Malle jongenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef LedZep het volgende:
Niks relatief, pound by pound. Vanaf 2x bodyweight is een deadlift zwaar.
Ik durf het wel, alleen kan ik het niet. Ik bedoel ehm ehm.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef LedZep het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet hoger durft dan 1,1x BW en ik wel![]()
Ik moet het gewicht hoger tillen he, en met riem pak ik heus wel meer.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:02 schreef LedZep het volgende:Straks own ik jou nog met deadliften he, dat kan echt niet. Ik zit nog maar 5 reps onder je.
Dumbbell bench press. Begin met 2 dumbbells, maar doe ze dan 1 voor 1 naar boven. Als rechts naar boven gaat is links beneden. Gaat rechts naar beneden dan gaat links naar boven. Etc.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Originele_Naam het volgende:
Jongens effe een vraagje: ik zit met een raar probleem, namelijk de linker borstspier van mij is heel anders gebouwd dan mijn rechter. De linker borstspier lijkt beter ontwikkeld, hij is namelijk korter en ronder dan de rechtse. Weet iemand misschien welke oefeningen ik kan doen om ze even groot te maken???
Hier heb ik dus ook last van. Mijn rechter borst "hangt" zegmaar een beetje en mijn linker is veel voller. Ik ben rechts...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Originele_Naam het volgende:
Jongens effe een vraagje: ik zit met een raar probleem, namelijk de linker borstspier van mij is heel anders gebouwd dan mijn rechter. De linker borstspier lijkt beter ontwikkeld, hij is namelijk korter en ronder dan de rechtse. Weet iemand misschien welke oefeningen ik kan doen om ze even groot te maken???
Ik ben ook dus rechts maar ik heb het gevoel dat dus mijn linker borst veel beter ontwikkeld isquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:05 schreef Sloper het volgende:
[..]
Hier heb ik dus ook last van. Mijn rechter borst "hangt" zegmaar een beetje en mijn linker is veel voller. Ik ben rechts...
Jep.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus gewoon op de bank gaan liggen en dan gewichten recht omhoog naar boven niet allebei tegelijk. Heb ik het zo goed. Over dat genetisch, bij mij komt het waarschijnlijk door de sport
Ja jammer dat gewicht geen hol zegt over je bouwquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef LedZep het volgende:
Als ik 8 jaar heb getraind trek ik easy 350 700 lbs van de vloer.
Ik zou ze wel tegelijk omhoog bewegen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:06 schreef Originele_Naam het volgende:
Dus gewoon op de bank gaan liggen en dan gewichten recht omhoog naar boven niet allebei tegelijk. Heb ik het zo goed. Over dat genetisch, bij mij komt het waarschijnlijk door de sport
Over een poosje rij je die bergen zo plat, is dat probleem ook weer opgelost.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:39 schreef redguy2222 het volgende:
Pff, net voor het eerst dit jaar gaan mountainbiken, valt niet mee sinds ik ijzer vreter ben geworden!Tandwiel krom getrapt, en ik ben geen bergje meer op te krijgen nu ik 14kg zwaarder ben.
Nou zep, je weet wat je te doen staat he, ga maar alvast bonnenboekjes voor de mac inslaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
Je kuiten dragen ze lichaamsgewicht elke keer weer. Duizenden stappen per dag. Logisch dat ze groot zijn als je zwaar bent
Gewoon blijven oefenen, gaat vanzelf beter.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:52 schreef synthesix het volgende:
[..]
Nou zep, je weet wat je te doen staat he, ga maar alvast bonnenboekjes voor de mac inslaan
Ik vind het overigens best lastig om de barbell normaal omhoog te duwen bij het bench, hij gaat aan de ene kant harder dan aan de andere, en hij wiebelt helemaal enzo![]()
Ja dat is puur balans die je anders zou missen, dus weer extra spieren die je aanspreektquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:52 schreef synthesix het volgende:
[..]
Nou zep, je weet wat je te doen staat he, ga maar alvast bonnenboekjes voor de mac inslaan
Ik vind het overigens best lastig om de barbell normaal omhoog te duwen bij het bench, hij gaat aan de ene kant harder dan aan de andere, en hij wiebelt helemaal enzo![]()
OMFGquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef synthesix het volgende:
[..]
- De latpulley gaat tot 19 kg (OMFG!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |