abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38589352
Weer thuis is

het was geweldig
pi_38589887
Hoogtepunten:

Editors:
Geweldig optreden. Maar ja, het was ook zo'n beetje de band waarvoor ik gekomen was. Vooral hun laatste nummer kwam erg goed uit de verf live.
The Rakes:
Die dansjes van die vent . Jammer dat ik het geweldige nummer All To Human heb gemist omdat we vooraan wilden staan bij de Bloodhound Gang. Misschien was dat achteraf niet zo'n puik plan .
Morrissey:
Gewoon, omdat ik hem eens wilde zien. En zag.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:55:51 #203
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38589935
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoogtepunten:

Editors:
Geweldig optreden. Maar ja, het was ook zo'n beetje de band waarvoor ik gekomen was. Vooral hun laatste nummer kwam erg goed uit de verf live.
The Rakes:
Die dansjes van die vent . Jammer dat ik het geweldige nummer All To Human heb gemist omdat we vooraan wilden staan bij de Bloodhound Gang. Misschien was dat achteraf niet zo'n puik plan .
Morrissey:
Gewoon, omdat ik hem eens wilde zien. En zag.
BHG was klote Het was dat ze grappig probeerde te zijn anders was het helemaal klote geweest
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38589954
Editors worden te weinig genoemd overal. Ook in het LD worden ze vergeten. Mijn inziens een van de hoogtepunten... of zagen mensen echt liever Deftones voor de zoveelste keer?
pi_38589993
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:01 schreef webfreak het volgende:
Prutspop
Verschrikkelijk slecht georganiseerd wel..
5 Pinautomaten waarvan er 4 kapot zijn Heb 35 min. in de rij gestaan om geld te pinnen.. Blijkt dat er 2 euro transactiekosten bijkomen. Stelletje tyfuslijers.

Ook moest je náást je campingbandje ook je toegangskaartje laten zien. Welke mongool zoiets verzint is mij een raadsel. Ik wist 't dus niet (het wordt tenslotte NERGENS duidelijk gemaakt), dus ik heb 3 kwartier moeten lopen om 't alsnog te halen. "Het stond duidelijk op de website hoor" aldus zo'n trut bij de ingang. Hallo!? Ik doe verdomme 6 festivals aan dit jaar, denk je nou echt dat ik bij allemaal de website uitgebreid ga doorspitten om te kijken of iemand nieuwe kutregeltjes heeft verzonnen?

Verder was 't geluid bij de mainstage zwaar beroerd. Vooraan was 't nog te pruimen, maar in 't midden klonk 't echt ontzettend slecht. Het werd steeds harder en zachter gedraaid en alles klonk dof.. Kan de geluidsman voortaan van de paddo's afblijven?

Al met al wel genoten van de goeie acts (TOOL, Paul Weller en vooral The Flaming Lips), maar de organisatie is ongetwijfeld de slechtste die ik ooooit heb meegemaakt op een festival. Petje af, Jan.
stel je aan zeg, bovendien een kleine moeite om die kaart in je zak te steken
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:57:52 #206
125053 stefmans
pi_38590012
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Editors worden te weinig genoemd overal. Ook in het LD worden ze vergeten. Mijn inziens een van de hoogtepunten... of zagen mensen echt liever Deftones voor de zoveelste keer?
Deftones Ze waren heel vet vond ik dan vooral de sfeer was leuk veel mensen leren kennen daar
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38590103
Heeft hier iemand wel bier gedronken?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:00:40 #208
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38590117
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
welke stakkers hebben trouwens maandagochtend in de file gestaan? In de krant stond een stuk over een groep uit Schagen die pas om 8 uur daar vertrokken waren en pas om 14 uur op het terrein waren.
Wij vertrokken pas om 10:30 vanuit Schagen op zondag en waren ook om 14:00 op het terrein. Ik wilde eerder vertrekken, maar dat kon niet. Dus helaas wel Kashmir gemist daardoor. Maar verder was het wel een fijne tijd om te vertrekken.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik kreeg een sms van een vriendin gisteren. Die was er wel het hele weekend. Die zei dat ze naar Deftones ging. Ik heb nog eens gevraagd of ze ook nog Editors gezien heeft en verteld dat het aanzienlijk beter was (aan het einde van de stream op 3voor12 stuurde ik het ongeveer). Ik heb niks meer gehoord, maar denk dat ze Editors niet heeft gezien.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:02:03 #209
125053 stefmans
pi_38590169
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, maar waarom zou je je bezatten op een festival. Dan mis je de helft van bands die je anders mischien heel graag had willen zien. Vind ik een beetje sneu, bezatte kan je jezelf op de camping
pi_38590173
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Nou, ik vind niet dat hij zich aanstelt hoor. Zo'n bandje is toch bedoeld zo dat je geen kaart meer hoeft bij te houden. En het is inderdaad geen moeite als je het maar weet. Normaal hoeft dat niet bij een festival. Valt eigenlijk mee dat hij die kaart nog had. Ik gooi hem meestal weg zodra ik mijn polsbandje heb en zou dan dus niet meer binnengekomen zijn..............
pi_38590201
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ja, maar waarom zou je je bezatten op een festival. Dan mis je de helft van bands die je anders mischien heel graag had willen zien. Vind ik een beetje sneu, bezatte kan je jezelf op de camping
Ik bedoel meer dat je beter niet nuchter kan zijn als je naar de BHG zit te kijken. Ze waren gigantisch slecht maar ik heb me toen wel het meest vermaakt
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:03:25 #212
125053 stefmans
pi_38590213
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:02 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Nou, ik vind niet dat hij zich aanstelt hoor. Zo'n bandje is toch bedoeld zo dat je geen kaart meer hoeft bij te houden. En het is inderdaad geen moeite als je het maar weet. Normaal hoeft dat niet bij een festival. Valt eigenlijk mee dat hij die kaart nog had. Ik gooi hem meestal weg zodra ik mijn polsbandje heb en zou dan dus niet meer binnengekomen zijn..............
idd, waarom niet gewoon en simpel 2de bandje of een gecombineerd bandje van de camping + festival terein
pi_38590222
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:55 schreef stefmans het volgende:

[..]

BHG was klote Het was dat ze grappig probeerde te zijn anders was het helemaal klote geweest
Muzikaal sloeg het inderdaad totaal nergens op.
pi_38590239
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hooguit 5 in 3 dagen! Vond de Bowl veel lekkerder

Ik heb nog nooit zoveel gegeten
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:04:40 #215
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_38590265
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat je beter niet nuchter kan zijn als je naar de BHG zit te kijken. Ze waren gigantisch slecht maar ik heb me toen wel het meest vermaakt
Ik heb er nuchter naar gekeken en me ook wel vermaakt hoor... je hoeft dus niet dronken te zijn...
Make love, not war ☮
pi_38590270
Pinkpop was super, heerlijk weer, geweldige bands gezien, veel gedronken en gelachen.

Had gisteren wel iets supervaags... ik heb gisteravond bij de Peppers klaarblijkelijk een hijs van een joint van een vreemde genomen... was al vrij dronken... kortgezegd weet ik niet meer wat er na het laatste nummer van de Peppers is gebeurd, complete black-out... werd vannacht door een woedende maat van me uit bed getrapt omdat ik hem had laten zitten, ik was er schijnbaar zonder iets te zeggen vandoor gegaan .. dat hele stuk daartussen ben ik compleet kwijt. ben blijkbaar wel gevallen ergens want ik had veel last van mijn bovenbeen en kont vanmorgen. Supervaag allemaal...

Maar goed qua optredens zal ik mijn toppers maar even noemen

Franz Ferdinand
Red Hot Chilli Peppers
Kaiser Chiefs
Infadels
Hooverphonic

Verder mag ook het legendarisch leuke optreden van The Bloodhound Gang niet onvermeld blijven... geweldige show met verwijzingen naar Patty Brard, Gordon, Vengaboys en het Wilhelmus

Maar het meest gelachen heb ik om de "loterij". Ze mochten een reis naar Disneyworld weggeven... iedereen moest zijn kaartje pakken, Jimmy graait wat in een bak en noemt vervolgens de naam: "Miss Nathalie Holloway, are you here?"

En het elkaar onderplassen en onderspugen was schaamteloos grappig, het mag muzikaal dan wel niet veel om het lijf hebben maar ik heb een uur lang in een scheur gelegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:04:49 #217
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_38590271
Pinkpop zit er weer op, het was weer eg gezellig, RHCP waren goed net als de freebees...
Brandbier is top op het festival...
nu eerst in bad het pinkpopsausje afspoelen !!
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:04:51 #218
125053 stefmans
pi_38590274
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ze waren idd heel slecht. Ik heb gewoon met en Jack daniels zitten kijken op het scherm
pi_38590310
quote:

[..]

toevallig was er 1 van onze groep die het kaartje ook niet bij zich had, die kon dan nog wel doorlopen gelukkig
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:06:13 #220
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38590333
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef NatasTriplesix het volgende:
Brandbier is top op het festival...
Ik was ook blij verrast toen ik zag het er Brand op mijn bonnen stond.
pi_38590341
quote:

[..]

Snap het systeem (dat trouwens niet nieuw was) ook niet zo goed. Want erg waterdicht is het niet. Ga maar na, jij hebt je kaartje verloren maar twee vrienden van je hebben het wel nog. Die lopen naar binnen. Een van de twee komt met 2 kaarten naar buiten geef een van de 2 aan jou en jij bent weer binnen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:06:38 #222
125053 stefmans
pi_38590356
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Pinkpop was super, heerlijk weer, geweldige bands gezien, veel gedronken en gelachen.

Had gisteren wel iets supervaags... ik heb gisteravond bij de Peppers klaarblijkelijk een hijs van een joint van een vreemde genomen... was al vrij dronken... kortgezegd weet ik niet meer wat er na het laatste nummer van de Peppers is gebeurd, complete black-out... werd vannacht door een woedende maat van me uit bed getrapt omdat ik hem had laten zitten, ik was er schijnbaar zonder iets te zeggen vandoor gegaan .. dat hele stuk daartussen ben ik compleet kwijt. ben blijkbaar wel gevallen ergens want ik had veel last van mijn bovenbeen en kont vanmorgen. Supervaag allemaal...
Mischien was het wel geen joint, je kan heel veel dingen roken in de vorm van een joint, verder is dat niet slim natuurlijk
pi_38590411
dat Brand, ik werd er niet bezopen van.. volgens mij hadden ze het aangelengd met Heineken
pi_38590433
[quote]Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef TheVulture het volgende:
\Had gisteren wel iets supervaags... ik heb gisteravond bij de Peppers klaarblijkelijk een hijs van een joint van een vreemde genomen... was al vrij dronken... kortgezegd weet ik niet meer wat er na het laatste nummer van de Peppers is gebeurd, complete black-out... werd vannacht door een woedende maat van me uit bed getrapt omdat ik hem had laten zitten, ik was er schijnbaar zonder iets te zeggen vandoor gegaan .. dat hele stuk daartussen ben ik compleet kwijt. ben blijkbaar wel gevallen ergens want ik had veel last van mijn bovenbeen en kont vanmorgen. Supervaag allemaal...
\]

Pijn aan je kont, wat zouden ze met je gedaan hebben......................
pi_38590453
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef stefmans het volgende:

[..]

Mischien was het wel geen joint, je kan heel veel dingen roken in de vorm van een joint, verder is dat niet slim natuurlijk
Slim is anders inderdaad, maar aldoende leert men
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:09:09 #226
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38590458
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

bonnen
zo irritant vind ik dat! Ik had het geluk dat ik een guestbandje had en dus in een aparte ruimte bonnen kon halen (ook al vreemd dat je in het pers/gastengedeelte met bonnen moest betalen). Maar als ik de rijen zo zag bij de bonnen werd je er niet blij van. En verder kom ik altijd bonnen te kort. Ik heb er trouwens wel 3 gevonden, dus dat scheelde weer
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_38590490
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:08 schreef bloodymary het volgende:

Pijn aan je kont, wat zouden ze met je gedaan hebben......................
Het sterretje zit er nog dus het kan nooit veel zijn
pi_38590497
bonnen vind ik handiger dan penningen in zakjes..
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:11:41 #229
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38590564
*is ook weer terug
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:11:53 #230
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38590569
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

zo irritant vind ik dat! Ik had het geluk dat ik een guestbandje had en dus in een aparte ruimte bonnen kon halen (ook al vreemd dat je in het pers/gastengedeelte met bonnen moest betalen). Maar als ik de rijen zo zag bij de bonnen werd je er niet blij van. En verder kom ik altijd bonnen te kort. Ik heb er trouwens wel 3 gevonden, dus dat scheelde weer
Ik heb in 1 keer genoeg gehaald. Ik was nog even bang dat ik over zou houden, maar zoals gezegd liep ik er rond met enkele mensen die het hele weekend bleven. Die hadden mijn bonnen dus kunnen overnemen in dat geval.

Bonnen zijn fijn. Bonnen passen in mijn broekzak. Lowlands mag ook op bonnen overstappen.
pi_38590612
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

het hangt er maar net af waar je bonnen gaat halen... we moesten gistermorgen onze voorraad bijvullen, zie je bij de bonnenkassa's aan de ingang honderden mensen staan terwijl je achter op het terrein gelijk aan de beurt was zoals wij

Hetzelfde verhaal geldt voor het eten en drinken halen, er zijn zoveel stands dat je gewoon een beetje slim moet zijn waar je het gaat halen... hoef je ook niet lang te wachten...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:13:20 #232
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38590631
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik heb in 1 keer genoeg gehaald. Ik was nog even bang dat ik over zou houden, maar zoals gezegd liep ik er rond met enkele mensen die het hele weekend bleven. Die hadden mijn bonnen dus kunnen overnemen in dat geval.

Bonnen zijn fijn. Bonnen passen in mijn broekzak. Lowlands mag ook op bonnen overstappen.
In vergelijk met munten wel ja Ik ben gewoon een ouderwetse trut die niet van bonnen, munten of arena's houdt. Ik wil gewoon vragen om 2 cola en dan een briefje van 5 geven. Jaja, ik weet wel van het wisselgeld verhaal en zo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:14:15 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38590666
Ik vind die bonnen wel ok. Beter dan muntjes die je steeds kwijt bent. Gewoon 1 lap bonnen in je zak. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:15:14 #234
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38590693
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

In vergelijk met munten wel ja Ik ben gewoon een ouderwetse trut die niet van bonnen, munten of arena's houdt. Ik wil gewoon vragen om 2 cola en dan een briefje van 5 geven. Jaja, ik weet wel van het wisselgeld verhaal en zo
Het heeft allebei voor- en nadelen.

Ik vond de prijzen trouwens wel redelijk. Op Lowlands betaalde ik volgens mij aanzienlijk meer voor mijn biertje. Alleen een broodje kebab voor 5 bonnen, dat gaat me te ver. En de braadwordt, dat was gewoon een frikandel in varkensdarm volgens mij. De loempia's waren goed te eten, de pizza was dat ook. En aangezien ik 1 dagje kwam, was dat wel weer genoeg eten.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:16:09 #235
125053 stefmans
pi_38590723
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Het heeft allebei voor- en nadelen.

Ik vond de prijzen trouwens wel redelijk. Op Lowlands betaalde ik volgens mij aanzienlijk meer voor mijn biertje. Alleen een broodje kebab voor 5 bonnen, dat gaat me te ver. En de braadwordt, dat was gewoon een frikandel in varkensdarm volgens mij. De loempia's waren goed te eten, de pizza was dat ook. En aangezien ik 1 dagje kwam, was dat wel weer genoeg eten.
loempia's
pi_38590741
Ja, man die dingen zijn lekker...
pi_38590842
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:16 schreef stefmans het volgende:

[..]

loempia's
die waren uitstekend te eten inderdaad
pi_38590881
Ben niet eens ziek. Een goed teken!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:21:25 #239
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38590915
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

die waren uitstekend te eten inderdaad
Eigenlijk vooral de saus. Dat stukje gevuld bladerdeeg zit er gewoon bij om de saus mee uit het bakje te lepelen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:24:09 #240
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38591025
Die broodjes bokwost waren anders ook niet verkeerd
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:31:39 #241
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38591262
Bier op pinkpop halen is echt kut
Tim's LastFM Charts
pi_38591340
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:31 schreef Prep2Fight het volgende:
Bier op pinkpop halen is echt kut
Ben jij al 16 inmiddels dan?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38591547
Ik heb trouwens een leuke zonnebril in mijn gezicht staan Helemaal afgetekend
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:42:12 #244
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38591603
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:40 schreef TheVulture het volgende:
Ja, zo liepen d'r wel meer idd Veel rooie konen en neuzen ook
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:44:11 #245
125053 stefmans
pi_38591679
quote:
mijn neus is verbrand Hij was zondag al verbrand en onder de deftones nog verder verbrand
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:54:16 #246
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_38592057
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ben jij al 16 inmiddels dan?
Jazeker!
Tim's LastFM Charts
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:58:44 #247
114177 Diaan73
pi_38592218
quote:
Here the same.....

Trouwens de chickenburgers en de schaaltjes met diverse stukken meloen waren ook heel erg lekker...

Het gold ook voor de wc's... achter op het terrein kon ik steeds doorlopen naar de wc en voor op het terrein heb ik twee keer moeten wachten... maar het viel nog mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Diaan73 op 06-06-2006 15:03:50 ]
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:10:45 #248
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_38592719
Ja ook ik was op pink pop. Er zijn enkele hoogtepunten te noemen en enkele dieptepunten.

Hoogte punten

Opgezwolle (!!!)
Kaiser Chiefs
Dredg
RHCP
David Gray
Pete Murray

Dieptepunten

Het criminele publiek op de camping. Er is heel veel gestolen, met name op camping B. Nu stond ik daar dus ook en heeft er een of andere pannenlap mijn broek met daarin mijn portemonnee, toegangskaart, bonnen en huissleutels gejat. Dus heb ik aangifte gedaan, om met dat papier het festival terein op te kunnen. Vandaag toen ik wegging, hoorde ik een of andere pannenlap mijn naam roepen. Bleek dat hij mijn broek en portemonnee gevonden had. Dus dat was weer boffen voor mij!

Ander dieptepunt was dat mijn telefoon kuren had, waardoor ik mijn grote liefde niet kon bereiken. Ik heb daardoor enkele moeilijke momenten gekend omdat ik haar miste! Ja ik ben een zalfje ja.

Die kerel met die leren broek met een open achterkant. Wat bezielt zo'n poffertjeskop?

BHC: minachting voor muziek in zijn algemeenheid. Slechtste optreden allertijden en ik denk niet dat ik ooit een slechtere zal zien.

Het eten was ronduit slecht te noemen. Ben naar roskilde geweest en daar weten ze wat verder te kijken dan patat en pizza. Het is toch niet zo moeilijk om een fatsoenlijke maaltijd voor te schotelen? Er was alleen zo'n thais tentje waar ze iets verkochten wat nog een klein beetje op eten leek.

[ Bericht 0% gewijzigd door LENUS op 06-06-2006 15:19:52 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_38592833
Ik heb ook een leuke dag gehad. Lekker in het zonnetje genieten van RHCP, Franz Ferdinand, David Gray en Keane. Alleen een beetje verbrand..

Geweldig trouwens dat je veel concerten terug kan luisteren op 3 voor 12.

Even voor de mensen uit de regio Zeeland/West Brabant:
Ik ben gisteren via België terug gereden naar Zeeland. Zat ik naar de radio te luisteren, iemand uit Bergen op Zoom (op dat moment reed ik daar net voorbij) die zeker nog anderhalf uur te gaan had. En daarvoor een groep uit Zeeland die dacht 2½ uur nodig te hebben. Volgende keer via België rijden in plaats van Eindhoven, scheelt dik een half uur + evt. file.
quote:
Ander dieptepunt was dat mijn telefoon kuren had, waardoor ik mijn grote liefde niet kon bereiken. Ik heb daardoor enkele moeilijke momenten gekend omdat ik haar miste! Ja ik ben een zalfje ja.
Aw wat lief.
pi_38593217
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:03 schreef jmac het volgende:

Ze hebben backstage een speciaal afgesloten dorpje voor RHCP alleen
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef roelofjan het volgende:

Zoals elke hoofdact dat zal hebben...
Nee hoor, dat heeft geen enkele hoofdact
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_38593333
Volgend jaar staat er weer een stadionact als afsluiter... waar zetten jullie je geld op in?

Ik denk aan U2 of Coldplay
pi_38593406
Daarnaast, hoogtepunten:
1) Infadels
2) Infadels
3) Infadels
4) Morrissey
5) Flaming Lips

6) Editors 3voor12 sessie
7) Opgezwolle 3voor12 sessie
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:34:26 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38593590
Hoogtepunt: Tool!

Gewoon leuk: Bloodhoundgang

De rest heb ik niet gezien .
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:38:48 #254
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_38593738
quote:
[..]

Aw wat lief.
Ja, je bent een zalfje of je bent het niet
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:38:51 #255
125053 stefmans
pi_38593739
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoogtepunt: Tool!

Gewoon leuk: Bloodhoundgang

De rest heb ik niet gezien .
Tool was ook echt vet, maar danko en de deftones net iets beter
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:40:35 #256
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38593797
Nou nee, Deftones was aardig. Danko Jones was goed. Maar Tool stak toch echt wel met kop en schouders boven elke andere act van afgelopen weekend uit.
pi_38593818
Die backstage-afsluiting voor RHCP was idd echt een beetje jammer. Was juist leuk om tijdens het wachten op Jamie mensen als Moz de douche in te zien gaan terwijl er een kleerkast voor de deur stond te wachten (alsof iemand hem de douche in zou willen volgens ), of Chino met z'n eeuwig afgezakte broek, wat een pad van een kerel zeg! Of Franz en/of Ferdinand die heen en weer aan het lopen waren en later uit hun dak gingen aan de zijkant van het podium tijdens Jamie zijn optreden. Ik vond het erg leuk, het weer was prima, het achtergrondzingen bij Multiply is gelukkig goed gegaan, Jamie kreeg ontzettend goede reacties van zowel publiek als pers en verder was ik erg onder de indruk van Tool en vond ik de oude liedjes van dEUS ook weer top om te horen. Al met al een heel leuk festival!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:42:58 #258
125053 stefmans
pi_38593887
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou nee, Deftones was aardig. Danko Jones was goed. Maar Tool stak toch echt wel met kop en schouders boven elke andere act van afgelopen weekend uit.
Ja ik ben dan wel echt van van Danko en Deftones en minder van Tool dus dan ben je wel wat bevooroordeeld
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:43:22 #259
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_38593902
Hele goeie sfeer ook. Met een extra vermelding voor de praatgrage heren naast ons die alle meisjes onder de 1.80 optilden en de moeder met 2 dochters van ongeveer 10 en 14 die het blijste waren van het hele veld
pi_38594001
Hoogtepunten:
1, Tool
2, The Flaming Lips
3, Bloodhoundgang (vermakelijk)

Dieptepunten:
1, RHCP
2, Franz Ferdinand
3, Dresdon Dolls

Wat waren RHCP en Franz Ferdinand saai zeg had van RHCP wel meer verwacht, en FF op Werchter 2 jaar geleden was ook een stuk beter. Gelukkig ging ik alleen voor Tool en Flaming Lips, de 2 beste concerten van het hele festival
  dinsdag 6 juni 2006 @ 15:51:08 #261
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_38594136
De Peppers hoorden op zaterdag middag op te treden, wát saai was dit.
pi_38594175
Camping B Bier en Tietuhhhhh!!!

ff ontopic..RHCP vond ik helemaal niet zo geweldig hoor, ik stond onder de oranje breezer vlag met knorretje eraan. Ze speelde erg veel nieuwe, onbekende nummers, puur een optreden voor de fans dus. Dat vind ik dan gewoon een gemiste kans, als je ziet hoe iedereen uit zijn dak ging bij bekende nummers...

Ennuh, noemde hij ons nou Germany?
  † In Memoriam † dinsdag 6 juni 2006 @ 15:57:51 #263
128220 Peter6000
pi_38594346
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar staat er weer een stadionact als afsluiter... waar zetten jullie je geld op in?

Radiohead
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:00:37 #264
118933 Arid
SLow Cheetah
pi_38594429
BloodHoundGang , jenggelsessie voor puisterige pubers. Als ik Smeets was had ik die gasten van het podium afgesleurd. Kan me niet schelen wat het gekost heeft!
Schandalig optreden, mensen die dit waarderen
pi_38594461
Morrissey was echt super.

Leukste tijdens peppers was dat iedereen meezong.
Nickelback wou ik ook zien, maar ik was redelijk laat zodat ik ver weg stond dus ben ik weggegaan.

Bij Soulfly stond ik vooraan en ben ik naderhand weggegaan, want ik vond het teveel op mekaar lijken.
Editors waren super.

Blof en Skin niet gezien dat vind ik niets.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:03:11 #266
125053 stefmans
pi_38594484
Nickelback was ook klote zeg, die zanger
pi_38594511
Ik vond het van ver weg nog goed klinken, maar die wind haalde het geluid weg
Dus ben ik weggegaan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:05:45 #268
125053 stefmans
pi_38594547
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het van ver weg nog goed klinken, maar die wind haalde het geluid weg
Dus ben ik weggegaan.
Het gaat me ook meer om de zanger zelf
pi_38594779
Ow zo
pi_38594938
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Arid het volgende:
BloodHoundGang , jenggelsessie voor puisterige pubers. Als ik Smeets was had ik die gasten van het podium afgesleurd. Kan me niet schelen wat het gekost heeft!
Schandalig optreden, mensen die dit waarderen
Een kennis van me kwam Jan Smeets later die dag tegen op het terrein en heeft bij hem over de BHG geklaagd. Zo ver zou ik niet gaan, maar hij had op zich wel 'n punt

Over de Editors & Deftones. Tja jammer klote dat ze tegelijk stonden geprogrammeerd maar dat kun je zo hebben. Ik had geen van beide nog ooit gezien, verwachtte het meest van de Editors, en besloot dus eerst 'n kwartiertje naar Deftones te gaan en dan naar de tent te lopen. Maar we konden steeds maar geen zwak moment vinden waarop we konden gaan en uiteindelijk hebben we het pafferige Latino-tje tot het eind toe tekeer horen gaan. Ik vond het goed. Die Editors komen een volgende keer wel weer, je kunt niet alles hebben.
pi_38595804
Ben er ook geweest

Mijn hoogtepunten:
Op de eerste plaats Tool !! Had ze nog nooit gezien, heb wel al hun cd's... En ik vond het echt superkicke... Zeker zo goed als ik had verwacht, zo niet beter !
Verder vond ik de BHG wel degelijk vermakelijk, muzikaal was het niet top maar heb ontzettend gelachen. Vooral die grap van Natalie Holloway. Langs mij stonden twee meiske die echt al hun kaartjes in hun handen hadden Hoe dom kun je zijn...
Ik vond de Kaiser Chiefs, Deftones, Skin en Opgezwolle ook erg vet...

Chilli peppers hebben we van redelijk ver staan kijken maar dit kon me weinig boeien...

Maar al met al een zeerrr geslaagd weekendje !!
pi_38595869
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:

U2 speelt geen festivals.

Ja, Glastonbury misschien in de toekomst, maar Pinkpop? Nah...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:54:20 #273
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38595966
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef LENUS het volgende:

Het eten was ronduit slecht te noemen. Ben naar roskilde geweest en daar weten ze wat verder te kijken dan patat en pizza. Het is toch niet zo moeilijk om een fatsoenlijke maaltijd voor te schotelen? Er was alleen zo'n thais tentje waar ze iets verkochten wat nog een klein beetje op eten leek.
Weet jij heel zeker dat je op Pinkpop was?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:05:36 #274
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_38596264
Wat een onzin inderdaad, er was echt van alles. Pannenkoeken, poffertjes, wafels, friet, burgers, worst (sowieso het belangrijkste festivalvoer icm bier), thais, vietnamees, pasta, pizza, vers fruit, kraam met lekkere broodjes, shoarma, kebab etc...

Misschien Smeets maar vragen of hij een volgende keer een kraampje regelt met aardappels, vlees en groenten.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:10:07 #275
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_38596388
voor de mensen die bij admiral freebee stobden allemaal meezingen: don't cha wish your girlfriend was as hot as me
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:12:51 #276
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_38596450
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Ripley het volgende:
Hele goeie sfeer ook. Met een extra vermelding voor de praatgrage heren naast ons die alle meisjes onder de 1.80 optilden en de moeder met 2 dochters van ongeveer 10 en 14 die het blijste waren van het hele veld
mensen die op nek gezet worden gelukkig had ik altijd bekertjes bij mij zodat ik die mensen eraf kon gooien

volgende stop voor mij: Graspop
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_38596484
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat moeten ze dat wel aan de ingang erbij zeggen..
Normaliter gooi ik m'n kaartje meteen weg, dus ik mag van geluk spreken dat ik 't toevallig nog in m'n jas had zitten.
En 45 minuten op en neer naar de camping lopen is géén kleine moeite, zeker niet als je daardoor een half optreden mist.
pi_38596497
TOOL was wicked, RHCP viel tegen en Opgezwolle had de beste sfeer!
Trouwens, die pit bij TOOL in het rechtervak was echt matig .
2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
pi_38596525
Die NOVA reportage van vorig jaar, met het zgn. professionele commentaar van Ruud de Wild en Gordon . Met de uitspraken dat de rek uit Pinkpop is e.d. Kijk hier terug.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:18:01 #280
125053 stefmans
pi_38596534
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef _alejandro het volgende:
TOOL was wicked, RHCP viel tegen en Opgezwolle had de beste sfeer!
Trouwens, die pit bij TOOL in het rechtervak was echt matig .
TOOL is dan ook geen mosh muziek
pi_38596568
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef webfreak het volgende:
En 45 minuten op en neer naar de camping lopen is géén kleine moeite, zeker niet als je daardoor een half optreden mist.
U gotta luv teh camping A
2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:19:45 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38596583
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:

[..]

Tool was ook echt vet, maar danko en de deftones net iets beter
Danko heb ik al tig keer gezien, leuk hoor, maar wel meer van hetzelfde. Deftones ga ik zaterdag heen in Tivoli .
Get woke, go broke!
pi_38596594
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:18 schreef stefmans het volgende:

[..]

TOOL is dan ook geen mosh muziek
Dude, wel eens lateralus live gehoord?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:21:07 #284
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38596623
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:20 schreef _alejandro het volgende:

[..]

Dude, wel eens lateralus live gehoord?
Ja. En Tool is inderdaad geen pit muziek.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:21:19 #285
125053 stefmans
pi_38596630
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Danko heb ik al tig keer gezien, leuk hoor, maar wel meer van hetzelfde. Deftones ga ik zaterdag heen in Tivoli .
Ik had ze allebei al 1x gezien maar de shows die ze nu gaven waren zeker beter als die 1ste keren
pi_38596814
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:10 schreef postmortum het volgende:
voor de mensen die bij admiral freebee stobden allemaal meezingen: don't cha wish your girlfriend was as hot as me
geweldig optreden was dat
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:29:42 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38596834
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:28 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Gisteren heb ik m nog even gesproken....
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:31:04 #288
114177 Diaan73
pi_38596872
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:28 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Ja echt wel gisteren was Tom van Laere nog op het terrein en hebben "we" met hem gesproken, later toen we Morrissey aan het kijken waren, stonden we weer naast hem en sprak hij ons aan... zo gek en idioot hij op het podium staat, zo rustig en verlegen is hij "in het echt".

Dat wat Peaceman zegt.....
Make love, not war ☮
pi_38597310
Pinkpop en de RHCP.... Wat was het belachelijk druk zeg.... Sorry dagjesmensen maar hierdoor heb ik er amper wat van meegekregen.
Desalniettemin was PP een goed festival met Tool als hoogtepunt
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_38597526
Waarom baalde iedereen dan van de TBHG?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 17:59:14 #291
125053 stefmans
pi_38597575
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef renz0r het volgende:
Waarom baalde iedereen dan van de TBHG?
Je verstond de zang niet, ze zagen er uit alsof ze er totaal geen zin in hadden, ze speelde werkelijk bagger ik kon de liedjes beter spelen als de gitarist die dag. Amen
pi_38597605
Duidelijk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:01:25 #293
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38597627
Toch was het wel lachen
pi_38597629
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

Je verstond de zang niet, ze zagen er uit alsof ze er totaal geen zin in hadden, ze speelde werkelijk bagger ik kon de liedjes beter spelen als de gitarist die dag. Amen
De zang kan ik nog in meegaan maar dat zogenaamde "geen zin hebben" was gewoon onderdeel van de act.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:02:32 #295
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_38597670
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

En vergeet vooral niet dat er meer gesproken werd dan gezongen en dat als er iets gezegd werd, het zoooooo kinderachtig en flauw was ('Jimmy pop is a homosexual, homosexual').

TBHG
puurheid zonder vergankelijkheid
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:07:46 #296
125053 stefmans
pi_38597788
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De zang kan ik nog in meegaan maar dat zogenaamde "geen zin hebben" was gewoon onderdeel van de act.
Nog een rede om een hekel aan ze te hebben dus
pi_38597807
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:02 schreef biggetje het volgende:

[..]

En vergeet vooral niet dat er meer gesproken werd dan gezongen en dat als er iets gezegd werd, het zoooooo kinderachtig en flauw was ('Jimmy pop is a homosexual, homosexual').

TBHG
TBHG heeft nooit kunnen zingen, dat geven ze ook grif toe in diverse interviews.... t gaat ze om de show. En die was idd wel lachen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:13:04 #298
125053 stefmans
pi_38597939
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:08 schreef Longmen het volgende:

[..]

TBHG heeft nooit kunnen zingen, dat geven ze ook grif toe in diverse interviews.... t gaat ze om de show. En die was idd wel lachen
Dan is het mijn humor niet maar iemand onder pissen is niet erg origineel vind ik
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:13:47 #299
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_38597963
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dan is het mijn humor niet maar iemand onder pissen is niet erg origineel vind ik
Wij zaten naast een groepje die net als wij dachten: dat doet ie nooit..... dus wel
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:16:18 #300
125053 stefmans
pi_38598057
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wij zaten naast een groepje die net als wij dachten: dat doet ie nooit..... dus wel
Ze kotsen elkaar ook wel eens onder heb ik van een vriend gehoord dus dit viel nog mee eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')