Slow twitch vezels groeien niet of nauwelijks. Je zult dus toch met lage(re) reps moeten proberen de fast twitch te pakken - als je 30% of minder fast twitch hebt kan je het sowieso wel vergeten met die kuiten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef Miguel het volgende:
Dude [afbeelding]
wat klopte er als een razende?
ennuh, tis gewoon een treadmill, geen topique-molen
Probeer eens wat meer reps voor je kuiten! Je Soleus bestaat namelijk voornamelijk uit slow twitch vezels (groeien veel harder bij veel herhalingen, 20+ reps) en ook je Gastrocnemius bestaat voor de helft uit ST vezels.
De veelgemaakte fout is dus trainen met weinig reps en maar zeuren over het feit dat ze niet willen groeien![]()
[afbeelding]
Nehh, zo gek ben ik nou ook weer niet, maarja ik ben wel een rasendo, inclusief bijkomend (net-niet)overgewicht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:31 schreef Tommy__ het volgende:
synthesix, het gebeurt wel dat er gewichten in lbs worden uitgedrukt, deze moet je nog eens delen door 2.2
Grammar naziquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:22 schreef Miguel het volgende:
Dude [afbeelding]
wat klopte er als een razende?
ennuh, tis gewoon een treadmill, geen topique-molen
tsja het is al zomer. Ik denk als je minimaal 3 keer in de week aan cardio doet dat dan het zwembandje binnen een maand wel moet zijn verminderd mits je ook enigzinds op je eetpatroon let.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:41 schreef synthesix het volgende:
Mjah, ik wil eigenlijk voor de zomer gewoon van m'n 'pens' af, dus dat randje/zwembandje.
Om 1 kilo vet weg te krijgen moet je wel even 9000kcal verbranden zeun. Dat is niet zomaar wat, en zeker niet als je een vet% van 20+ hebt. Dat is flink aanpoten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:01 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
tsja het is al zomer. Ik denk als je minimaal 3 keer in de week aan cardio doet dat dan het zwembandje binnen een maand wel moet zijn verminderd mits je ook enigzinds op je eetpatroon let.
True, maar ze zijn natuurlijk wel te trainen voor krachttoenamequote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:53 schreef LedZep het volgende:
Slow twitch vezels groeien niet of nauwelijks.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:36 schreef LedZep het volgende:
Goodmorning en romanian deadlift voor hamstrings. Maar dit zijn wel complexe oefeningen (en het is de vraag of je ze mag doen in die gym van je)
Volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:13 schreef Tommy__ het volgende:
"Eine Kalorie war physikalisch definiert als Wärmemenge, die bei normalen atmosphärischen Druck (1013 hPa) benötigt wird, um 1 Gramm Wasser von 14,5 °C auf 15,5 °C zu erwärmen. Umgangssprachlich wird fast immer von "Kalorien" gesprochen, auch wenn eigentlich "Kilokalorien" (kcal) gemeint sind."
als ik het goed begrijp, moet je 257 liter water van 1°C drinken om een kilo kwijt te geraken per week (of per dag, hoe je het wil(als het puur om opwarmen gaat, ofc) maar dat is op zich zeer ongezond, dus ga maar sporten
![]()
verder, 1 calorie komt overeen met 4,1868 joule, en 1J (joule) = 1N/m = 0,1kg/m
duuuus... moet je 0,42 kg duwen over een lengte van 1m om 1 calorie kwijt te geraken (beschouwd in een wrijvingsloos systeem) dus doe je de legpress (45°-wrijvingsloos) met 420kg: 420kg*cos45°*1m = ongv 300 calorieen
maar dat laatste klopt niet helemaal denk ik, het is al wat laat![]()
Ik heb dat met spijkerbroeken, een W33 past nauwelijks om me benen meer, en omdat ik niet de langste ben moeten al mijn broeken al in lengte ingenomen worden, gezeik ook altijdquote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef Spacehamster het volgende:
Aww...man....
Vandaag pakte ik een blouse uit mijn kast die ik al een tijd niet had gedragen.....
Zit dat ding onwijs strak om mijn armen!
Zo groot ben ik nog niet maar het gaat wel de goed kant op zo.
Dat shirt heb ik nu dus maar bijgeknipt.
Hmmmz...ik zou al heel blij zijn als ik 100kg kon drukken.
Schaam je diep, bijna een 150kg bench met maar een 130kg squat en 160kg deadlift. Jij hebt zeker mega pecsquote:Op zondag 11 juni 2006 00:58 schreef McGilles het volgende:
Ik blijf nog lekker een paar maandjes in de "bulk"! Een echte bulk is het niet want ik eet niks ongezonds!
Zomer of geen zomer, ik zou in augustus die 150kg kunnen bankdrukken![]()
![]()
Ik wou vroeger altijd 3x10 100 kilo drukken.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef Spacehamster het volgende:
Aww...man....
Vandaag pakte ik een blouse uit mijn kast die ik al een tijd niet had gedragen.....
Zit dat ding onwijs strak om mijn armen!
Zo groot ben ik nog niet maar het gaat wel de goed kant op zo.
Dat shirt heb ik nu dus maar bijgeknipt.
Hmmmz...ik zou al heel blij zijn als ik 100kg kon drukken.
Cutten gaat me nog wel redelijk af nu. Energie behoefte is volgens de EetMeter dan ook wel 4240quote:Op zondag 11 juni 2006 13:10 schreef Fugie het volgende:
eetmeter behoefte: 3055, wat ik eet: 2155
cutten baby
Om goed te cutten zou je dan 3000 moeten eten en niet 1000 onder je behoefte waardoor je lichaam alleen maar in een "overlevingsstand" gaat zitten. Calorietekort creëren door cardio, niet door minder te eten.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:10 schreef Fugie het volgende:
eetmeter behoefte: 3055, wat ik eet: 2155
cutten baby
Klopt...een miet van 1,60. (trekt beha recht)quote:Op zondag 11 juni 2006 16:00 schreef LedZep het volgende:
Als 2000 kcal per dag te veel is train je als een miet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |