500.000-700.000 ergens in die rangequote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Z het volgende:
Is het waar dat de RHCP een miljoen vangen voor hun optreden?
Misschien kost het zoveel om ze te boeken. Grootste gedeelte daarvan gaat naar de crew en materiaal. Helemaal omdat ze om de zoveel weken een paar dagen een break nemen en iedereen dan wel doorbetaald moet worden.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Z het volgende:
Zou de Pinkpop organisatie dan niet compleet aan de bedelstaf raken als dat zo is?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef Z het volgende:
Hoe komen andere bands dan rond? Hebben die geen materiaal, crew en breaks ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef crackhead het volgende:
[..]
Misschien kost het zoveel om ze te boeken. Grootste gedeelte daarvan gaat naar de crew en materiaal. Helemaal omdat ze om de zoveel weken een paar dagen een break nemen en iedereen dan wel doorbetaald moet worden.
Ik zeg niet dat ze er niks van over houden. Maar de meeste mensen vergeten de kosten van zo'n grote gig als de Chili Peppers.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hoe komen andere bands dan rond? Hebben die geen materiaal, crew en breaks ofzo?
Rijke crew zullen zij dan hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef crackhead het volgende:
[..]
Misschien kost het zoveel om ze te boeken. Grootste gedeelte daarvan gaat naar de crew en materiaal. Helemaal omdat ze om de zoveel weken een paar dagen een break nemen en iedereen dan wel doorbetaald moet worden.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:57 schreef Weakling het volgende:
[..]
Zou de Pinkpop organisatie dan niet compleet aan de bedelstaf raken als dat zo is?
Zo groot is die gig nou ook weer niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er niks van over houden. Maar de meeste mensen vergeten de kosten van zo'n grote gig als de Chili Peppers.
Die breaks van 10 dagen ofzo om de paar weken hebben de meeste bands trouwens inderdaad niet.
Mwaw, ik zag geen geweldige spectacularire audiovisuele presentatie op het podium ofzo. Dus heel veel meer kosten dan de doorsnee Pinkpopband zullen ze niet hebben.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:59 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er niks van over houden. Maar de meeste mensen vergeten de kosten van zo'n grote gig als de Chili Peppers.
Die kwamen natuurlijk voor nickelbackquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tools/images/index.jsp?number=28666998
Ook dit jaar weer BrEeZaHs
Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwaw, ik zag geen geweldige spectacularire audiovisuele presentatie op het podium ofzo. Dus heel veel meer kosten dan de doorsnee Pinkpopband zullen ze niet hebben.
So what?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleen![]()
De uitsmijter na RHCPquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Harry_Sack het volgende:
fijn dat Opgezwolle even meldt dat ze live komen
Zoals elke hoofdact dat zal hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleen![]()
ja, je sluit af met een opgefokte act, da's heel normaalquote:
Nee hoor, da's bij slechte rappers altijd zo ...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Croupouque het volgende:
Ben ik nou de enige die rappers nooit kan verstaan als ze live optreden?
Die wonen bij mij in de buurtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
Ik had ze daarstraks al op de radio gehoord, nu even kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu RHCP op NL3.
Ach goed voro de seksquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
Tool was echt super. Ik ben geen fan, maar ik twijfel na dit optreden of ik ook nog naar de HMH wil.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:56 schreef thaleia het volgende:
Tool was het allerbeste. Zo ongelooflijk strak. Cool licht erbij. Perfect.
Volgens mij zag ik jou. Stond je tijdens dEUS in het vak links voor?quote:Ook goed: dEUS
Ja, was jij een van die veel te lange kerels voor me?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Volgens mij zag ik jou. Stond je tijdens dEUS in het vak links voor?
Helaas is dat het grote gebrek aan Pinkpop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:04 schreef Steijn het volgende:
Wordt er net als op Lowlands nog wat aan elektronische muziek gedaan op Pinkpop?
Neh, zo lang ben ik niet. Maar ik had óók lange kerels voor me, dus we zouden naast elkaar kunnen hebben gestaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:05 schreef thaleia het volgende:
Ja, was jij een van die veel te lange kerels voor me?
Ja dat is inderdaad een groot gemis. Maar ik heb het dan ook nooit verbazingwekkend gevonden dat het toch conservatieve Pinkpop de afgelopen jaren zo slecht liep. Als ik zou moeten kiezen koos ik toch echt voor Lowlands.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas is dat het grote gebrek aan Pinkpop.
Als ze dat wel zouden doen zou ik er wel vaker naartoe gaan.
Nee! Zwart hemdje. Of misschien inmiddels m'n lichtgrijze vest (ik vond het 's avonds verdomd koud) en dat kan heel misschien eventueel wit lijken. Hoe dan ook, ik stond redelijk achterin dat vak aan de rechterkant, ongeveer aan het middenpad. Als je me ergens anders hebt gespot dan daar, was ik het nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Als jij bent wie ik dénk dat jij was (of zoiets) dan stond je in de breedte zo'n vijftien meter verderop. Met iets wits aan.
Is het daar zoveel beter dan? Voor goeie elektronica moet je toch gewoon niet op een main stream festival zijn?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:11 schreef Steijn het volgende:
Als ik zou moeten kiezen koos ik toch echt voor Lowlands.
Ja, ik stond redelijk achteraan, links in dat vak. Het moet je gebreide (?) vest zijn geweest. Als ik je nog eens tegenkom, tik ik je wel op je schouder.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:12 schreef thaleia het volgende:
Nee! Zwart hemdje. Of misschien inmiddels m'n lichtgrijze vest (ik vond het 's avonds verdomd koud) en dat kan heel misschien eventueel wit lijken. Hoe dan ook, ik stond redelijk achterin dat vak aan de rechterkant, ongeveer aan het middenpad. Als je me ergens anders hebt gespot dan daar, was ik het niet![]()
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft. Maar ik vind het toch ook altijd leuk om van meerdere muziekstijlen te proeven. Ik vind een leuke verassing mooier om naar te luisteren dan naar een goed optreden van een mij al bekende DJ's of band.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Is het daar zoveel beter dan? Voor goeie elektronica moet je toch gewoon niet op een main stream festival zijn?
5 Days Off.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft.
Ik gok op a.s. zaterdagochtend bij het postkantoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:17 schreef broer het volgende:
Als ik je nog eens tegenkom
Nou, DV is toch ook niet het meest vooruitstrevende wat dance betreft. Ik hoef niet zozeer dance te horen, als wel 'acts' die iets nieuws of goeds doen. En dat gaat dan van dance naar metal en weer terug.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
Klopt je kan beter naar DanceValley etc gaan wat dat betreft.
Klopt. Helaas gisteren niet zoveel verrassends en nieuws gezien. Ja, Dredg kende ik nog niet en dat vond ik wel leuk. Maar verrassend was het niet echt.quote:Maar ik vind het toch ook altijd leuk om van meerdere muziekstijlen te proeven. Ik vind een leuke verassing mooier om naar te luisteren dan naar een goed optreden van een mij al bekende DJ's of band.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:23 schreef thaleia het volgende:
Ik gok op a.s. zaterdagochtend bij het postkantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |