op dat topic gewezen, en die heeft verdere actie ondernomen F4T4L_3RR0R: ik heb erikjan op dat topic gewezen, OMDAT dat ding gejat was... op het moment dat middenindenachtrick genoemd werd in dat topic, vond ik het een interessant iets om aan erikjan te laten weten ze wisten bij 538 namelijk van niets ok ga door die stok-kaper heeft pas later contact opgenomen met erik-jan ik quote die shit ik heb al geregeld dat erikjan maandag uitlegt dat ik er niets mee te maken heb als EJ zijn muil had gehouden, had geen ene fokker iets achter jou gezocht, sterker, dasn was er helemaal geen verband naar jou toe geregeld erik jan heeft jou gewoon genaaid maar daar heb ik in het weekend niets aan door je naam te noemen we zitten niet in de fokking mafia gast pick one 1 of 2 en de kaapactie aan jou te koppelen heeft hij jou genaaid of zit je erachter letterlijk gezegd op de radio dus ga ff zeiken bij EJ en niet hier of op fok ![]()
erikjan zegt wel vaker dingen die niet waar zijn leuk leuk..
quote:ik heb geregeld dat erikjan contact kon opnemen met die gasten opname? dat is gewoon een simpele intepretatie van het kleine beetje info wat we hadden
* guitarist is now known as guitarist|ZzZprecies en een intepretatie is nog steeds geen bewijs! zouden ze hier ooit een film van maken? het was het enige aanknopingspunt, en wel zo duidelijk door EJ geformuleerd, dat je het wel moest zijn volgens zijn formulage maargoed, er gaat morgen gewoon een aangifte van dat stalkgedrag de deur uit die nummers zijn bekend bij mn provider re·ge·len (ov.ww.) 1 zodanige maatregelen nemen dat het gewenste effect bereikt wordt => arrangeren, de zaak is beklonken, iets in orde maken, inrichten, redderen, verzorgen 2 bepalen duidelijk dus Bubblicious maar kap eens met doordrammen als een klein kind, accepteer het toch dat je dit alles te danken hebt aan erik jan, een klant van jou die je niet wil verliezen\ jij hebt er voor gezorgd dat die stok daar kwam maar accepteer dat toch, en probeer het niet in onze schoenen te schuiven KRIJG TOCH LEKKER ALLEMAAL ONGEZIEN DE TYFUS whahaha insgelijks ok er wordt door jullie gerechtvaardigd dat ik gestalked wordt moet ik nu de tyfus krijgen of later? gadverpielekes bekijk het lekker, die aangiftes gaan morgen de deur uit
* Bubblicious (l) has left #FOK
[04:36] <Noxious|GrifTV> re·ge·len (ov.ww.)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Bubblicious het volgende:
En BaajGuardian gaat gelijk even dat IP weghalen....
Ik word beschuldigd van iets waar geen bewijzen van zijn. Er is duidelijk te horen dat Erik-Jan zegt dat ik wat geregeld heb. Dat houdt in, dat ik ze op de hoogte heb gebracht van het feit dat 538 bij een actie betrokken werd. Ik spreek Erik-Jan wel eens, en vond het wel een belangrijk feit om hem van op de hoogte te brengen, aangezien er een show genoemd werd, die hij mede-presenteert.
Maandag zal Erik-Jan dit ook rectificeren, maar zoals ook op irc gezegd, heb ik daar dit weekend niets aan. Ik ben het zat om om 4 uur snachts uit mijn bed gebeld te worden op mijn zakelijke mobiele nummer!
En ik ben serieus, morgen doe ik aangifte van het stalkgedrag. Die nummers zijn bekend bij mijn provider, ik hoop dat admins ook de nodige maatregelen treffen.
<BaajGuardian> ik ga niet die ip wehalen wat denkt die relneef wel nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Bubblicious het volgende:
Ik word beschuldigd van iets waar geen bewijzen van zijn. Er is duidelijk te horen dat Erik-Jan zegt dat ik wat geregeld heb. Dat houdt in, dat ik ze op de hoogte heb gebracht van het feit dat 538 bij een actie betrokken werd. Ik spreek Erik-Jan wel eens, en vond het wel een belangrijk feit om hem van op de hoogte te brengen, aangezien er een show genoemd werd, die hij mede-presenteert.
Maandag zal Erik-Jan dit ook rectificeren, maar zoals ook op irc gezegd, heb ik daar dit weekend niets aan. Ik ben het zat om om 4 uur snachts uit mijn bed gebeld te worden op mijn zakelijke mobiele nummer!
En ik ben serieus, morgen doe ik aangifte van het stalkgedrag. Die nummers zijn bekend bij mijn provider, ik hoop dat admins ook de nodige maatregelen treffen.
whehe echt niet, grolsch is koud gast.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:42 schreef popolon het volgende:
't Wordt tijd om te slapen BG, heel lang zo te zien.
Je dacht eerst zomaar alles te kunnen flikken, omdat je veilig achter je pc'tje zat met de gedachte dat niemand je ooit zal kunnen traceren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:40 schreef Bubblicious het volgende:
Lees nou toch eens een keer! Ik zag dat 538 genoemd werd door die kaper(s), en heb DAAROM erik-jan op de hoogte gesteld... Ik heb er dus niets mee te maken!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Je dacht eerst zomaar alles te kunnen flikken, omdat je veilig achter je pc'tje zat met de gedachte dat niemand je ooit zal kunnen traceren.
Nu ben je blijkbaar ontmaskerd, en gelijk begin je met dreigementen rond te gooien en een hoop gescheld op IRC.
In het geval dat jij en hoevelaken_kaper twee verschillende personen zijn, dan is het blijkbaar nogsteeds jouw plan geweest om het kapen van de fokstok te koppelen aan een marketingstruc (chantage) voor midden in de nacht rick op radio 538.
Maarja, feit blijft dat je alles te danken hebt aan Erik Jan op 538, die jouw naam over de ether heeft geslingerd, probeer dus niet ons vanalles in de schoenen te schuiven, maar klop bij Erik Jan aan, maar daar heb je de ballen niet voor omdat Erik Jan een klant van je is. Laat het lekker rusten, de stok is terug.
Ik commandeer je niet, het is niet echt netjes om IP adressen te postenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:51 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Lees nou toch eens een keer! Ik zag dat 538 genoemd werd door die kaper(s), en heb DAAROM erik-jan op de hoogte gesteld... Ik heb er dus iets mee te maken!
[..]
Ik commandeer je niet, het is niet echt netjes om IP adressen te posten
nu doe je inene lief, tis dat ik net ff moest schijten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:51 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Ik commandeer je niet, het is niet echt netjes om IP adressen te posten
Je probeert niet helpen, ik doe een verzoek, en jij beschuldigt me, net als andere gebruikers.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu doe je inene lief, tis dat ik net ff moest schijten.
hey, ik zei nog in ircik ga alles quoten, en jij maar lullen en schelden, en ik probeer je nog te helpen ook terwijl ik klote bezopen ben gast, en wat is er nu, hey jij bent zo slim geen proxy te gebruiken, dan ben ik maar niet netjes.
ik ben BG weet je.
tsk wat een onzin gast.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:09 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Je probeert niet helpen, ik doe een verzoek, en jij beschuldigt me, net als andere gebruikers.
gast ga slapen, nachtrust is in je bed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:17 schreef Bubblicious het volgende:
En jullie verneuken mijn nachtrust!
Maak die gast maar gauw weer zwart, sinds ie bruin is spoort ie nog minder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:55 schreef yvonne het volgende:
Wat een teringbende is dit geworden.
Ik ben meestal vroeg op, mail me voortaan evenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:00 schreef Bubblicious het volgende:
Yvonne, bedankt!
Ik zal het onthouden...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben meestal vroeg op, mail me voortaan even
Tis net te ver weg.... richting Utrecht en dan de A12 op richting Gouda... en dan nog zoeken! Mwa.... volgende keer neem ik hem wel meequote:De snelste route van Haarlem naar Waarder over 71,7 km in ongeveer 48 minuten
Yep! ik had hem vandaag wel willen halen..... alleen weet ik dus niet bij welk bord hij kan liggen.... Maarja...quote:
Tsja, en dat niet eens door mijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 05:55 schreef yvonne het volgende:
Wat een teringbende is dit geworden.
Verander je onderschriftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef longinus het volgende:
Nobody fucks with the fokstok
Gelukkig is hij terug en we gaan gewoon verder.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
ok 'tis mooi geweest.. laat die hoevelakenkaper/krokettebartje.. of wie 't ook zijn, met rust.. gewoon weer verder met 't spel![]()
sla je lollerslag!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:43 schreef Repeat het volgende:
Dat is hier hendig dichtbij!
* mien-moeke eensch isch.quote:
Als je de namen en het IP adres wegknipt, doe het dan wel goed, en zet niet door slordig knipwerk mijn nickname voor een quote van kroketten bart.quote:[ Bericht 10% gewijzigd door yvonne op 10-06-2006 05:52 ]
ik dacht dat een andere lolleruser al onderweg was:quote:
Maar ik denk het niet dus, ik ga vanavond even denk ik, maar er is ook voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:12 schreef MissHobje het volgende:
Mooi ik gheb hem bjna
MissHobje doet even niet meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik dacht dat een andere lolleruser al onderweg was:
[..]
Maar ik denk het niet dus, ik ga vanavond even denk ik, maar er is ook voetbal![]()
Alleen die van de OP zag ik. Niet de andere wiki met de algehele geschiedenis. Dat heb ik nu wel gedaan. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stokquote:
Ah. En nu?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef mien-moeke het volgende:
Maar om nou zo'n 1,5 topics vol te schelden is ook niet echt leuk, bloody_hell.
Niets, gewoon normaal doen en niet langer dit topic verzieken, dat doe je maar in FokStok gekaapt II: Fokstok Bevrijdings Frontquote:
Ik heb alle gegevens bijgehouden op de wiki-site, dus een nieuw briefje kan zo worden gemaakt. Maar wie schrijft hem en stopt hem erin?quote:Op zondag 11 juni 2006 04:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wordt er nog een nieuw briefje voor in de stok gemaakt?
Opzich hoeft het van mij niet, het wordt hier ook precies bijgehouden wie hem waar neerlegt, dus zoveel toegevoegde waarde heeft dat briefje ook niet meer...quote:Op zondag 11 juni 2006 08:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb alle gegevens bijgehouden op de wiki-site, dus een nieuw briefje kan zo worden gemaakt. Maar wie schrijft hem en stopt hem erin?
ik wist niet eens dat die er wasquote:Op zondag 11 juni 2006 01:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alleen die van de OP zag ik. Niet de andere wiki met de algehele geschiedenis. Dat heb ik nu wel gedaan. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |