U2 speelt geen festivals.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar staat er weer een stadionact als afsluiter... waar zetten jullie je geld op in?
Ik denk aan U2 of Coldplay
Weet jij heel zeker dat je op Pinkpop was?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef LENUS het volgende:
Het eten was ronduit slecht te noemen. Ben naar roskilde geweest en daar weten ze wat verder te kijken dan patat en pizza. Het is toch niet zo moeilijk om een fatsoenlijke maaltijd voor te schotelen? Er was alleen zo'n thais tentje waar ze iets verkochten wat nog een klein beetje op eten leek.
mensen die op nek gezet wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:43 schreef Ripley het volgende:
Hele goeie sfeer ook. Met een extra vermelding voor de praatgrage heren naast ons die alle meisjes onder de 1.80 optilden en de moeder met 2 dochters van ongeveer 10 en 14 die het blijste waren van het hele veld![]()
Dat klopt, maar dat moeten ze dat wel aan de ingang erbij zeggen..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stel je aan zeg, bovendien een kleine moeite om die kaart in je zak te steken![]()
TOOL is dan ook geen mosh muziekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:16 schreef _alejandro het volgende:
TOOL was wicked, RHCP viel tegen en Opgezwolle had de beste sfeer!
Trouwens, die pit bij TOOL in het rechtervak was echt matig.
U gotta luv teh camping Aquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:14 schreef webfreak het volgende:
En 45 minuten op en neer naar de camping lopen is géén kleine moeite, zeker niet als je daardoor een half optreden mist.
Danko heb ik al tig keer gezien, leuk hoor, maar wel meer van hetzelfde. Deftones ga ik zaterdag heen in Tivoliquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tool was ook echt vet, maar danko en de deftones net iets beter![]()
Dude, wel eens lateralus live gehoord?quote:
Ja. En Tool is inderdaad geen pit muziek.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:20 schreef _alejandro het volgende:
[..]
Dude, wel eens lateralus live gehoord?![]()
Ik had ze allebei al 1x gezien maar de shows die ze nu gaven waren zeker beter als die 1ste kerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danko heb ik al tig keer gezien, leuk hoor, maar wel meer van hetzelfde. Deftones ga ik zaterdag heen in Tivoli.
geweldig optreden was datquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:10 schreef postmortum het volgende:
voor de mensen die bij admiral freebee stobden allemaal meezingen: don't cha wish your girlfriend was as hot as me![]()
Gisteren heb ik m nog even gesproken....quote:
Ja echt welquote:
Je verstond de zang niet, ze zagen er uit alsof ze er totaal geen zin in hadden, ze speelde werkelijk bagger ik kon de liedjes beter spelen als de gitarist die dag. Amenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:57 schreef renz0r het volgende:
Waarom baalde iedereen dan van de TBHG?
De zang kan ik nog in meegaan maar dat zogenaamde "geen zin hebben" was gewoon onderdeel van de act.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je verstond de zang niet, ze zagen er uit alsof ze er totaal geen zin in hadden, ze speelde werkelijk bagger ik kon de liedjes beter spelen als de gitarist die dag. Amen
En vergeet vooral niet dat er meer gesproken werd dan gezongen en dat als er iets gezegd werd, het zoooooo kinderachtig en flauw was ('Jimmy pop is a homosexual, homosexual').quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je verstond de zang niet, ze zagen er uit alsof ze er totaal geen zin in hadden, ze speelde werkelijk bagger ik kon de liedjes beter spelen als de gitarist die dag. Amen
Nog een rede om een hekel aan ze te hebben dusquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De zang kan ik nog in meegaan maar dat zogenaamde "geen zin hebben" was gewoon onderdeel van de act.
TBHG heeft nooit kunnen zingen, dat geven ze ook grif toe in diverse interviews.... t gaat ze om de show. En die was idd wel lachenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:02 schreef biggetje het volgende:
[..]
En vergeet vooral niet dat er meer gesproken werd dan gezongen en dat als er iets gezegd werd, het zoooooo kinderachtig en flauw was ('Jimmy pop is a homosexual, homosexual').
TBHG![]()
Dan is het mijn humor niet maar iemand onder pissen is niet erg origineel vind ikquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
TBHG heeft nooit kunnen zingen, dat geven ze ook grif toe in diverse interviews.... t gaat ze om de show. En die was idd wel lachen
Wij zaten naast een groepje die net als wij dachten: dat doet ie nooit..... dus welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan is het mijn humor niet maar iemand onder pissen is niet erg origineel vind ik
Ze kotsen elkaar ook wel eens onder heb ik van een vriend gehoord dus dit viel nog mee eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij zaten naast een groepje die net als wij dachten: dat doet ie nooit..... dus wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |