quote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleen![]()
De uitsmijter na RHCPquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Harry_Sack het volgende:
fijn dat Opgezwolle even meldt dat ze live komen
Zoals elke hoofdact dat zal hebben...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleen![]()
ja, je sluit af met een opgefokte act, da's heel normaalquote:
Nee hoor, da's bij slechte rappers altijd zo ...quote:Op maandag 5 juni 2006 23:08 schreef Croupouque het volgende:
Ben ik nou de enige die rappers nooit kan verstaan als ze live optreden?
Die wonen bij mij in de buurtquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tools/images/index.jsp?number=28666998
Ook dit jaar weer BrEeZaHs
Ik had ze daarstraks al op de radio gehoord, nu even kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu RHCP op NL3.
Ach goed voro de seksquote:Op maandag 5 juni 2006 23:02 schreef jmac het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tools/images/index.jsp?number=28666998
Ook dit jaar weer BrEeZaHs
Tool was echt super. Ik ben geen fan, maar ik twijfel na dit optreden of ik ook nog naar de HMH wil.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:56 schreef thaleia het volgende:
Tool was het allerbeste. Zo ongelooflijk strak. Cool licht erbij. Perfect.
Volgens mij zag ik jou. Stond je tijdens dEUS in het vak links voor?quote:Ook goed: dEUS
Ja, was jij een van die veel te lange kerels voor me?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Volgens mij zag ik jou. Stond je tijdens dEUS in het vak links voor?
Helaas is dat het grote gebrek aan Pinkpop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:04 schreef Steijn het volgende:
Wordt er net als op Lowlands nog wat aan elektronische muziek gedaan op Pinkpop?
Neh, zo lang ben ik niet. Maar ik had óók lange kerels voor me, dus we zouden naast elkaar kunnen hebben gestaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:05 schreef thaleia het volgende:
Ja, was jij een van die veel te lange kerels voor me?
Ja dat is inderdaad een groot gemis. Maar ik heb het dan ook nooit verbazingwekkend gevonden dat het toch conservatieve Pinkpop de afgelopen jaren zo slecht liep. Als ik zou moeten kiezen koos ik toch echt voor Lowlands.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas is dat het grote gebrek aan Pinkpop.
Als ze dat wel zouden doen zou ik er wel vaker naartoe gaan.
Nee! Zwart hemdje. Of misschien inmiddels m'n lichtgrijze vest (ik vond het 's avonds verdomd koud) en dat kan heel misschien eventueel wit lijken. Hoe dan ook, ik stond redelijk achterin dat vak aan de rechterkant, ongeveer aan het middenpad. Als je me ergens anders hebt gespot dan daar, was ik het nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Als jij bent wie ik dénk dat jij was (of zoiets) dan stond je in de breedte zo'n vijftien meter verderop. Met iets wits aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |