quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
ok 'tis mooi geweest.. laat die hoevelakenkaper/krokettebartje.. of wie 't ook zijn, met rust.. gewoon weer verder met 't spel![]()
sla je lollerslag!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:43 schreef Repeat het volgende:
Dat is hier hendig dichtbij!
* mien-moeke eensch isch.quote:
Als je de namen en het IP adres wegknipt, doe het dan wel goed, en zet niet door slordig knipwerk mijn nickname voor een quote van kroketten bart.quote:[ Bericht 10% gewijzigd door yvonne op 10-06-2006 05:52 ]
ik dacht dat een andere lolleruser al onderweg was:quote:
Maar ik denk het niet dus, ik ga vanavond even denk ik, maar er is ook voetbalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 04:12 schreef MissHobje het volgende:
Mooi ik gheb hem bjna
MissHobje doet even niet meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik dacht dat een andere lolleruser al onderweg was:
[..]
Maar ik denk het niet dus, ik ga vanavond even denk ik, maar er is ook voetbal![]()
Alleen die van de OP zag ik. Niet de andere wiki met de algehele geschiedenis. Dat heb ik nu wel gedaan. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stokquote:
Ah. En nu?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:26 schreef mien-moeke het volgende:
Maar om nou zo'n 1,5 topics vol te schelden is ook niet echt leuk, bloody_hell.
Niets, gewoon normaal doen en niet langer dit topic verzieken, dat doe je maar in FokStok gekaapt II: Fokstok Bevrijdings Frontquote:
Ik heb alle gegevens bijgehouden op de wiki-site, dus een nieuw briefje kan zo worden gemaakt. Maar wie schrijft hem en stopt hem erin?quote:Op zondag 11 juni 2006 04:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wordt er nog een nieuw briefje voor in de stok gemaakt?
Opzich hoeft het van mij niet, het wordt hier ook precies bijgehouden wie hem waar neerlegt, dus zoveel toegevoegde waarde heeft dat briefje ook niet meer...quote:Op zondag 11 juni 2006 08:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb alle gegevens bijgehouden op de wiki-site, dus een nieuw briefje kan zo worden gemaakt. Maar wie schrijft hem en stopt hem erin?
ik wist niet eens dat die er wasquote:Op zondag 11 juni 2006 01:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alleen die van de OP zag ik. Niet de andere wiki met de algehele geschiedenis. Dat heb ik nu wel gedaan. Zie http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21stok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |