abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 03:15:16 #151
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38581494
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:11 schreef Steijn het volgende:
Als ik zou moeten kiezen koos ik toch echt voor Lowlands.
Is het daar zoveel beter dan? Voor goeie elektronica moet je toch gewoon niet op een main stream festival zijn?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 03:17:02 #152
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38581502
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:12 schreef thaleia het volgende:
Nee! Zwart hemdje. Of misschien inmiddels m'n lichtgrijze vest (ik vond het 's avonds verdomd koud) en dat kan heel misschien eventueel wit lijken. Hoe dan ook, ik stond redelijk achterin dat vak aan de rechterkant, ongeveer aan het middenpad. Als je me ergens anders hebt gespot dan daar, was ik het niet
Ja, ik stond redelijk achteraan, links in dat vak. Het moet je gebreide (?) vest zijn geweest. Als ik je nog eens tegenkom, tik ik je wel op je schouder.
pi_38581510
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Is het daar zoveel beter dan? Voor goeie elektronica moet je toch gewoon niet op een main stream festival zijn?
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft. Maar ik vind het toch ook altijd leuk om van meerdere muziekstijlen te proeven. Ik vind een leuke verassing mooier om naar te luisteren dan naar een goed optreden van een mij al bekende DJ's of band.
pi_38581522
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft.
5 Days Off.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:17 schreef broer het volgende:
Als ik je nog eens tegenkom
Ik gok op a.s. zaterdagochtend bij het postkantoor
  dinsdag 6 juni 2006 @ 03:28:18 #155
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38581541
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft.
Nou, DV is toch ook niet het meest vooruitstrevende wat dance betreft. Ik hoef niet zozeer dance te horen, als wel 'acts' die iets nieuws of goeds doen. En dat gaat dan van dance naar metal en weer terug.
quote:
Maar ik vind het toch ook altijd leuk om van meerdere muziekstijlen te proeven. Ik vind een leuke verassing mooier om naar te luisteren dan naar een goed optreden van een mij al bekende DJ's of band.
Klopt. Helaas gisteren niet zoveel verrassends en nieuws gezien. Ja, Dredg kende ik nog niet en dat vond ik wel leuk. Maar verrassend was het niet echt.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 03:29:58 #156
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_38581547
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 03:23 schreef thaleia het volgende:
Ik gok op a.s. zaterdagochtend bij het postkantoor

Als ik je in de HMH zie (áls ik al ga) dan tik ik je zéker op je schouder.
pi_38582121
Man wat vielen de Peppers tegen, vals, brak geluid, setlist.

Helemaal geweldig vond ik Opgezwolle (en ook zeer goed verstaanbaar overigens) .

Keane vond ik ook super (als fan ), maar vriendlief vroeg zich af wat ze deden op een festival, heeft ie miss een puntje (qua muziekstijl)

Franz F en Nickelback vond ik ook cool en Blof, die horen dus écht wel op pinkpop thuis .

Ga nu, rood verbrand, nog een beetje slapen.
pi_38582635
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 07:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Man wat vielen de Peppers tegen, vals, brak geluid, setlist.

Helemaal geweldig vond ik Opgezwolle (en ook zeer goed verstaanbaar overigens) .

Keane vond ik ook super (als fan ), maar vriendlief vroeg zich af wat ze deden op een festival, heeft ie miss een puntje (qua muziekstijl)

Franz F en Nickelback vond ik ook cool en Blof, die horen dus écht wel op pinkpop thuis .

Ga nu, rood verbrand, nog een beetje slapen.
nou op de radio/tv was het geluid van de peppers erg
pi_38582639
Blof kon niet echt de sfeer overbrengen leek het voor mij, wij zijn 20 minuten voor tijd ook gegaan om naar de editors te gaan kijken, die 'n goede show weggaven...

Laterna nog in het gras nog even Keane geluisterd, maar afgezien van leuke deuntjes is het niets speciaals. Nickelback was wel goed, alleen die zanger moet tussen de nummers door niet de populaire jongen uithangen
Ik ben nog steeds kapotmoe en m'n benen zijn pijnlijk maar het is het uiteindelijk allemaal waard...
pi_38582707
Idd, die vent van Nickelback
pi_38582780
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:

[..]

Het geluid van de radio/tv gaat via een ander draadje/systeem dan dat je op het veld hoort. Kan nogal verschillen. Het hangt er ook vanaf waar je op het veld staat. Als ik het goed heb begrepen moet je altijd daarstaan waar de geluidsregisseur staat. Meestal in het midden achterin op een podiumpje in het publiek.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:14:47 #162
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_38582867
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nee man, heb je wel eens een goede show van ze gehoord/gezien.

Peppers waren bagger, plichtmatig en verveeld.
Nieuwe cd's al gehoord , zegt genoeg.
Feyenoord!!! * Barça
pi_38582897

Iedereen die zegt dat RHCP goed was, snapt niet wat goed geluid is. Ben gisteravond om half zes vertrokken van het terrein omdat dat niet de moeite waard was om tot half elf te blijven. Eenmaal thuis aangekomen bevestigde de TV mijn vermoedens, met een vals,saai en verveeld concert.

Optreden van Tool was absoluut het hoogtepunt
pi_38582969
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:17 schreef Saik0 het volgende:

Iedereen die zegt dat RHCP goed was, snapt niet wat goed geluid is. Ben gisteravond om half zes vertrokken van het terrein omdat dat niet de moeite waard was om tot half elf te blijven. Eenmaal thuis aangekomen bevestigde de TV mijn vermoedens, met een vals,saai en verveeld concert.

Optreden van Tool was absoluut het hoogtepunt
Als je er middenin stond dan had je het vast wel goed gevonden, qua muziek zal't niet geweldig geweest zijn, maar dat kan ook niet op ieder festival, de show was goed vond ik en het merendeel van het publiek vermaakte zich opperbest
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:29:21 #165
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_38583063
Ik vond het vet

RHCP waren echt Cool!
Ik stond schuin voor het scherm in het midden. Daar vond ik het geluid goed te doen.
Ik vond dat zanger Anthony het redelijk goed deed. Concerten gezien waar hij valser klonk.
Die basgitaarsolo's en gitaarsolo's

Ondanks 3 uur file toch een vette dag gehad
"Damn you, vile woman!"
pi_38583080
Op tv het gedeelte van het optreden van de peppers gezien, en ik was toch wel onder de indruk van het gitaarspel van fruscantie en het samenspel met flea. Jammer dat ik er niet zelf bij aanwezig kon zijn, nog even wachten tot werchter.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:40:11 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583226
Ik ben weer wakker... zwaar verbrand en nog moe, maar voldaan. Verslagje misschien later nog wel en in elk geval komen er nog wat foto's....

Hoogtepunten:
Admiral Freebee
Tool
dEUS
Kashmir (die Blom van 3voor12 snapt er werkelijk geen donder van!)
Infadels (zelden zo'n leuke signeersessie gezien, compleet gestoord die gasten)
Morrissey
Editors (speelde in een veel te kleine tent)
The Living Things
Dredg
Keane (jaja, zelfs Keane was leuk )

helaas gemist:
Dresden Dolls (te laat binnen , maar wel cd's laten signeren en Amanda zei dat ze ook op lowlands komen )
Flaming Lips

Helaas iets van meegekregen:
Nickelback
Van Katoen (totaal mijn smaak niet, dus dat zal er ook mee te maken hebben)

Bloodhound Gang was muzikaal natuurlijk zwaar onder de maat, maar wel erg vermakelijk..

[ Bericht 4% gewijzigd door peaceman op 06-06-2006 09:49:02 ]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:48:25 #168
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38583362
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:14 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Nee man, heb je wel eens een goede show van ze gehoord/gezien.

Peppers waren bagger, plichtmatig en verveeld.
Nieuwe cd's al gehoord , zegt genoeg.
nou idd, het was echt niet goed. Ik sluit me aan bij de mensen die vinden dat het geluid kut was en de show tam. Toch vond ik het leuk ze een keer live te hebben gezien, stond ook op een plek waar iedereen de sfeer er in hield.

Maar we kwamen net van opgezwolle en dat was zo top qua energie etc. dat RHCP een beetje tegenvielen. Zo raar je verwacht veel van de hoofdact en ik was bijna vergeten naar opgezwolle te gaan maar die waren dus juiste en aangename verrassing.

FF was solid, niks mis mee. Keane klonk goed, iets te whiny naar mijn smaak. Nickelback was kut
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38583451
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:
Hoogtepunten:
Admiral Freebee
God ja, die was ik alweer vergeten. Dolle pret, ook de maffe Vlamingen in het publiek.
quote:

Kashmir (die Blom van 3voor12 snapt er werkelijk geen donder van!)
Idd. Dat was erg aangenaam wakker worden. Wat een mooie stem heeft die zanger!
quote:
The Living Things
O ja, zo heetten ze. Zeker erg lollig

Ik heb Editors gemist en hoor nu van alle kanten hoe goed het was. Zelfde geldt voor Hooverphonic. Je kunt niet alles hebben.
pi_38583836
Zo, ben voor het eerst op Pinkpop geweest, terwijl ik al tien jaar of zo op Werchter kom. Maar wat een verschil tussen die twee. Wat is het hoofdpodium van Pinkpop klein tegenover dat van Werchter en vooral wat is het geluid slecht! Op Werchter staan echt gigantische speakertorens die je mist op Pinkpop. Dat je de bas in je lijf voelt dreunen. En dat je zelfs achter op het veld nog zuiver geluid had. Hier waaide het alle kanten op.

Maar het was desalniettemin een fantastische dag met als hoogtepunten de Peppers (vond ze steengoed, wat hadden ze er een plezier in en wat een fantastische solo's), Franz en Editors.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:15:06 #171
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38583892
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:12 schreef bloodymary het volgende:
Zo, ben voor het eerst op Pinkpop geweest, terwijl ik al tien jaar of zo op Werchter kom. Maar wat een verschil tussen die twee. Wat is het hoofdpodium van Pinkpop klein tegenover dat van Werchter en vooral wat is het geluid slecht! Op Werchter staan echt gigantische speakertorens die je mist op Pinkpop. Dat je de bas in je lijf voelt dreunen. En dat je zelfs achter op het veld nog zuiver geluid had. Hier waaide het alle kanten op.
Pinkpop lijkt me iets windgevoeliger ook...
Verder is het wel een beetje appels en peren enzo...
pi_38583989
Met dat windgevoelige ben ik het wel eens, maar waarom is het appels en peren?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:21:42 #173
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_38584026
Ik zag deze post nog in een topic of 3 geleden staan:
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:27 schreef mad_dog123 het volgende:
Ik was gisteren op pinkpop (de zondag) en er liepen twee gastjes in een rode overall waarvan een met lcd-scherm en camera en ander met microfoon. Ze spraken ons dus aan, maar wij waren zo knetterheen dat we niet echt een idee hebben gekregen waar ze van waren, of wat er aan de hand was. Weet iemand hier misschien iets meer van, dus in de trant van, welk bedrijf, wat deden ze enz.?
Wat het precies was, weet ik niet, maar ik weet wel dat er Douwe Egberts op die rode pakken stond. Misschien kun je op hun site wat vinden....
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:23:05 #174
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38584055
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:19 schreef bloodymary het volgende:
Met dat windgevoelige ben ik het wel eens, maar waarom is het appels en peren?
Andere periode, ander terrein, (deels) andere bands, andere prijzen, enzovoort....

PP is heuvelachtiger en dus windgevoeliger. (wind komt ongelijkmatiger binnen)
pi_38584108
Ja, dat van die wind dat is zo, maar verder vind ik het toch heel vergelijkbaar. Zelfde bezoekersaantallen, zelfde bands, er zit maar vier weken tussen hoor.

Maar technisch vind ik Pinkpop ver achter blijven.

En er is ook geen wc-papier en op Werchter wel!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:27:11 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38584146
Geen WC Papier!?!? En als je dan moet schijten?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:33:32 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38584270
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat van die wind dat is zo, maar verder vind ik het toch heel vergelijkbaar. Zelfde bezoekersaantallen, zelfde bands, er zit maar vier weken tussen hoor.
Werchter zit midden in het festivalseizoen, PP aan het begin. Groot verschil!
Werchter komen meer mensen.
quote:

Tja je kan ook weer zeggen dat PP de diverse podia wat beter heeft staan... Op werchter staat de Marque al jaren verkeerd....

Haha, de laatste dag zal het idd wel op geweest zijn...
pi_38584414
Ja, dat klopt, als je tussen de Marquee en het podium zit hoor je beiden en vaak ook als je bij een van beide staat dat je de ander hoort.

Maar ik blijf lyrisch over die installatie op Werchter, ook de videoschermen trouwens. Als je dan op de grond ligt te zonnen voel je gewoon die bas door je lijf dreunen......... heerlijk!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:44:19 #179
114177 Diaan73
pi_38584527
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 10:25 schreef bloodymary het volgende:

Het was er wel hoor ik ben toch een aantal keren naar de wc geweest waar wel papier hangt.... maar het is waar dat het bij Werchter altijd is... hier hingen maar twee rolletjes in een hokje en werd af en toe aangevuld.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:48:05 #180
114177 Diaan73
pi_38584613
Ow ja, ik wil nog wel even mn ergernis uitspreken over het parkeren bij Pinkpop... wat is dat KUT zeg... een half uur lopen van auto naar het terrein is niets... bah. Ik voel mn voeten nog steeds.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')