En wij zijn allemaal uitgenodigd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
30 juni geef ik ter ere van mijn afstuderen een dag ervoor een feest.
Ja, duh, dat is juist de bedoeling staat er in de OP.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
reken er niet op dat het druk gaat worden, tenzij er de gelegenheid is voetbal te kijken
inderdaad. maar de mensen die ik uitgenodigd heb, zijn niet allemaal zo 'into' voetbal. En andere dagen zijn geen optie (of ik moet het vijf weken later doen, maar dan is de aanleiding weg)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, duh, dat is juist de bedoeling staat er in de OP.
toch heb je het meer over WK dan over je afstuderen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik wil er niet zozeer een voetbalfeest van maken. De reden voor het feest is dat ik afgestudeerd ben.
Studie: Kunst en Economiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
toch heb je het meer over WK dan over je afstuderen.
Waarin ben je afgestudeerd?
Cum Laude?
Hoe is je scriptie ontvangen?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Je studeert af in Event Management en vraagt hier hoe je je afstudeer feestje in elkaar moet steken?????
ROTFLMAO
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Je studeert af in Event Management en vraagt hier hoe je je afstudeer feestje in elkaar moet steken?????
ROTFLMAO
Geef toe dat het leuk is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vraag tips voor het eten, niet om mijn feest te organiseren...
al die grapjes om mijn opleiding... als je iedere keer zulke opmerkingen krijgt, wordt je er wel een beetje moe van. Ik weet wel verschillende dingen om te bereiden, alleen kom ik altijd op de (voor mij) standaardhapjes uit.quote:
heb je misschien recepten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Chielus het volgende:
Ik zou verder gaan met knakworst, onder het motto "Creatief met Cnackworst"
Ontopic, Ik kan wel heen link gaan leggen met het Tapastopic en daarachter een ja-knikkende-smiley posten. Maar dat zou een open sollicitaie naar de kleur blauw zijn.
Je kunt ook eens kiezen voor een Italiaans buffetje, Met lekkere anti-pasti (Italiaanse Tapas om maar te zeggen), 2 of 3 pastasalades, lekkere Ciabatta's etc etc.
Waarvoor?quote:
Tapas!quote:
Klinkt goed Piet, ik moet ook zoiets doen. Ik heb 23 juni mijn afstuderen, gelukkig speelt Nederland dan niet. Ik ga voor de borrel met wat vrienden en familie eten. Hier in huis is wat weinig ruimte, gelukkig kan ik een ruimte boven het restaurant waar ik werk gebruiken. Ik moet alleen nog wat leuks hebben om te serveren. Ik hou altijd van het boerse, dus gewoon alles op schalen, etc....quote:
Sardientjes van de grill?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:50 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klinkt goed Piet, ik moet ook zoiets doen. Ik heb 23 juni mijn afstuderen, gelukkig speelt Nederland dan niet. Ik ga voor de borrel met wat vrienden en familie eten. Hier in huis is wat weinig ruimte, gelukkig kan ik een ruimte boven het restaurant waar ik werk gebruiken. Ik moet alleen nog wat leuks hebben om te serveren. Ik hou altijd van het boerse, dus gewoon alles op schalen, etc....
Maar de inspiratie ontbreekt me momenteel. Ik zat te denken aan iets van asperges en lamsvlees, aangezien er toch teveel lammetjes in de wei lopen. Misschien daarbij een asperge soepje maken (kan ik meteen het afsnijdsel gebruiken) en voor iets met een lekker visje? Maar wellicht dat iemand leuke ideeen heeft.... Piet, kom op!
PS: Dankzij die postjes over het Event Management zit mijn beeldscherm onder mijn eigen consumptie. Wat is dat eigenlijk voor 'studie'? HBO?
Sardientjes zijn inderdaad heerlijk, dat lijkt me een goeie vooraf. Voor het hoofd ben ik eigenlijk meer aan het kijken naar een groot stuk vlees. Ik heb nog wel een goeie schouders en bout in de vriezer van de eigen slacht, misschien die heel rustig garen? (Ik heb nu dus trek in sardientjes, begrijp precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sardientjes van de grill?
Beestjes de buik leegmaken en marineren in knoflook, peper, rozemarijn, salie olijfolie en wat citroensap.
Dan op de BBQ en smullen maar.
Gamba´s zijn ook lekker maar ook een stuk duurder (persoonlijk vind ik sardientjes echt lekkerder trouwens)
Lamskoteletjes van de grill?
Lamsbout saté? (Lamsachterbout natuurlijk, is bij de turk beter als waar dan ook, en botermals)
Goed punt, timing is altijd een kunst. Gaat TS denk je mee in je Duitse feestje? Ik vond het wel een goed idee!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Schouder is lekker als stoofvlees, niet als sate, en zou van de bout gewoon sate snijden, dat portioneerd makkelijk, is eenvoudig te garen en bij het serveren het makkelijkst.
Je kan wel een hele bout gaan garen, maar das lastiger, vereist juiste timing, serveerd lastig (plakken snijden)
Als je er sate van rijgt kan je het werk allemaal van te voren doen, en op het feest kan je dan gewoon meefeesten en af en toe wat draaien.
Denk dat TS gepikeert is over mijn uitlachen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Goed punt, timing is altijd een kunst. Gaat TS denk je mee in je Duitse feestje? Ik vond het wel een goed idee!
TS is een vrouw.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:18 schreef tim2308 het volgende:
Nou, voor een aankomend eventmanager als jij kan ik je maar een tip geven: http://www.martinairpartyservice.nl
Ben jij toch even de man als er zo'n twintig meter truck voor komt rijden
(tweede keuzes: http://www.maisonvandenboer.nl, http://www.lavie.nl etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |